Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pete Parkkonen YLE Kioskissa: Ihastun sekä naisiin että miehiin

Vierailija
20.04.2017 |

Yllättikö?

Itse aavistelin jotain sen Kohta sataa videon jälkeen mutta toisaalta taas yllätyin hieman.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin heti kun näin kohta sataa -videon :D

Vierailija
2/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä naurata! Ei Pete missään vaiheessa homoksi tai bi:ksi tunnustautunut. Kunhan sanoi, että voi ihastua  miehiinkin ja käydä heidän kanssaan syvällisiä keskusteluja. Ei se miehestä homoa tee, eikä se meille kuulu vaikka olisikin. Kyllä mäkin (olen nainen) voin ihastua valloittavaan ja hurmaavaan, persoonalliseen, huumorintajuiseen, viehättävään naiseen ja käydä hänen kanssaan keskusteluja, mutta en mä naisista seksuaalisesti ole kiinnostunut. Se on aivan eri asia!!! Ei kannata heti vetää mutkia suoriksi ja oikoa asioita! Pete on komea kuin mikä, ugh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue: olen kameleontti joka vaihtaa imagoaan sujuvasti. Ostakaa, ostakaa naiset ja miehet.

Vierailija
4/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yllättynyt :D

Vierailija
5/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä ellaista feminiinisyyttä etten ihmettele yhtään jos tykkää karvarinnoista

Vierailija
6/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/201704202200106448_vi.shtml

Tuossa uutinen aiheesta.

Mä kyllä vähän yllätyin. Luulin, että on sellainen ällö pettäjä-"machomies", mutta kummasti aloin tuntea heti pientä sympatiaa Peteä kohtaan, kun tunnustautui bi:ksi. Jännä juttu. Ei hän edelleenkään mun lempi-ihmisiä ole. T. N32

Vierailija
7/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että joka päivä maailmassa pamahtaa paskaksi miljoonia hehkulamppuja?

Vierailija
8/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa uutinen aiheesta.

Mä kyllä vähän yllätyin. Luulin, että on sellainen ällö pettäjä-"machomies", mutta kummasti aloin tuntea heti pientä sympatiaa Peteä kohtaan, kun tunnustautui bi:ksi. Jännä juttu. Ei hän edelleenkään mun lempi-ihmisiä ole. T. N32

Se on ihan tutkittu juttu, että miesten / julkkismiesten suosio naisten keskuudessa nousee, kun paljastuvat homoseksuaaliksi. Naisten on helpompi luottaa heihin ja lisäksi herää jonkinlainen hoivavietti.

Vierailija
9/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin itseasiassa aika lailla....vaikka hänessä homoseksuelismia onkin niin ajattelin että on vaan sellainen.Osa heteroistakin on hyvin naismaisia.

Vierailija
10/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu Petestä aina kiltin ihmisen kuvan. Enmä oo koskaan ajatellut että ois joku pettäjä pleijeri. Mistä te tollasia kuvitelmia ootte saaneet? Musta Pete on käyttäytyny aina hyvin. Eihän siitä oo mitään kohujakaan ollu.

Kiva että Pete uskals kertoa bi seksuaalisuudestaan. Joillekim kun se on edelleen vaikeaa.

Hyvä Pete!

Vierailija
11/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pete

12/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän tuossa jutussa biseksuaaliksi tunnustaudu.

13/25 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Eihän hän tuossa jutussa biseksuaaliksi tunnustaudu.

Juu kyllä puuttuu ihmisiltä sisälukutaito. Puhuu ihastumisesta, mutta homma menee vitsiksi, kun seksuaalisesta kiinnostumisesta aletaan puhua. Ollakseen bi pitäisi olla kiinnostunut seksuaalisessa mielessäkin miehistä. Kunhan vaan Parkkonen haluaa antaa itsestään muodinmukaisesti tuollaisen lokeroimattoman kuvan.

Vierailija
14/25 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa uutinen aiheesta.

Se on ihan tutkittu juttu, että miesten / julkkismiesten suosio naisten keskuudessa nousee, kun paljastuvat homoseksuaaliksi. Naisten on helpompi luottaa heihin ja lisäksi herää jonkinlainen hoivavietti.

Lähteesi, kiitos! En kyseenalaista väitettäsi, aihe kiinnostaa. 

15/25 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP nyt on trolli, mutta jännä huomata, että miten harva vaivautui kattomaan Kioskin jakson.

Pete puhu järkeviä aiheesta. Ap käänsi joksikin muuksi ja höntit lensi siihen ansaan.

Story of AV. Oikeesti alan ymmärtää Kåffimånsteria tässä turhautumisen määrässä, miten hölmöjä tavalliset ihmiset ovatkaan.

Vierailija
16/25 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4030 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa uutinen aiheesta.

Lähteesi, kiitos! En kyseenalaista väitettäsi, aihe kiinnostaa. 

Miksi alapeukut? Jos väitetään että on tutkimus, se pitää tietenkin linkittää. Haluan oikeasti lukea sen, ammatillisessakin mielessä kiinnostavaa. 

Vierailija
17/25 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

bi-seksuaaleja on enemmän kuin heteroita ja osa heteroistakaan ei edes tiedä olevansa bi, koska kultuurimme on niin ahdasmielinen. Vanhemmiten kun eläkeläisiltä kysyy niin todella moni on jo hyväksynyt asian sisimmissään.

Meidän luterilainen homokielteinen kultuuri on aikoinaan sulkenut koko mahdollisuuden pois ihmisiltä ja yhteisön paine on ollut kielteinen asialle.

Miten voi luottaa ihmiseen joka ei tunne edes itseään eikä uskalla tutkia omia mieltymyksiä ja hyväksy niitä?

Sellaiset ihmiset vaeltavat vihassa, inhossa, masennuksessa ja siirtävät sitä myös muihin.

Onneksi maailma muuttuu mutta katsokaas vaikka Venäjälle missä on aluillaan suuret muutokset. Suomen tulisi tarjota turvapaikkoja kaikille vainotuille ihmisille.

Seksuaalisuus on arvokas osa identiteettiämme ja moni sulkee sen itseltään tietämättään.

Vierailija
18/25 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bi-seksuaaleja on enemmän kuin heteroita ja osa heteroistakaan ei edes tiedä olevansa bi, koska kultuurimme on niin ahdasmielinen. Vanhemmiten kun eläkeläisiltä kysyy niin todella moni on jo hyväksynyt asian sisimmissään.

Meidän luterilainen homokielteinen kultuuri on aikoinaan sulkenut koko mahdollisuuden pois ihmisiltä ja yhteisön paine on ollut kielteinen asialle.

Miten voi luottaa ihmiseen joka ei tunne edes itseään eikä uskalla tutkia omia mieltymyksiä ja hyväksy niitä?

Sellaiset ihmiset vaeltavat vihassa, inhossa, masennuksessa ja siirtävät sitä myös muihin.

Onneksi maailma muuttuu mutta katsokaas vaikka Venäjälle missä on aluillaan suuret muutokset. Suomen tulisi tarjota turvapaikkoja kaikille vainotuille ihmisille.

Seksuaalisuus on arvokas osa identiteettiämme ja moni sulkee sen itseltään tietämättään.

Tämän huomaa jo itse persoona kun miettii asiaa ja kieltää sen ja kieltää sen tutkimisen.

Moni valehtelee itselleen ja suosiolla peittelee asiaa. Tämä on todella monimutkainen prosessi ihmisille. Siksi suurin osa pesee kätensä sanomalla että homot on ihan ok mutta minä olen hetero.

Vierailija
19/25 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Pete on käyttäytyny aina hyvin.

Hyvä Pete!

Ei se niin kauhean musta ole, 3/4 valkoista, 1/4 mustaa.

Vierailija
20/25 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-seksuaalisuuden mahdollisuus ja sen tutkiminen itsessään on monille yhtä vastenmielistä kuin rikollisen luonteen löytäminen itsestään. Kukaan ei halua penkoa itseään ja löytää todellista luontoaan.

Silti moni sanoo ääneen että homot on ihan jees mutta minä olen hetero.