Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten sietää todella rasittavaa työkaveria, jonka kanssa joutuu työskentelemään tiiviisti??!!

Vierailija
20.04.2017 |

Kaikki vinkit on tervetulleita!! Tilanne on siis se, että teemme muutenkin henkisesti raskasta ja kiireistä työtä. Työtahti on kova. Vaatii asiantuntemusta ja osaamista. Työkaveri ei ole mitenkään pätevä työhönsä, joka rasittaa meitä muita. Lisäksi hän on todella rasittava persoona; ei ole lainkaan tiimityöhön sopiva, töksäyttelee työkavereille mitä sattuu ja itse loukkaantuu pienestä, on jatkuvasti muiden apua vailla. Lisäksi huumorintajuton, eikä omaa sosiaalisia taitoja.

Miten kestän hänen kanssa työskentelyä? En voi häntä vältelläkään, koska teemme tiimityötä. Hän tekee minun ja muiden työkavereiden työstä kaksinverroin vaikeampaa ja vie energiaa. Tilanne ei varmasti hänenkään kannalta ole helppo enkä toivo hänelle mitään pahaa. mutta hän ei varmasti itse yhtään tiedä miten haastavaa ja energiaavievää hänen kanssa on työskennellä. Muiden työkavereiden kanssa ei ole samaa ongelmaa ole ollut työuran aikana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla aika rasittavalla alalla, jos on varaa palkata epäpäteviä.

Vierailija
2/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö esimiehelle puhumaan asiasta? Oletko keskustellut työkaverisi kanssa? Epäpätevyydelle ja avun tarvitsemiselle nyt ei voi oikein muuta tehdä, kuin lisäkouluttautua ja hankkia kokemusta ajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö mitenkään järjestämään töitä niin että hänellä on omat hommat ja te muut jaatte?

Mutta juttelisin esimiehelle

Vierailija
4/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat selviää ja parhaassa tapauksessa tilanne paranee kun oikeasti kuuntelee ihmistä ja keskustelee mieltä kuormittavista asioista puolin ja toisin. Piste.

Vierailija
5/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäisitkö tarkemmin?

Vierailija
6/6 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokaiini auttaa kestämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän