Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ZALANDO FAIL - muilla kokemuksia?

spacewitch
20.04.2017 |

Tosiaan olen tilannut varmaan jo neljän vuoden ajan Zalandolta tavaraa, ollut aina tyytyväinen mutta viime aikoina olen joutunut pettyyn useamman kerran. Kaikki tuotteet, mitä nyt ikinä haluankaan, on aina loppuunmyyty.. Olen ottanut tavakseni vahtia loppuunmyytyjä vaatteita ja sitä kautta joskus saanut oman kooni. Näin kävi myös pari päivää sitten, kun yöllä kävin katsomassa eräitä kenkiä ja yksi pari oli jäljellä minun kokoani. Tilasin sen, maksoin kengät myöskin saman tien ja sain tilausvahvistuksen. Tänään huomasin Zalando tililläni, että tilauksen kohdalla lukee "peruutettu". Mitä ihmettä?!? Laskuttanut, laittanut tilausvahvistuksen ja sen jälkeen vielä peruuttaa tilauksen. Ei muuten, mut kun kyseistä kenkämallia ei saa mistään tällä hetkellä enää ja nyt kun vihdoin vahtimalla sain tilattua, ne antaakin kengät jollekkin toiselle. Millasia kokemuksia muilla tilaamisesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää mitä zalando vastaa palautteeseen! Joten kerrothan kun vastaavat?:)

Joku muu tilannut samaan aikaan?

Vierailija
2/8 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luultavammin on käynyt juuri niin, että useammat tehneet samoista kengistä tilauksen. Ja tottakai kerron! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastosaldo ei ole reaali-aikainen. Siinä syy miksi tilaus peruutettu järjestelmässä.

Vierailija
4/8 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehti sekunnin ennen sinua painaa maksu-näppäintä. Voit vielä saada ne kengät, jos joku palauttaa.  Näin keväällä koot loppuvat suosituimmista malleista nopeasti. Ehdin tilata viimeiset eräistä menevistä kengistä, jee.

Vierailija
5/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ne kengät, vihdoin. Aamulla herätessäni menin nopeasti Zalandon sivuille ja siel oli kaksi paria jäljellä. Nyt ei taaskaan ole yhtäkään. Kaksi kertaa olen siis heille maksanut niistä, sais palauttaa asap. Kyseessä on siis nämä puma basket heart kengät, mitä ei ole ollenkaan saatavilla missään väreissä millään sivustolla enää. Vissiin joku limited edition. Mutta jos ei tällä kertaa peruuta taaskaan tilausta, niin they're mine <3 ps. Zalando ei ole vielä vastannut mulle mitään.

ap. 

Vierailija
6/8 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut jo muutaman kerran zalandolta ja ensimmäistä kertaa petyin täysin!! Tilansin 1.8 laukun ja paidan. Viikon sain odottaa että tuli viestiä sähköpostiin että tilaukseni on vieläkin käsittelyssä ja se tulee myöhässä... ei siinä.. SITTEN tänään katsoin tilauksiani nii paidan tilaus peruutettiin!! Maksoin jo tuotteista yli viikko sitten ja MITKÄ MINUN PITI SAADA ja yksi niistä ei tulekkaan vaikka maksoin sen jo. Laitoin viestiä zalandolle, että parastaki vastata :Dd saatana :)

Vierailija
7/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viimeviikolta zalandolta takin itselleni, josta sain myös tilausvahvistuksen ja tänään katoin niin tilauksessa luki ”peruutettu”. Rahoja ei ole tullut takaisin. Mitä teen?

Vierailija
8/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi sama homma. Saitko rahat takaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi