Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa jotain suuria älykköjä, koska katsovat Rillit huurussa -sarjaa :'D

Vierailija
20.04.2017 |

Olen pahoillani, mutta tuo sarja on sekä yksinkertainen että lapsellinen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta tarpeesi postata sama aloitus muutaman päivän välein kertoo henkisen puolen ongelmista. Kannattaa hakeutua hoitoon.

Vierailija
2/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ainakin toinen aloituksesi täällä asiasta. Kuka helvetti muka luulee olevansa älykkö, koska katsoo amerikkalaista komediasarjaa?! Katson itsekin sarjaa ja se on aivotonta viihdettä. En tiedä ketään kuka pitäisi sarjaa minään muuna kuin aivottomana viihteenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säkin aika lapselliselta vaikutat ja tosi pakkomielteiseltä. Onhan se aika hömppää enkä itse jaksa katsoa. Mut tää jankkaus ja itsensä ylentäminen muita alentamalla on vielä nolompaa kuin haukkua jatkuvasti muiden lempisarjoja ja tuomita heitä ihmisinä.

Mitä on tämä jankkaus? Koko ajan joku jankkaa tällä palstalla jostain typerästä ja tyhjänpäiväisestä 10 viestiä tunnissa. Ja mikä helvetin juttu se antikristuksen hokeminen on?

Vierailija
4/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Römpsät hiivassa

Vierailija
5/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko osannut ajastaa aloituksesi robottitekniikalla lähteväksi? Vai kirjoitko näitä vanhan kansan tavan mukaan älypuhelimella.

Vierailija
6/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, oliks sulla muuta? Siis jotain _kiinnostavaa_ asiaa?

Vierailija
7/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankutat tätä samaa aloitusta useamman kerran viikossa?

Vierailija
8/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ihmiset, jotka kuvittelee että joku kuvittelee olevansa älykkö, koska katsoo rillit huurussa-sarjaa.

Vierailija
9/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuvittelee olevansa älykkö katsoessaan rillit huurussa? Ihan ok viihdettä, tylsemmäksi muuttuu mitä pidemmälle kaudet etenee.

Vierailija
10/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Kuinkahan mones aloitus tämä on tästä samasta aiheesta?

Vierailija
11/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta tuo sarja on sekä yksinkertainen että lapsellinen.

Säälittää kaltaisesi  toistotrollit jotka olettavat asioita vaivautumatta ottamaan asioista selvää. Ihanko  oikeasti kuvittelet että sarja on suunnattu itseään älykköinä pitäville? Joko saan kuolla nauruun tyhmyytesi takia? Sulle ihan edellisessä ketjussa selvennettiin tämä asia mutta sä et siltä selittämältä asiaa hiffannu. Vähänkö sä olet nolo.

Mä en katso sarjaa, kämppis kyllä- ja kämppis kuuluu Mensaan.

Vierailija
12/12 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas? Kuinkahan mones aloitus tämä on tästä samasta aiheesta?

Vähän vähemmän tästä aiheesta on juteltu kuin vakkapa Lahden C:stä tai sössön läskidemailsimniista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme