Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tuli surkea omatunto

20.04.2017 |

Millainen ihminen oikein olen? PAHA PAHA PAHA BAAAD!!!

Tein ekologisen jalanjäljen laskurin footprintnetwork.org -sivustolta. Ja mitä sainkaan tulokseksi, en kehtaa edes kertoa..... no pakkohan se on, SAATANA.. ei..en pysty...hävettää!..eli.........jos kaikki eläisivät yhtä tuhlailevasti kuin minä, MAAPALLOJA TARVITTAISIIN 1.4 kpl!!!!!!!!!

Ja minä kun luulin olevani ekoihminen, en ole lentänytkään kolmeen vuoteen, enkä syö karjaa 100 g enempää viikossa, en edes autoa omista. Missä meni pieleen, kertokaa! Tein testin Ylen uutisen innoittamana, jossa kerrottiin, että suomalaiset tuhlasivat maapallonsa jo kolmen kuukauden kohdalla. No, voin lohduttautua edes sillä, enkä ehkä ruoskituta vielä itseäni, että Ylen uutisen mukaan maapalloja vaadittaisiin 3.4 jos kaikki maailman ihmiset porsastelisivat, kuin suomalaiset.

Käykääs nyt tekin tekemässä footprint calculator, niin en ole ainoa syyllinen.

http://yle.fi/uutiset/3-9564223

http://www.footprintnetwork.org/resources/footprint-calculator/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli 1,5, mutta se on liikaa. Ensinnäkin piti valita väärä maa, ei ollut vaihtoehtoa ettei ole autoa ym. Silti liikaa kulutusta. Valitettavasti piti myös laittaa et meidän kämppä on erittäin kuuma talvella, me ei saada ite säädettyä pattereita. Tää kämppä on sauna.

Vierailija
2/3 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vaan 4,1. Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama. En tule koskaan tekemään uutta ihmistä tilalleni tänne kuluttamaan, joten kulutan niin paljon kuin haluan. Jos joku tekee useamman pennun kuluttamaan, niin se on heidän häpeä, ei minun.

Ja kyllähän se kulutus jossain kohtaa loppuu, toivottavasti koko ihmiskunta saman tien.