Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita polttareihin!

Vierailija
20.04.2017 |

Arvon palstalaiset, antakaa parhaat neuvonne ikimuistoisten polttareiden järjestämiseen! En ole koskaan edes ollut polttareissa, ja nyt kesällä olen päävastuussa järjestämässä sellaisia. Olen lukenut netistä kaikenlaista, mutta useimmiten kaikki hauskat ideat ovat olleet fyysisiä (sumopukuja, melontaa, suunnistusta, sirkuskoulua...), eikä morsiamen fyysinen kunto salli mitään tällaista. Hän on luonteeltaan kokeilunhaluinen ja räväkkä, joten olen todellisen ongelman edessä kun pitäisi keksiä jotain tarpeeksi säväyttävää, mutta toiminta ei saisi rasittaa fyysisesti liikaa. Pelkkä lounas / morsiussauna -kombo tai vastaava ei varmastikaan ole tarpeeksi jännittävää tälle morsiamelle.

Auttakaa ideoimaan parhaat polttarit ikinä! :-)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarkoitus kuitenkin suunnitella polttareita isommalla porukalla? Sovitte aluksi budjetin ja sitten suunnittelemaan.

Vierailija
22/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei laskua osallistujille eli vieraillesi. Se on törkeää.

Okei, no kuka sitten maksaa? Minä? N. 10 hengen polttareille tulee väkisinkin jo hintaa.

ap

Joo, ja Välimeren risteily á 1700 e on pakollista? Järki käteen. Purjehdukset, kuumailmapallot, sukelluskurssit ym. on törkeän kalliita vaatia polttareissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kenellekään hääparille tule ikinä mieleen sponssata polttareita? Häät maksaa kuitenkin useita tuhansia jos ihan normihäistä puhutaan, niin joku 500€ esimerkiksi polttareihin ei vaikuttaisi enää yhtään mitään. Tai edes 200€, säästäisi sekin jo kymmeneltä hengeltä 20€. Polttareiden kustannuksista tulee aina säätöä, mielipahaa ja haastetta varsinkin nuorempien kaveripiirissä, jossa monet on opiskelijoita tai muuten ekoissa, todennäköisesti hieman pienipalkkaisimmissa töissä.

Mulle morsiamena olisi todella tärkeää, että mulle tärkeät ja läheiset ihmiset saisivat viettää hauskan päivän ja että kaikki halukkaat (pyydetyistä) pääsisivät osallistumaan, eikä se jäisi rahasta kiinni. Aion siis ehdottomasti varata hääbudjetista osan sekä miehen että mun polttareihin. Se, mihin raha käytetään ja halutaanko pärjätä vain sillä vai kerätäänkö meiltä tulevan rahan lisäksi myös joku pieni summa (max. 20€) jää sitten osallistujien päätettäväksi.

Vierailija
24/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei laskua osallistujille eli vieraillesi. Se on törkeää.

Okei, no kuka sitten maksaa? Minä? N. 10 hengen polttareille tulee väkisinkin jo hintaa.

ap

Joo, ja Välimeren risteily á 1700 e on pakollista? Järki käteen. Purjehdukset, kuumailmapallot, sukelluskurssit ym. on törkeän kalliita vaatia polttareissaan.

Sanoin jo tuolla aiemmin että mitään tuhannen euron kuluja per henkilö ei ole tarkoitus järjestää. Mutta onko esim. 100e liikaa per henkilö, jos kaikki maksavat itse? Voihan jäädä pois, jos ei halua maksaa. Minä siis itse en tietenkään maksa 10 hengen juhlaporukan kuluja yksin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän