Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muka uskaltaa lisääntyä nykypäivänä?

Vierailija
20.04.2017 |

On kikyt ja sotet, ilmastonmuutokset ja putinit, lapsen tekeminen on niin iso asia maailmassa jossa omakin toimeentulo on uhattuna. Wt porukkaa nyt ei tietenkään nämä asiat kiinnosta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu muka, kuka kuka muu muka, Che Che Cheek!

Vierailija
22/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä nyt kyllä naurattaa avaus ja kommentit.

Samaa tuskaili isovanhemmat ja isoisovanhemmat, tietokoneita, autoja, sähkövaloja, joskus oli kirjat pahasta. 90- luvulla tuli someleja ja neuvostoliitto hajosi..

Voi teitä. Jos ei itsellä rohkeus eikä rahkeet edes työnhakuun riitä, on siitä turha syyttää putinia, joka on ollut muuten 10 vuotta pressana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lapsia koska en niistä kykene huolehtimaan, ja sitäpaitsi, tämä nykyinen läpipaska järjestelmä on murenemassa silmiemme edessä, ei ole paljon enää aikaa jäljellä. Miksi lisääntyisin? Ei ole yhtäkään hyvää syytä.

Mikä läpipaska systeemi ja murenee ja mihin ja miksi?

"Joo kyllä Jenkit on ihan tosi tyhmiä!"

( vaikutanhan nyt viisaalta?)

Vierailija
24/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeimmat.

Tyhmimmät ja vastuuttomimmat.

Vierailija
25/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä nyt kyllä naurattaa avaus ja kommentit.

Samaa tuskaili isovanhemmat ja isoisovanhemmat, tietokoneita, autoja, sähkövaloja, joskus oli kirjat pahasta. 90- luvulla tuli someleja ja neuvostoliitto hajosi..

Voi teitä. Jos ei itsellä rohkeus eikä rahkeet edes työnhakuun riitä, on siitä turha syyttää putinia, joka on ollut muuten 10 vuotta pressana...

Anteeksi, 17 vuotta.

Vierailija
26/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonompinakin maailmanaikoina on uskallettu lisääntyä. Kukaan esivanhemmistasi ei jättäytynyt velaksi.

Vai oliko ehkäisy huonompi?

Selibaatti on aina ollut hyvin tunnettu erittäin varma ehkäisykeino.

Epäiletkö etten saa seksiä.

Tietenkään et saa. Siksihän sinä pelkäät niin kovasti, että tulet raskaaksi.

Vierailija
27/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO! Siis kiky ja sote! Ihan paskoja! Elämä pilalla! Vittu tätä valtiovaltaa! Ihme paskaa! Tavallinen ihminen kärsii! Joo ja Putin! Ihan kauhee ja hullu! Ja ilmasto muuttuu! Ja sademetsät kuolee! Kyllä on kauheeta! Voi nääs nääs nääs.

Ai vittu mä oon hyvä keskusteleen....

Vierailija
28/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset heikentäisivät nykyistä elintasoani merkittävästi. Pystyn nykyisillä tuloillani elämään suht helppoa ja huoletonta elämää. Miksi haluaisin tuhota hyvän tilanteeni lasten hankkimisella?

Vierailija
29/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Y2K-survivor SEKÄ 2012 maailmanloppu-survivor, arvaa tuntuuko jotkut Kikyt ja putinit enää missään, häh?

Vierailija
30/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, musta vaikuttaa että kahdenlaiset (hyvin erilaiset keskenään) ihmiset "uskaltavat" lisääntyä: 1.) optimistiset, tasapainoisen lapsuuden, nuoruuden ja nykyisyyden kanssa eläneet/elävät. On korkeakoulutus, "asiat mallillaan" ja positiivinen (omasta mielestäni jopa naivi, heh) elämänasenne. Sellainen "kyllä asiat järjestyvät" -tyylinen tyyppi. No kai ne järjestyvät, kun on aina ennenkin järjestyneet...hyvistä lähtökohdista kun ovat. Toinen lisääntyjätyyppi on 2.) sitten kaikesta paskan nakkaavat, elämänhallintaongelmaiset, joille lastenteko on tapa "olla osana yhteiskuntaa" ("Oon mäkin tälle yhteiskunnalle osani antanu ja tehny, mulla on 3 lasta!!" Veronmaksajia niistä tuskin koskaan tulee, mut onpahan Pyhä Äiti ja uutisissaki on ollu et suomalaiset ei lisäänny tarpeeks, ja se on ongelma jne.).

Itsehän olen korkeakoulutettu, mutta kyyninen ja sitä mieltä että tänne syntyminen ei ole välttämättä ollenkaan mikään "ihana elämän lahja, kallisarvoisin kaikesta!" Ja huononpaan suuntaan on maailma menossa. Kammottaa jo, että millaiseksi maailma, tämä suomalainen yhteiskunta ja ihmiset muuttuvat ihan jo omana elinaikanani, saatika sitten jollain 50-100 vuoden aikajänteellä...

Vierailija
31/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset heikentäisivät nykyistä elintasoani merkittävästi. Pystyn nykyisillä tuloillani elämään suht helppoa ja huoletonta elämää. Miksi haluaisin tuhota hyvän tilanteeni lasten hankkimisella?

Sun piti ilmeisesti vastata johonkin "velat on parhaita"-ketjuun, koska tänne sun vastaus ei ainakaan sovi.

Vierailija
32/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut jo kokoamaan varmuusvarastoa. Eli huone, joka olisi voinut olla lastenhuone, onkin nyt varasto säilykeruoalle ja vesikanistereille. Seuraavaksi alan keräämään ulkorakennukseen bensaa kanistereissa. Kun maa kunnolla sulaa, aletaan kaivamaan vallihautaa tontin ympärille. Lopuksi vielä askartelen foliohatut ja sitten kaikki onkin valmista. Sitten vain odotellaan.

Vierailija
33/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOO! Siis kiky ja sote! Ihan paskoja! Elämä pilalla! Vittu tätä valtiovaltaa! Ihme paskaa! Tavallinen ihminen kärsii! Joo ja Putin! Ihan kauhee ja hullu! Ja ilmasto muuttuu! Ja sademetsät kuolee! Kyllä on kauheeta! Voi nääs nääs nääs.

Ai vittu mä oon hyvä keskusteleen....

Jeah! Ja Mäkkäri tuhoaa ihmisten terveyden! Ja palmuöljy tuhoaa maapallon! Ja muovi tukkii meret. Ja kaikkee kauheeta.

Vierailija
34/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä se lisääntyminen täällä pohjoismaissa tai Euroopassa ole niinkään mikään ongelma, vaan se että esimerkiksi Kiinassa,Intiassa ja köyhimmissä Afrikan maissa lisääntyminen on holtitonta ja edes perusedellytyksiä hyvään elämään ei ole ja se tulee johtamaan erilaisiin ongelmiin mistä olemme saaneet uutisistakin kuulla.

Vierailija
35/36 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Varaudun maailmaloppuun.

Vierailija
36/36 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu muka muka uu uka ääh ääh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme