Aion erota miehestäni kun saan töitä
Tällä hetkellä vaan en pystyisi itse mitenkään kustantamaan itselleni mukavuuksia tai ylläpitämään läheskään nykyistä elintasoa, joten olen joutunut sietämään miestä joka onneksi tekee pitkää työpäivää ja päivystyksiä sairaalassa. Mutta vasta saatuani työn voin edes jatkaa itselleni tärkeää saliharrastusta ja sen sellaista. Olen yrittänyt käyttäytyä miestä kohtaan suht normaalisti, ettei alkaisi epäilemään mitään mutta onhan tämä kuluttavaa elämää, josta haluaisin jo eroon. Asuntojen vuokrat ovat muuten aivan jäätäviä, vähän pelottaa muuttaa takaisin vuokralle vuokralla-asujien keskelle muutenkin. En minä vaan tiedä, mitä te tekisitte? Kun en kumminkaan miestä rakasta, ja haluaisin kokea oikeaa rakkauttakin.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Hus pois, provotrolli.
Sepä onkin mahdotonta ettei miestään rakasta, joo. Ap
Ota muna käteen se ottaa sen suuhun, kohta tuntuu siltä kun olisit matkalla kuuhun.
Rahan takia suhteessa pysyminen on lähes huoraamista, toinen osapuoli ei vain tiedä sitä :(
Vierailija kirjoitti:
Rahan takia suhteessa pysyminen on lähes huoraamista, toinen osapuoli ei vain tiedä sitä :(
Niinpä kai. Sitä vaan on jo tottunut mukavaan elämään eikä haluaisi luopua siitä. Valitettavasti ilman miestä ei vaan ole yhtä mukavaa elämää. Ap
Ei mitään sääliä miehelle joka elättää loista ja maksaa pillusta.Kyllä se tyhmempikin mies jossain kohtaa tajuaa kun riittävän moni on vetänyt höplästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä kai. Sitä vaan on jo tottunut mukavaan elämään eikä haluaisi luopua siitä. Valitettavasti ilman miestä ei vaan ole yhtä mukavaa elämää. Ap
Joopa joo. Lompakkoloishuutelijamiehen uusi tapa lähestyä aihetta joka on jo loppuunkaluttu: Kaikki naiset ovat lompakkoloisia :D
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään sääliä miehelle joka elättää loista ja maksaa pillusta.Kyllä se tyhmempikin mies jossain kohtaa tajuaa kun riittävän moni on vetänyt höplästä.
Mies taitaa rakastaa mua tai mistäpä mä sen tietäisin. Saattaa se muuallakin juosta ja ostella mulle juttuja koska omatunto vaivaa, mulle se nyt on aivan sama vaikka juoksisikin muiden perässä. Pääsee itse vähemmällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Senkin loiselätti.
Luuletko että välitän pätkän vertaa siitä, mitä ajattelet? Vissiin luulet. Aivan sama, oon vaan mieheen kyllästynyt. Tylsä, yllätyksetön, huumorintajuton, tavallinen. Ainoa hyvä on tää sen omaisuus mun käytössä. Seksikin on kehnoa. Ap
No miettikää itse. Tässä miehen plussat ja miikat:
- ei mitään spontaania, kaikki pitää suunnitella etukäteen kauppareisusta lomamatkoihin
- täysin yllätyksetön ja mielikuvitukseton
- sellainen joojoo-mies, ei omia mielipiteitä eikä sano vastaan mihinkään
- tylsä, ennalta arvattava, huumorintajuton
- seksi on aina samaa tylsää jyystöä, ei ikinä mitään uutta siinäkään
+ hyvännäköinen kuitenkin
+ varakas
+ on paljon poissa kotoa, koska työt
+ akateeminen, vaikka voi tää olla miinuskin mut koitan keksiä plussia
+ kiva auto ja iso okt, jota saan sisustaa
Niin, oon jäänyt koska oon työtön mutta alkaa tuntumaan että se muuttuu kun vaan saan töitä. Ap
Hus pois, provotrolli.