Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanialainen kerjäläinen rikkoi tänään autoni tuulilasin

Vierailija
20.04.2017 |

Menin paniikkiin enkä pysähtynyt antamaan hänelle ensiapua

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit manne sanan otsikosta. Kunnon romanialainen ei kerjää.

Onko sellasia edes olemassa?

Aika paljonkin. Mun isä kun tuli tänne kun ceasescu syrjäytettiin niin se oli ilmaiseksi vanhustentalolla töissä pesemässä vanhusten perseitä ja opetteli suomenkielen yhdessä vuodessa. Palkaksi teiltä sai rasistista käytöstä. Mies millä on yhtä valkoinen iho kuin teille, siniset silmät ja ruskeat hiukset. Älä unohda, että romanialaiset taisteli saksan rinnalla toisessa maailman sodassa 800 000 sotilaalla itärintamalla, missä oli suomi? Menkää paijaamaan teidän mus u lemmikkejä ja somppuja, ne te hyväksytte teidän yhteiskuntaan, mutta ette samaa kulttuuria ja uskontoa olevia. In your face!

Kyllä sinua katsotaan kieroon ihan oman vittumaisuutesi vuoksi.

Vierailija
22/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljonkin. Mun isä kun tuli tänne kun ceasescu syrjäytettiin niin se oli ilmaiseksi vanhustentalolla töissä pesemässä vanhusten perseitä ja opetteli suomenkielen yhdessä vuodessa. Palkaksi teiltä sai rasistista käytöstä. Mies millä on yhtä valkoinen iho kuin teille, siniset silmät ja ruskeat hiukset. Älä unohda, että romanialaiset taisteli saksan rinnalla toisessa maailman sodassa 800 000 sotilaalla itärintamalla, missä oli suomi? Menkää paijaamaan teidän mus u lemmikkejä ja somppuja, ne te hyväksytte teidän yhteiskuntaan, mutta ette samaa kulttuuria ja uskontoa olevia. In your face!

Se on totta, mutta kuka uskaltaisi avata suunsa minulle päin naamaa, sinäkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kapealla mökkitiellä kovassa pakkasessa maasturillani ja vastaan tuli romanialaisia henkilöautollaan. Rupesivat pysäyttelemään mutta jatkoin eteenpäin vauhtia hidastamatta. Romanialaisauton kuljettaja teki äkkiliikkeen ja käänsi eteeni mikä oli virhe heidän kannaltaan, sillä törmäsin heihin karjapuskurillani ja henkilöauto lensi syvään ojaan lähes upoksiin josta sen joku hinasi pois muutaman päivän kuluttua.

Jatkoin matkaani ja nauru maittoi. Puolison kanssa myöhemmin illalla ihmeteltiin mitä ihmettä tekevät 30 asteen pakkasella lähinnä tukkitiellä kaukana kaikesta. Kylän keskustaan oli kolaripaikalta 10 kilometriä. 

Vierailija
24/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä romanian mannet tulevat tänne, koska täällä pystyy perseilemään. Kukaan ei tee mitään. Romaniassa saavat helposti linnaa, turpaan ja kukaan ei anna rahaa.

Vierailija
25/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä romanian mannet tulevat tänne, koska täällä pystyy perseilemään. Kukaan ei tee mitään. Romaniassa saavat helposti linnaa, turpaan ja kukaan ei anna rahaa.

Heitä pelätään Romaniassa ihan kuten muissakin maissa ja käyttäytyvät yhtä huonosti. Tunnen useita tavallisia ja menestyneitä romanialaisia täällä ulkomailla. Tavalliset romanialaiset ovat ihan ok!

Vierailija
26/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapua? Ajoit siis päälle?

Vierailija
27/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja moni muu hyväksyy romanialaiset jotka ovat melko samanlaisia kuin suomalaiset. Enemmän hyvää sanottava kuin pahaa. Suomalaiset sekottavat romat  romanialaisiin. Olen aivan samaa mieltä tästä muslimien ja muiden somppujen nuoleskelusta, aivan käsittämätöntä!

Vierailija
28/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa lukita aina  auton ovet lähtiessänne ajamaan niin niitä  ei saa ulkoa auki liikennevaloissa.

Eikö auton ovet mene automaattisesti lukkoon kun on ajanut noin metrin? Olen aina ihmetellyt näitä ohjeita. Toisaalta, koko lyhyen ajourani olen ajanut jenkkiautoilla, joten onko tämä joku niiden erikoisuus? Meillä siellä meni 20 v vanhojen autojen ovetkin automaattisesti lukkoon. Nyt käytössä '08 vuosimallin Ford ja '12 vuosimallin Mersu ja niissä molemmissa menee heti lukkoon kun auto liikkuu.

mercedes on saksalainen.....

Oma Mersuni on tehty Jenkeissä. Alabaman Tuscaloosassa muistaakseni, kuten aika moni muukin Mersu.

Vierailija
29/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se tuulilasi hajosi kun hän osui siihen

Vierailija
30/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, se tuulilasi hajosi kun hän osui siihen

Kauheeta!

On kai sinulla tuulilasivakuutus?

Itsellä on IFissä ja pari kertaa oeln korjauttanut tuulilasin -ilman omavastuuta tai edes paperisotaa.

Vierailija
31/31 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, mutta kuka uskaltaisi avata suunsa minulle päin naamaa, sinäkö?

Voisin sanoa tuon myös päin naamaa. Eikä tekisi vaikeaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme