Nyt lähetin sähköpostia ihastukselleni
Jos jotakuta vielä kiinnostaa tämän hullun tarina.
Mutta kuten elämässä tulee muutoksia, viestistäni tuli hieman erilainen kun ajattelin. Jouduin kirjoittamaan että emme tapaa enää, mutta kiitos yhteisestä ajasta. Ja että hän on mukava ihminen. Sen "olet ihana" kohdan jätin pois kun ei se tosiaan sopinut.
Tämä sai nyt valitettavasti surullisen päätöksen. Olen kuitenkin iloinen että ihastustani lähestyin.
Kommentit (22)
Hienoa. Ehkä nyt voit lopettaa sen ihastuksestasi jauhamisen. Usko pois, se ex-lääkärisi tai työkaverisi ei ole sinusta kiinnostunut. Se että hakeutuu juttelemaan ei merkkaa kiinnostusta.
Ymmärrätkö itse kuinka harhainen olet? Miksi lääkärisi tai työkaverisi olisi sinusta kiinnostunut? Miehesikö tietää että laitoit viestiä? Entä mitä työkaverin vaimo sanoo?
En tee itsaria teidän iloksenne, vaan tavallaan vaihdan eri paikkaan. Niin enhän ole sanonutkaan että olisi kiinnostunut? Halusin vaan itse lähestyä. Ap
Tiedät että toinen ei ole kiinnostunut, mutta stalkkaat ja lähetät sähköpostia?
Ja mies vastaakin varmasti :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ja mies vastaakin varmasti :D :D :D
Ei vastaa, mutta ainakin on kokeiltu. Ap
Olet nolo. Sinuna en kehtaisi enää naamaani näyttää... :D
Niin paljon kuin se teitä ärsyttääkin, niin tämä on aihe vapaa ja tänne saa jauhaa mistä haluaa.
Mä mietin että joko ap on niin yksin ettei sillä ole ainuttakaan kaveria jolle avautuisi ja siksi se kirjoitti tänne tai sitten ap on niin huomiohakuinen että kirjoitti tarinansa tänne. Kumpikin vaihtoehto on aika surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo. Sinuna en kehtaisi enää naamaani näyttää... :D
? Eihän me nähdä enää ihastuksen kanssa. Kun en enää mene sinne paikkaan. Eli eipä hän tai kukaan muukaan siellä enää mun naamaa nää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin että joko ap on niin yksin ettei sillä ole ainuttakaan kaveria jolle avautuisi ja siksi se kirjoitti tänne tai sitten ap on niin huomiohakuinen että kirjoitti tarinansa tänne. Kumpikin vaihtoehto on aika surullinen.
On kavereita, mutta en nyt todellakaan heille viitsisi avautua että Hei, olen ihastunut henkilöön X ja laitoin sille sähköpostia! Ap
Kaverit on kunnollisia perheenäitejä, miksi heitä kiinnostaisi harhaisen skitsofreenikon ihastukset? Juttelemme ihan oikeista asioista, ei mistään sellaisesta että hihii kun olen vähän ihastunut. Ap
En keksi yhtäkään syytä miksi aikuinen ihminen lähestyy ihastustaan sähköpostilla. Olet joko teini, tai sitten pahasti jälkeenjäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Ehkä nyt voit lopettaa sen ihastuksestasi jauhamisen. Usko pois, se ex-lääkärisi tai työkaverisi ei ole sinusta kiinnostunut. Se että hakeutuu juttelemaan ei merkkaa kiinnostusta.
Mikä sitten merkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten merkkaa?
Voihan se joillakin merkatakin mutta siis tämä on palstahullu, joka luulee että hänen 50-kymppinen lääkärisetä ja työkaverinsa on hänestä kiinnostunut kun tulee aina juttelemaan :D ja koittaa heitä aina lähestyä sähköpostein ja savumerkein :D
Miksei ap:n ihastus voi olla kiinnostunut? Jos ei tiedä että on hullu?
Eikö hän ollut hedelmöityshoidoissa? Käsittääkseni niissä täytyy antaa itsestään aika tolkku kuva. Eli sen ap varmasti osaa.
On kyllä todella törkeää porukkaa täällä. Ihan samanlaista kohtelua sai kaverini jonka lapsi kuoli, kun kertoi siitä tänne. Sairasta. Ap
Miksette tapaa? Teetkö sä itsarin? Jee!