Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita polttareihin!

Vierailija
20.04.2017 |

Arvon palstalaiset, antakaa parhaat neuvonne ikimuistoisten polttareiden järjestämiseen! En ole koskaan edes ollut polttareissa, ja nyt kesällä olen päävastuussa järjestämässä sellaisia. Olen lukenut netistä kaikenlaista, mutta useimmiten kaikki hauskat ideat ovat olleet fyysisiä (sumopukuja, melontaa, suunnistusta, sirkuskoulua...), eikä morsiamen fyysinen kunto salli mitään tällaista. Hän on luonteeltaan kokeilunhaluinen ja räväkkä, joten olen todellisen ongelman edessä kun pitäisi keksiä jotain tarpeeksi säväyttävää, mutta toiminta ei saisi rasittaa fyysisesti liikaa. Pelkkä lounas / morsiussauna -kombo tai vastaava ei varmastikaan ole tarpeeksi jännittävää tälle morsiamelle.

Auttakaa ideoimaan parhaat polttarit ikinä! :-)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää silmät sidottuna metsään vieraalle paikkakunnalle ja jättäkää sinne. Menkää itse baariin.

Vierailija
2/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi parintunnin mittainen viininmaistelu-kurssi, leivontakurssi tms. Ei siis mitään arkiruokia vaan jotain vähän erikoisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi parintunnin mittainen viininmaistelu-kurssi, leivontakurssi tms. Ei siis mitään arkiruokia vaan jotain vähän erikoisempaa.

Itse asiassa nuo ovat loistavia ideoita! Kiitos!

ap

Vierailija
4/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laskua osallistujille eli vieraillesi. Se on törkeää.

Vierailija
5/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän osallistujamäärästä ja onko jotain kontakteja. Itse järjestin purjehdusta kun se hoitui helposti.

Ruokailu on aina yksi ohjelmanumero. On se sitten piknik, yhdessä kokkailua tai joku finedining.

Tosi vekkuliksi olen kokenut mm. Standup-kerholla käymisen, kalojen tekemän jälkahoidon...

Sitten niitä juttuja, jotka personoivat polttarit. Joku itse tehty peli avioliittoon kuuluvista asioista, ystävien muistoja morsiamesta...

Morsiussauna, jos ei ole kamala hinku yökerhoon.

Vierailija
6/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalitappi persiissä kaupungille alastomana rääkymään. "Hei kattokaa tolla on perstappi perseessä!  ja sit hihittelyä hihihi hiiih hihi!!!

Vierailija
7/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot suu teipattuna ja kädet sidottuna kun miehesi rakastelee parasta kaveriasi, etkä pääse itse osallistumaan siihen. 

Tää on parhaat polttarit ikinä!!

Vierailija
8/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, no kuka sitten maksaa? Minä? N. 10 hengen polttareille tulee väkisinkin jo hintaa.

ap

Vierailija
9/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sain kutsun polttareihin ja kylkiäisinä 800€ laskun osallistumisesta plus 250€ hotelliyöstä....

Jäi ne bileet jostain syystä väliin.

Vierailija
10/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämyslahjat.fi siellä paljon kaikkea! Esim. illallista pimeässä, kursseja ym.

Vierailija
11/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sain kutsun polttareihin ja kylkiäisinä 800€ laskun osallistumisesta plus 250€ hotelliyöstä....

Jäi ne bileet jostain syystä väliin.

Tällaista ei ole tietenkään tarkoitus järjestää, mutta jos päivän hinnaksi tulee esim. 100 euroa per henkilö, niin pitäisikö minun siis maksaa tuhat euroa omasta pussistani...? Siihen ei opiskelijabudjetti kyllä taivu. Ei taipuisi edes puolta pienempään summaan.

ap

Vierailija
12/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuvarjohyppy ilman laskuvarjoja. Ikimuistoinen tapahtuma kerrassaan.

Vierailija
13/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakohuonepeli! Ne on ihan huippuja!

Vierailija
14/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakohuonepeli! Ne on ihan huippuja!

Kauheeta, luin panohuonepeli. ;) Mikä mun mieltäni vaivaa. :D

Vierailija
15/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kannatan tota pakohuonepeliä. Kerran oon käynyt,hauskaa oli ja varmasti menen uudestaankin,ja se on halvempi kun on enemmän osallistujia. Toinen mielestäni kiva ajanviete voisi olla megazone,eli lasersotaa,ei sekään kovin fyysistä,mutta hauskaa.

Vierailija
16/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mukana yhdessä polttariporukassa tänä vuonna ja melko tylsät polttarit on tulossa, kun porukka toivoo budjetin olevan n. 20 euroa per nuppi. Ymmärrän kyllä, ettei haluta mitään sikakalliita polttareita järjestää ja tuskin morsiankaan haluaa, että ihmiset tekevät konkurssin hänen polttareidensa takia, mutta eipä tuolla summalla saa yhtään mitään spesiaalia , ei edes mökkiä vuokrattua. Todennäköisesti siis menemme jonkun luo grillaamaan ja saunomaan. Toivottavasti morsian on tyytyväinen...

Vierailija
17/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakohuonepeli on hyvä idea sekin! Mutta pelkään että porukkamme saattaa olla liian suuri sellaiseen?

ap

Vierailija
18/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakohuonetta meinasin minäkin ehdottaa!

Yleensä niihin voi osallistua max 6, mutta joissain paikoissa on suurempiakin huoneita. Isoissa kaupungeissa, esim. Tampereella Escape Roomissa on kaksi samaa huonette. Voitte siis tehdä joukkueet ja kilpailla kummat pääsevät pidemmälle. Joissain firmoissa pääsee myös seuraamaan kameran välityksellä toisten peliä, jos huoneen on jo itse pelannut. Esim. Turussa Live Exit Games tarjoaa tätä.

Huoneita on todella monipuolisia ja suurin osa on todella hienoja. Sopii varmasti kokeilunhaluiselle morsiamelle.

Vierailija
19/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakohuonepeli on hyvä idea sekin! Mutta pelkään että porukkamme saattaa olla liian suuri sellaiseen?

ap

Tähän on monta ratkaisua. Tuossa aiemmin jo kerroinkin että joissain paikoissa on kaksi samaa huonetta. Monella firmalla on myös useampi huone, eli voitte silti jakautua kahteen, pelaisitte silloin eri huoneet.

Voihan myös olla, ettei joku halua osallistua pakohuoneeseen tai peruuttaakin tulonsa, jolloin ryhmä jää pienemmäksi. Itse olen todennut neljän olevan hyvä porukka.

Hämeenlinnassa toimii Suomen Tilausaktiviteetit, joilla on 12 hengen huone. Heillä on myös muutenkin aivan mielettömät tilat ja resurssit monenlaiseen toimintaan! Jos siis Hämeenlinna on yhtään hyvällä paikalla teihin nähden, niin tutustu tähän firmaan ja kysy tarjous! Minä olen pelannut heillä vain pakohuoneen, mutta tilat olivat ihan mielettömät. Oli vaikka mitä pelejä, hohtominigolf, mekaaninen härkäratsastus... Suuri halli täynnä aktiviteettia josta räätälöidään juuri teille sopiva paketti.

- 18

Vierailija
20/24 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tähän on monta ratkaisua. Tuossa aiemmin jo kerroinkin että joissain paikoissa on kaksi samaa huonetta. Monella firmalla on myös useampi huone, eli voitte silti jakautua kahteen, pelaisitte silloin eri huoneet.

Voihan myös olla, ettei joku halua osallistua pakohuoneeseen tai peruuttaakin tulonsa, jolloin ryhmä jää pienemmäksi. Itse olen todennut neljän olevan hyvä porukka.

Hämeenlinnassa toimii Suomen Tilausaktiviteetit, joilla on 12 hengen huone. Heillä on myös muutenkin aivan mielettömät tilat ja resurssit monenlaiseen toimintaan! Jos siis Hämeenlinna on yhtään hyvällä paikalla teihin nähden, niin tutustu tähän firmaan ja kysy tarjous! Minä olen pelannut heillä vain pakohuoneen, mutta tilat olivat ihan mielettömät. Oli vaikka mitä pelejä, hohtominigolf, mekaaninen härkäratsastus... Suuri halli täynnä aktiviteettia josta räätälöidään juuri teille sopiva paketti.

- 18

Kiitos vinkeistä! :-)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi