Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen tuo keskusteluun omat kuukautisensa, onko loukkaavaa kysyä häneltä, että onko hänellä tamponi pimpissä?

Vierailija
20.04.2017 |

Kertokaa, koska olen sosiaalisesti rajoittunut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kysyisi ainakaan noilla sanoilla. Sua pidetään varmasti aika idioottina, jos kysyt noin.

Vierailija
2/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voi kysyä

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan nyt on jokaisen kahvipöydän piristävä ja aina aktuelli aihe.

Vierailija
4/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kysyä, ainakaan noilla sanoilla. Todella törkeää. Jos nainen ottaa itse kuukautiset puheeksi, voit sen sijaan kysyä esim. "Onko sinulla tapana käyttää tamponeja vai terveyssiteitä?". Mielestäni se jos kysytään käytätkö tamponia juuri nyt, menee vähän liian intiimiksi.

Vierailija
5/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Tuskin sen jälkeen puhuu sinulle ikinä.

Vierailija
6/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomasti käyttäytyy myös se nainen, joka alkaa keskustella kertoilla omista elintoiminnoistaan.

Vierailija
7/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen huomannut että tyttöystävällä tulee tamponin naru pimpistä niin olen kysynyt että saanko ottaa sen ulos. Kaikki naiset ovat suostuneet.

Vierailija
8/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauttomasti käyttäytyy myös se nainen, joka alkaa keskustella kertoilla omista elintoiminnoistaan.[/quote

Eli ei ole välttämättä kauhean moukkamainen kysymys, jos kerran nainen on itse jutun aloittanut?

Vierailija
9/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi. Jos nainen on mauton ja yhtä sosiaalisesti lahjaton, niin antaa mennä vaan.

Vierailija
10/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ehdottomasti. Olen varma, että jokaikinen nainen haluaisi viimeistään tuossa vaiheessa tietää, millaisen ihmisen kanssa on treffeillä.

Vierailija
11/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kirjoitti:

Ei voi kysyä, ainakaan noilla sanoilla. Todella törkeää. Jos nainen ottaa itse kuukautiset puheeksi, voit sen sijaan kysyä esim. "Onko sinulla tapana käyttää tamponeja vai terveyssiteitä?". Mielestäni se jos kysytään käytätkö tamponia juuri nyt, menee vähän liian intiimiksi.

Aloitus toivottavasti on taas vain yksi paskaprovo, mutta pahimmassa tapauksessa joku sosiaalisesti rajoittunut mies ilmeisesti kuvittelee, että tamponi on jotenkin seksuaalisesti kiihottava asia. Mikä sinänsä on jotain ihan käsittämätöntä...

Vierailija
12/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki ja ihan vain muutenkin. Esim. tylsässä kassajonossa seisoskellessa tuo on tosi hyvä keskustelunavaus kenen tahansa (myös miesten) kanssa!

Vierailija
13/13 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan naurasin ja sanosin, että ei. Vieraammassa porukassa en kuitenkaan suosittele, joku voisi kokea kiusalliseksi. Toisaalta, harvemmin sitä vieraille niistä menkoista muutenkaan jutellaan. Mut jos uskot et naisen huumori kestää niin mikäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi