Itkettää, olin eilen maailman paskimmilla treffeillä!
Olin siis tavannut tinderissä miehen, joka vaikutti mielenkiintoiselta, joten sovimme eiliselle tärskyt. Mies sitten ehdotti, että kävisimme elokuvissa ja sen jälkeen ravintolassa esimerkiksi lasillisella. Hän lupasi ostaa näytökseen etukäteen liput ja tämä sopi minulle.
No sitten se painajainen alkoi. Kun odotimme aulassa elokuvan alkamista, mies kysyi että haluaisinko jo oman lippuni. Totesin, että hän voi kyllä säilyttää niitä molempia. Hän oli hetken hiljaa ja sitten sopersi, että minun olisi parasta ottaa oma lippuni, että osaan oikealle paikalle, koska paikkamme eivät ole vierekkäin. Ihmettelin tätä ja kysyin, että oliko elokuva tosiaan niin suosittu, että jäljelle ei ollut enää vierekkäisiä paikkoja. Tähän hän vastasi, että vierekkäisiä paikkoja kyllä oli, mutta hän haluaa istua erikseen, koska tällöin toinen ei kommentoi kokoajan leffaa tai vaihtoehtoisesti mieti jatkuvaan kiusallisena että kannattaako nyt puhua vai olla hiljaa, ja pitäisikö toista ottaa kädestä kiinni yms. Lisäksi elokuvan jälkeen olisi kiva sitten ruoan yhteydessä jutella elokuvasta - näin olisi ainakin yksi varma puheenaihe. Olin hämilläni, mutta ajattelin sitten että menkööt näin.
Elokuvan loputtua näimme sitten aulassa ja päätimme, että nyt suuntaamme kohti ravintolaa. Mies sanoi, että hänellä on paikka tiedossa. No lähdimme kävelemään tätä paikkaa kohti, ja yllättäen hän kääntyy mäkkäriin!! Kysyin häneltä, että todellako olemme mäkkäriin menossa. Hän vastasi, että tottakai, täältä saamme ruoat mukaan eikä tarvitse jäädä paikan päälle. Tässä vaiheessa hälytyskelloni soivat ja aloin yhdistellä asioita päässäni: mies ei selvästikään halunnut, että meidät nähdään julkisesti yhdessä - onko hän mahdollisesti varattu. Kysyin tätä asiaa häneltä suoraan ja hetken änkytettyään hän myönsi, että hänellä on vaimo, joka ei ole nyt kotona. Olisimme menossa siis syömään heille ne ruoat.
Tuossa vaiheessa puhalsin pillit pussiin ja totesin, että eiköhän nämä treffit olleet tässä.
Vituttaa ja itkettää tämä tällainen, enkö koskaan löydä itselleni tavallista miestä :---(. Vertaistukea saa antaa.
Kommentit (49)
Tuskin se tuosta pahempaan suuntaan menee, jaxuhali sinne :)
Vierailija kirjoitti:
Tinder on täynnä kunnollisia kilttejä sinkkumiehiä mutta sinä olet valitsemalla valinnut ja kelpuuttamalla kelpuuttanut kaikista heistä vain varatun miehen. Katso peiliin.
Minä en kyllä aloituksessa nähnyt mainintaa, että mies olisi heti alkuun kertonut olevansa varattu. En muuten ymmärrä sitäkään, miksi varattu mies on Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on täynnä kunnollisia kilttejä sinkkumiehiä mutta sinä olet valitsemalla valinnut ja kelpuuttamalla kelpuuttanut kaikista heistä vain varatun miehen. Katso peiliin.
Minulla ei ollut mitään hajua, että hän olikin varattu. Ikinä en tietoisesti menisi varattua iskemään.
Otan osaa, oksettava tyyppi. WTF toi eri riveillä istuminen leffassa, pelkäs kai että joku tuttu näkee. Käräytä vaimolle, jos tiedät tyypin osoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap ole valinnut yhtään ketään. Ne olivat treffit, jossa vasta tutustutaan ihmiseen.
Annan puoli pistettä. Otsikosta pois tuo kulunut "ITKETTÄÄ!!1!1!1!" niin ollaan jo plussan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä aloituksessa nähnyt mainintaa, että mies olisi heti alkuun kertonut olevansa varattu. En muuten ymmärrä sitäkään, miksi varattu mies on Tinderissä.
Kyllä sen usein huomaa. Kannattaa ottaa ruma ja epätoivoinen mies, se 99,9% varmuudella on sinkku
En halua kuulostaa ilkeältä.......mutta kun tällaisia tapauksia (joissa seurustelu/treffikumppani) paljastuu varatuksi, niin kyllähän se kovasti tukee sitä väitettä että naisille kelpaa vain pieni osa miehistä.............eli miehekkäimmillä ja komeimmilla miehillä riittää useita naisia samanaikaisesti samalla kun monet miehet ovat aina vaan yksin.
Näin se maailma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut mitään hajua, että hän olikin varattu. Ikinä en tietoisesti menisi varattua iskemään.
Olen aikaisemminkin kuullut naisilta valitusta että löytävät vain varattuja miehiä.
Onko naisten miesmaku niin yhdenlainen että teitä kiinnostaa vain varatut miehet?
Nuo olivat yhdet treffit miehen kanssa, jota et edes tunne. Ihan oikeasti ei ole syytä itkeä noin pientä asiaa. Törmäsit ikävään tyyppiin, jonka kanssa puhuit muutaman lauseen ja istuit samassa elokuvateatterissa yhden leffan ajan. Se ei ole maailmanloppu.
Ukko selvästi ollu naimisissa kauan, kun ei enään muista miten treffailla. Hyvä opetus sille, sulle aika koominen. Nyt voit laittaa fbhen päivitystä, jospa joku tunnistaa miehekseen, ettei vaimon tarvii olla huolissaan, ei se ukko edes kykene pettämään. :)
Voi painajainen. Mä olen yhden tindermiehen kanssa kirjoitellut tässä muutaman päivän, perusoletuksella että tietenkin ihminen on sinkku, jos kerta hakee seuraa ja vaikuttaa kiinnostuneelta. Mutta tuntuisi vähän loukkaavaltakin kysyä toiselta, että oletko sä nyt sinkku vai varattu? Ikään kuin antaisi ymmärtää, että mielestäni vaikutat tyypiltä, joka voisi olla sellanen limanuljaske, että täällä pyörii varattuna hakemassa vähän vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
En halua kuulostaa ilkeältä.......mutta kun tällaisia tapauksia (joissa seurustelu/treffikumppani) paljastuu varatuksi, niin kyllähän se kovasti tukee sitä väitettä että naisille kelpaa vain pieni osa miehistä.............eli miehekkäimmillä ja komeimmilla miehillä riittää useita naisia samanaikaisesti samalla kun monet miehet ovat aina vaan yksin.
Näin se maailma toimii.
Eli väität että vain pieni osa miehistä seurustelee tai on naimissa? 5 % miehistä? Vai vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Näin se maailma toimii.
Tätä juuri tarkoitan.
Itselläni on vaikeuksia päästä edes treffeille naisten kanssa vaikka minä olisin kunnollinen sinkkumies.
Nainen kelpuuttaa vain korkeatasoisimmat miehet joilla useimmiten on jo naisia joka sormelle.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, oksettava tyyppi. WTF toi eri riveillä istuminen leffassa, pelkäs kai että joku tuttu näkee. Käräytä vaimolle, jos tiedät tyypin osoitteen.
Hämmennyin todenteolla tuosta, että istuimme eri puolilla salia, mutta kun mies osasi perustella asian ja olin aika naiivi, niin annoin asian olla. Valitettavasti en hänen osoitettava tiedä, joten vaikea on rueta käräyttelemään :(
Ap
Voi harmi. Näitä on joka juna ja vielä laiturikin pullollaan. Ehkä avioon menevien otsaan olisi tatuoitava selvä Varattu merkki, että ei edes kasvotusten onnistuisi huijaamaan. Minulle mies valehteli puoli vuotta, että on vapaa, juuri eronnut. Totuus oli, että oli kyllä eronnut, mutta uuden naisen takia, jonka kanssa oli avoliitossa. Unohda kokonaan, ei ollut sinun syysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen usein huomaa. Kannattaa ottaa ruma ja epätoivoinen mies, se 99,9% varmuudella on sinkku
Ihanko totta sieltä saa miehen mukaan tuosta vaan? Jos minä keski-ikäinen ja ylipainoinen nainen haluan nuoren miehen seuraa, niin valitsen sieltä rumimman ja hän takuuvarmasti lähtee minun mukaan? Mielenkiintoista, pitääpä kokeilla.
No ei tollasen sian takia kannata itkeä.