Kiusallinen tilanne psykologin vastaanotolla! Apua
Oli varmaan 25 sek kiusallinen hiljaisuus yhdessä vaiheessa :( en keksinyt mitään sanottavaa, miksi olen näin awkward luuseri
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole. Joskus on vaan parempi rauhoittua.
Se ei ollut mikään rauhoittumishiljaisuus vaan oikeesti kiusallinen hiljaisuus. Odotin koko ajan että se psykologi rikkoisi hiljasuuden mutta ei :(
No eihän tossa ollut mitään noloa! Itse tajusin vasta jälkeenpäin että psykologini oli lukion psykologian opettajani! Kävin hänellä siis pari-kolme kertaa ja eka kerta varsinkin oli melko itkunsekainen istunto...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ollut mikään rauhoittumishiljaisuus vaan oikeesti kiusallinen hiljaisuus. Odotin koko ajan että se psykologi rikkoisi hiljasuuden mutta ei :(
Ehkä sun pitää totutella tilanteisiin jossa on hiljaisuus? Tarviiko aina kokoaika puhua?
Itse olen psykologi, välillä olen hiljaa pidempäänkin kuin 25 sekuntia. Psykologilla ei ole valmista käsikirjoitusta tapaamiseen, eikä tarvitse olla asiakkaallakaan. Joskus tulee hiljaisuuksia kun toinen osapuoli tai molemmat miettivät sitä mistä on puhuttu. Kiusallisuuskaan ei ole vaarallista, eikä hiljaisuus ole mitenkään asiakkaan vastuulla. Jotkut ovat melkein koko ajan hiljaa, eikä se ole ongelma.