HS: Opettaja äänitti pierunsa ja lähetti WhatsApp-ryhmään
Hesarissa tänään oli puhetta somen hyödyntämisestä kouluissa. Oli haastateltu opettajia, oppilaita ja oppilaitten vanhempia. Yksi kommentti oli, että opettaja äänitti pierunsa ja lähetti sen sit WhatsApp-ryhmään, oli kuulemma "hauska tapa rikkoa jää".
Ehkä olen vanhanaikainen mutta mun mielestäni toi on vaan helvetin tyhmää ja mautonta.
Kuva tän päivän lehdestä:
http://aijaa.com/T1Ue38
Kommentit (14)
Tavallaan ymmärrän, jos kyse oli alakouluikäisistä. Pieruvitsit toimivat aina, varsinkin alakoululaisten keskuudessa.
Parempi aloittaa pierulla, ennenkuin postaa kuvan munistaan sinne.
Siitäs saitte valittajat. Oikein teki.
Sitten mietitään, miksi opettajilla on auktoriteettiongelma.
Siinä on teille nyt semmoinen hieno ja akateeminen ihminen mitä täällä niin ihannoidaan :D Ehkä nyt menee perille, että koulutus ei aina takaa hyvää makua tai sivistynyttä käytöstä...
Pakko oli kaivaa ihan lehti esiin, en olisi muuten uskonut.
Nanao kirjoitti:
Siinä on teille nyt semmoinen hieno ja akateeminen ihminen mitä täällä niin ihannoidaan :D Ehkä nyt menee perille, että koulutus ei aina takaa hyvää makua tai sivistynyttä käytöstä...
Naulan kantaan :D
T. Itsekin akateeminen ja mua toi nauratti eikä haittaa yhtään
Nanao kirjoitti:
Yliopistossa on oma kurssi: "Pierun käyttö viestinnässä 3 op"
Kurssi takaa pierujen tehokkaan käytön erilaisissa viestinnän tilanteissa.
Hah, repesin! Enemmän tämmöisiä opettajia
Luin tämän jo aamulla päivän lehdestä ja hämmästelin myös. Siinä oli myös toinen erikoinen keissi: Joku teini oli saanut Tinder-matchin opettajansa kanssa.
Mä äänittäisin mun pierun ja postaisin sen tähän lankaan, jos AV olisi teknisesti tarpeeksi edistynyt siihen tarkoitukseen... Kaikenlaisia tiukkapipoja sitä..
Tähän kliseinen "Mitä vittua mä just luin?"