Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnat, miksi menette Ikeaan tappelemaan?

Vierailija
20.04.2017 |

Surullista katsoa tiuskimista ja tappelua siellä kaappien välissä. Erotkaa jos ette tule toimeen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies ei suostu naisen hulluihin kotkotuksiin. Esimerkiksi ahtamaan kodin täyteen erilaisia huonekaluja ja koriste-esineitä

Avaraa sen tulee olla, tai ainakin avaran tuntuista.

Vierailija
2/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on tuollaista kun on huonosti koulutettu puoliso. Oma vaimo kulkee nätisti vieressä koko matkan ja ajaa suorinta reittiä kassalle kun sanon "nyt riittää".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos Ikeassa hermo kiristyy itse kullakin. Kauhea läjä porukkaa, valtavat ostoskärryt täynnä kamaa ja puikkelehditaan ryysiksessä kauhealla vimmalla vaikka kärryt poikittain jonkun varpaille. En tajua, miksi jotkut muuttuvat niin aggressiivisiksi Ikeassa :D pelkäävätkö, että kamat loppuvat vai mikä? Ainakin meidän Ikeassa kokoontuu ne hulluimmat raivoshoppaajat, sen takia käyn Ikeassa vain pakon edessä :D

Vierailija
4/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hermot tiellä juoksenteleviin ja jatkuvasti itkeviin kersoihin, ei mieheen.

Vierailija
5/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se on tuollaista kun on huonosti koulutettu puoliso. Oma vaimo kulkee nätisti vieressä koko matkan ja ajaa suorinta reittiä kassalle kun sanon "nyt riittää".

Miten niin, kai olette kotona sopineet, mitä ostetaan? Nainenhan se yleensä pääasiassa sisustusratkaisut määräileekin...

Vierailija
6/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea on iloinen asia. Miksi kukaan riitelisi siellä?

Vierailija
7/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee hermot tiellä juoksenteleviin ja jatkuvasti itkeviin kersoihin, ei mieheen.

Itkuiässä olevat saa tunniksi leikkiparkkiin! Kellään ei ole tekosyytä valittaa Ikeassa, niin hyvin suunniteltu konsepti. Pitkä kassajono voi tietysti jurppia, mutta ei sekään iäisyyksiä kestä.

Vierailija
8/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ikeaan meno on aina vastenmielistä. Silti siellä on joka kerta mukavaa, eikä tule riitoja. Mutta ikeassa käyminen on todella rankkaa, onneksi on se ravintola mistä saa murkinaa. Ei tuota ostoshelvettiä muuten jaksaisi loppuun asti ilman riitoja.

Vierailija
9/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, kai olette kotona sopineet, mitä ostetaan? Nainenhan se yleensä pääasiassa sisustusratkaisut määräileekin...

Ei mua ne Ikean romut kiinnosta, kunhan katson päältä ettei mitään ihan aivotonta lähde mukaan. Toki suon pienen shoppailun ilon, mutta jossain vaiheessa pitää viheltää peli poikki.

Vierailija
10/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ne Ikean romut kiinnosta, kunhan katson päältä ettei mitään ihan aivotonta lähde mukaan. Toki suon pienen shoppailun ilon, mutta jossain vaiheessa pitää viheltää peli poikki.

Yhdessähän te siellä omaan kotiinne ostatte.

Vierailija
11/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Ikeassa käydä, tekemättä heräteostoksia? Osaatteko kulkea läpi ja hankkia ainoastaan ne tuotteet, jotka ovat ostoslistallanne?  Minulle tuottaa vaikeuksia pysyä kurssissa.

Vierailija
12/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vaihtelua käydä välillä riitelemässä muualla kuin kotona. Siinä saa simuloitua todellista arkea, kun käy kokeilemassa, tuntuisiko partnerin kanssa riitely erilaiselta tummassa kuin valkoisessa keittiössä.

Vierailija
13/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea on liian iso. Kyllä siellä voi hermo mennä. Lisäksi siellä ei tarvitse kiinnittää kauheasti huomiota siihen, mitä muut ajattelevat, koska siellä on jotenkin epätodellinen ilmapiiri, eikä mieleen tule että siellä voisi törmätä tuttuihin. Ikeassa tapahtunut hermostuminen ei yleensä romauta normaalia parisuhdetta.

Vierailija
14/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko Ikeassa käydä, tekemättä heräteostoksia? Osaatteko kulkea läpi ja hankkia ainoastaan ne tuotteet, jotka ovat ostoslistallanne?  Minulle tuottaa vaikeuksia pysyä kurssissa.

Osaan mennä Ikeaan ilman ostoslistaa ja poistua sieltä ostamatta mitään.

Vierailija
15/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen minuutti Ikeassa on rikos ihmisyyttä kohtaan (ja lisäksi luonnonvaroja). Kai siellä mieli hajoaa keneltä tahansa. 

Vierailija
16/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun mies työskenneltiin kummatkin IKEAssa eikä tapeltu ikinä :D

Vierailija
17/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen valinnat netissä, katson hyllypaikat netissä ja marssin suoraan varastoon. Jos haluan nähdä jonkin mööpelin livenä ensin, en ota miestä mukaan. Se yläkerran kierros on lähinnä ahdistava kokemus.

Vierailija
18/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee niin, että jos en löydä sitä mitä tulin hakemaankaan, niin sitten en osta mitään. Jos kassoille on joka tapauksessa pysähdyttävä, sitten saatan ostaa jotain muutakin tarpeellista.

Vierailija
19/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiassa ostoksemme on vain heräteostoksia. Viimeksi lähdimme etsimääm sopivaa valaisinta kotiin. Yhtään kivannäköistä lamppua ei löytynyt, mutta ikeakassillinen tavaraa tuli kotiin. Kaikki ostetut tuotteet on kuitenkin käytössä, että sinänsä mitään turhaa emme koskaan osta. Meillä ikea toimii, kun sinne lähtee vain pyörimään. Koskaan emme ole löytäneet ikeasta mitään etsimällä.

T.8

Vierailija
20/28 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vaihtelua käydä välillä riitelemässä muualla kuin kotona. Siinä saa simuloitua todellista arkea, kun käy kokeilemassa, tuntuisiko partnerin kanssa riitely erilaiselta tummassa kuin valkoisessa keittiössä.

Näin. Ja paljon halvemmaksi tulee lautasten heittely siellä kuin kotona, missä kaikki on iittalaa.