Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkähiuksiset!! Irtoaako teillä paljon hiuksia päivässä/pesun jälkeen?

Vierailija
20.04.2017 |

?? Olen kyllä lukenut että hiuksia irtoaisi n.100 päivässä, mutta silti on jotenkin yllättävää että nyt ku hiukset ovat kasvaneet pitkiksi, niitä tuntuu olevan joka paikassa. Myös pesun jälkeen irtohiuksia lähtee. En kuitenkaan tunne että hiukseni olisivat ohentuneet/huonossa kunnossa.
Kuinka paljon on normaalia? Lähteekö teillä muilla pesun jälkeen kammatessa irtohiuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama pitääkö koiraa vai naista, yhtä paljon lähtee karvaa :)

Vierailija
2/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee... ennen kun oli mustat hiukset, oli niitä JOKA PAIKASSA, koska ne näkyi niin hyvin vaaleasta lattiasta, lavuaarista, huonekaluilta jne. Nyt vaalensin hiukset ja sain karvarauhankin, koska ainakaan meidän vaaleassa sisustuksessa blondit karvat ei tosiaan näy yhtä hyvin. Mutta siis joo, kyllä niitä lähtee ja käytän vielä pidennyksiä, joista myös irtoaa karvaa. Mä kyllä imuroinkin joka päivä, mutta se ei johdu hiuksista, vaan ihan omasta siivousfriikkeydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä lähtee. Kerääntyy ilmastoinnin takia onneksi eteisen isoon lattiamattoon mistä helppo keräillä kerran viikossa.

Vierailija
4/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu lähtee ihan hirveesti. Hetkittäin lähtee vetelemällä aina varmaan kymmenkunta hiusta kerrallaan. Sinkkiä tai biorinia jonku aikaa nii rauhottuu ja pysyy paremmin päässä.

Vierailija
5/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ei lähde. Suihkussakaan ei paljoa lähde (näkee, kun kerää lattiakaivosta hiukset pois). 

Vierailija
6/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee ja on kriisi asian takia. Hiukseni eivät edes ole kovin pitkät vaan polkkamittaiset. Mulla on kyllä "aina" lähtenyt ja vielä en oo kalju :P Hiuspohjassa tuntuu sänkeä ja näkyy paljon lyhyttä uutta hiusta. Että kai niitä uusia tulee tilalle. En vaan ymmärrä miksi mulla vaihtuu hius niin tiheään (sitä kai tuo on). Olen terve, syön monipuolisesti ja elintavat on terveelliset.

Vierailija
7/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä. Joskus aivan valtavina tukkoina, joskus pari hassua.

Vierailija
8/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niitä jonkun verran lähtee, mutta vaikea arvioida kuinka paljon ja onko se miten verrattavissa muiden määrini! Tällä hetkellä tuntuu lähtevän aika vähän, välillä tule ekausia kun lähtee enemmän ja silloin kriiseilen, mutta ei ole vielä koskaan näkynyt hiuksissa se runsaampikaan karvanlähtöaika... Jonkun ajan päästä taas tasoittuu.

Vierailija
9/9 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jatkuvasti kiinni, ettei pääse putoamaan pitkin päivää. Suihkussa sitten on auki, niin koko satsi lähtee kerralla.

Joskus on parikin päivää samat letit, niin silloin vasta onkin sulkasato edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi