Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shortsit paksuille reisille?

Vierailija
20.04.2017 |

Olen kokoa 38 ja normaalipainoinen mutta reiteni ovat aika paksut. Haluaisin käyttää shortseja, etenkin farkkushortseja, kesällä mutta ongelma on aina liian kapeat lahkeet, jotka sitten joko rullautuvat nivusiin tai puristavat reidet makkaroille. Haluaisin reisistä mukavan väljät shortsit, tehdäänkö sellaisia edes? Vinkkejä mistä voisi löytyä kohtuuhintaan? tv.makkaroihin kyllästynyt

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no-no.

Kuulkaas te alapeukuttajat. Juttu nyt vaan on niin, että shortsit eivät sovi paksureitisille. Kuten ei sovi minihame naiselle, jolla on esim. hyvin paksut polvet tai pohkeet. Paksureitisen ei silti tarvitse hikoilla kesähelteillä. Esim. maksihameet- ja mekot sekä nykyisin hyvin suositut midi-mittaiset hameet ovat kaunis, trendikäs ja vilpoisa vaihtoehto.

Mutta joo, ehkä se sädekehä sitten hohtaa hiukan kirkkaampana, kun alapeukuttaa kommentin, jossa  sanotaan ääneen totuus.

Ja sinä koet oman sädekehäsi vain kirkastuvan, kun tölvit ihmisille mitä he saavat ja eivät saa pukea päälleen? Mahtaa pipoa kiristää, jos on noin pinnallinen ihminen kuin miltä sinä kuulostat... Jos AP haluaa pukeutua shortseihin vaikka tietää oman vartalonsa haasteellisista kohdista, niin siitä vain.

no huh! Jopas meni tunteisiin jollakin. En mä tölvi kenellekään, mitä joku SAA pukea ja mitä EI, ihan oma valinta. Ja rauhoitu, kyllä säkin voit käyttää niitä farkkushortseja edelleenkin.

Vierailija
22/35 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksureisisenä olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että hame on kesällä sekä mukavampi että pukevampi kuin shortsit.

Minulla on pitkä kapea hame, just polven alapuolelle ulottuva kellohame ja sitten Torstain musta golfhame. Kaikissa näytän 100 kertaa paremmalta kuin shortseissa.

Ja uhan parhaalta näytän mustissa lähes nilkkoihin ulottuvissa kapeissa capreissa ja pitkässä valkoisessa paitapuserossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no-no.

Kuulkaas te alapeukuttajat. Juttu nyt vaan on niin, että shortsit eivät sovi paksureitisille. Kuten ei sovi minihame naiselle, jolla on esim. hyvin paksut polvet tai pohkeet. Paksureitisen ei silti tarvitse hikoilla kesähelteillä. Esim. maksihameet- ja mekot sekä nykyisin hyvin suositut midi-mittaiset hameet ovat kaunis, trendikäs ja vilpoisa vaihtoehto.

Mutta joo, ehkä se sädekehä sitten hohtaa hiukan kirkkaampana, kun alapeukuttaa kommentin, jossa  sanotaan ääneen totuus.

:DDDDDDDDDDD

Paksut, naiselliset reidet ovat tuhat kertaa seksikkäämmät kuin ohuet tikkujalat.

Vierailija
24/35 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/35 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suuri prosentti aikuisista naisista käyttää sortseja?

Vierailija
26/35 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilota paksut reitesi, älä käytä shortseja pliis...

Miksi? Sanotko saman Serena Williamsille?

Serenan reidet ovat lihasta, ap:n ja muiden tavisten tukkijalat ovat hölskyvää läskiä. Mutta joo, Serenan reidet ja perä eivät ole erityisen kauniit.

Vierailija
27/35 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehoittaisin sinua puolestaan piilottamaan pääsi, mutta valitettavasti typeryyttä ei pysty tarvittaessa peittämään kuten vartalon eri kohtia...

Älä tankki kiihdy vaikka se polttaakin kaloreita, sun sydän vaan ei ehkä kestä.

Vierailija
28/35 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no-no.

:DDDDDDDDDDD

Paksut, naiselliset reidet ovat tuhat kertaa seksikkäämmät kuin ohuet tikkujalat.

Ja muunlaisia jalkoja ei sitten olekaan kuin tukit tai tikut? Tiedätkö, liikkumalla on mahdollista saada itselleen hyvänmalliset, sopusuhtaiset ja kauniit kiinteät jalat.

Vierailija
29/35 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset perseshortsit sopii sulle, ei kiristä reisistä.

Vierailija
30/35 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla kangasshortseja! Mukavan vilpoisia ja ei ainakan kiristä ja rullaannu. Viime kesänä ainakin oli tosi kivoja myynnissä joten kaipa ne tänäkin kesänä ovat vielä in:)

Vierailija
31/35 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut reidet ja iso hanuri ja oon paininut ton saman ongelman kanssa. Istuvat lyhyet farkkushortsit sain lopulta niin, että ostin kirppikselta porkkana/pappahousumalliset kasarifarkut ja katkaisin niistä. Toi malli on mulle just bueno, koska housut eivät kiristä reidestä, koska porkkanamallissa reisissa on tilaa. En kuitenkaan näytä tankilta, koska noi tulevat ylös vyötärölle saakka ja ovat sieltä istuvat eli kapein kohta näkyy.

Harmi vaan, että ton tyyppinen farkkumalli on tullut taas muotiin eli noita ei enää saa kolikolla kirppikseltä. Mut jos sulla on kapeahko vyötärö, kannattaa ehkä harkita sitä, että pätkit itse noista "mom jeanseista", jotka ovat reidestä väljät ja nousevat aika ylös.

Mä haluaisin kanssa sellaiset rennommat farkkushortsit, mutta tällä kropalla aika mission impossible. Jos ottaa shortseista tai leikattavista farkuista reidestä väljän koon, vyötärö on niin iso, että housut putoavat päältä ja toisin päin. Oon ratkaissut asian niin, että noiden korkeavyötäröisten farkkushortsien lisäks käytän vain kangashortseja, joissa on kuminauhavuötärö. Hankalaa on tämä paksujalkaisen elämä. :D

Vierailija
32/35 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paksut reidet ja iso hanuri ja oon paininut ton saman ongelman kanssa. Istuvat lyhyet farkkushortsit sain lopulta niin, että ostin kirppikselta porkkana/pappahousumalliset kasarifarkut ja katkaisin niistä. Toi malli on mulle just bueno, koska housut eivät kiristä reidestä, koska porkkanamallissa reisissa on tilaa. En kuitenkaan näytä tankilta, koska noi tulevat ylös vyötärölle saakka ja ovat sieltä istuvat eli kapein kohta näkyy.

Harmi vaan, että ton tyyppinen farkkumalli on tullut taas muotiin eli noita ei enää saa kolikolla kirppikseltä. Mut jos sulla on kapeahko vyötärö, kannattaa ehkä harkita sitä, että pätkit itse noista "mom jeanseista", jotka ovat reidestä väljät ja nousevat aika ylös.

Mä haluaisin kanssa sellaiset rennommat farkkushortsit, mutta tällä kropalla aika mission impossible. Jos ottaa shortseista tai leikattavista farkuista reidestä väljän koon, vyötärö on niin iso, että housut putoavat päältä ja toisin päin. Oon ratkaissut asian niin, että noiden korkeavyötäröisten farkkushortsien lisäks käytän vain kangashortseja, joissa on kuminauhavuötärö. Hankalaa on tämä paksujalkaisen elämä. :D

Onko pakko olla paksujalkainen?

Vierailija
33/35 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi [ei-eno-vaan-se-toinen]miesmäisyyteni, mutta älkää missään nimessä peittäkö ihania paksuja reisiänne! On suorastaan huutava vääryys miten harva pehmeäreisinen nainen uskaltaa kulkea shortseissa tai lyhyemmässä hameessa! T. Parikymppinen bi-nainen

Vierailija
34/35 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paksut reidet, polvet ja pohkeet pitää piilottaa, niin sama sääntö pätee myös laihoille jaloille. Niin että, mikä onkaan se yksi oikea alaraajamalli, joka oikeuttaa shortsien tai minihameen käyttöön?!

Vierailija
35/35 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no-no.

Pötyä. Kaikille naisille sopii hame, mitoista huolimatta.

mies54v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän