Mitä ehkäisykeinoja teillä muilla sinkuilla on käytössä?
Onko teillä sinkuilla käytössä ehkäisynä pelkkä kondomi vai käytättekö jotain muutakin? Itse pelkään aina noiden kondomien varmuutta eikä jälkiehkäisyäkään voi aina hakea. Mutta toisaalta tuntuisi hölmöltä syödä pillereitä tai hankkia kierukka, jos harrastaa seksiä noin kaksi kertaa vuodessa. Vai pitäisikö, oman mielenrauhan vuoksi?
Kommentit (57)
Keskeytetty yhdyntä.Lopuksi runkkaan miestäni ja otan matskun suuhuni tai naamalle.
Mulla käytössä vain kumi. aina ollut ja aina tulee olemaan. T. Forever single N28
Vierailija kirjoitti:
Sinulla sentään on mahdollisuus ottaa jälkiehäisypilleri ja hakeutua keskeytykseen. Miehellä ei ole.
Niin on. Nyt ihan vain kysyin toisten tapoja. En väittänyt, että minulla olisi ongelma tai ettei olisi vaihtoehtoja.
ap
naminami22 kirjoitti:
Keskeytetty yhdyntä.Lopuksi runkkaan miestäni ja otan matskun suuhuni tai naamalle.
Tämä ei ole minulle vaihtoehto. Olen jo kerran tullut keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi.
ap
Minulla on käytössä ehkäisykapseli, jonka hankin silloin kun olin vielä parisuhteessa. Minulla oli vaikeuksia ottaa pilleri samaan aikaan päivittäin ja minulle sopivat pillerit tulivat kalliimmaksi mitä kapseli. Eihän nämä hormonit ole kovin hyväksi, mutta minulla ovat kuukautiset jääneet kokonaan pois, joten en näe syytä otattaa kapselia pois. Lisäksi käytän kondomia taudeilta suojautuakseni.
Ensi vuoden alussa pitäisi vaihdattaa kapseli uuteen. Jos olen silloin vielä sinkkuna, saatan hakea uuden, koska elämä on niin vaivatonta sen kanssa. Jos olen parisuhteessa, en edes mieti vaan haen uuden. En halua vielä ainakaan muutamaan vuoteen äidiksi. Kaikillehan kapseli ei sovi ja ennen sen laittoa pitää testata miten minipillerit sopivat. Niissä ja kapselissa on vain keltarauhashormonia, joten jos minipillerit eivät sovi niin ei myöskään kapseli. Itse olin onnekas!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käytössä ehkäisykapseli, jonka hankin silloin kun olin vielä parisuhteessa. Minulla oli vaikeuksia ottaa pilleri samaan aikaan päivittäin ja minulle sopivat pillerit tulivat kalliimmaksi mitä kapseli. Eihän nämä hormonit ole kovin hyväksi, mutta minulla ovat kuukautiset jääneet kokonaan pois, joten en näe syytä otattaa kapselia pois. Lisäksi käytän kondomia taudeilta suojautuakseni.
Ensi vuoden alussa pitäisi vaihdattaa kapseli uuteen. Jos olen silloin vielä sinkkuna, saatan hakea uuden, koska elämä on niin vaivatonta sen kanssa. Jos olen parisuhteessa, en edes mieti vaan haen uuden. En halua vielä ainakaan muutamaan vuoteen äidiksi. Kaikillehan kapseli ei sovi ja ennen sen laittoa pitää testata miten minipillerit sopivat. Niissä ja kapselissa on vain keltarauhashormonia, joten jos minipillerit eivät sovi niin ei myöskään kapseli. Itse olin onnekas!
Minulla oli minipillerit kun imetin. Jatkuvaa tuhruvuotoa ja ehkäisyvarmuuskin varmaan vähän sitä sun tätä, kun en tietenkään muistanut niitä täsmälleen oikeaan aikaan. Mitenkäs kauan se yksi kapseli kestää? Vaivattomuudessahan tuo olisi kyllä ehdoton.
Varmat päivät, suu ja peppu :)
N23
Oon parisuhteessa, mutta vastaan silti. Vain kondomi käytössä. Ei ne petä jos niitä käyttää oikein. Oon yli 40v ja oikeesti vain 2 kertaa muistaakseni on kondomi hajonnut. Toinen kerta tapahtui saunassa jolloin varmaan kuumuudella oli osuutta asiaan. Jos sen laittaa huolellisesti ja käyttää liukkaria, niin ei rikkoonnu. Ihan turhaa tunkea kroppaansa turhia hormoneja varmuuden vuoksi.
Minä en käytä mitään ja tuikkaan aina paljaalla, koska en miehenä ymmärtääkseni voi tulla raskaaksi niin silloinhan ehkäisy ei minulle luonnollisesti edes voi kuulua.
Tai kuuluu se sen verran, että annan aina väärän nimen ja aamuisin aina väärän puhelinnumeron, koska tykkään harrastaa ainoastaan yhdenyön juttuja.
Parikymppisten pimatsujen kanssa olen jättänyt kortsut pois ja ehkäisyn heidän huolekseen, ei se enää näin vanhana kirpaise maksella ruokkoja, ja onhan se romanttista jos gimuli haluaa pullan uuniin :)
t.rosvopaistimies
Ei mitään. Ruma naama ja pieni, kumin sisään hukkuva pili riittävät.
sinkku37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selibaatti
Sama ollut jo yli 6 vuotta.
No huh, ei ihan noin pitkä aika itsellä ole vielä menny. 2019-04 menee spädärit "hauraiksi", että jos kumminkin sitä ennen päästäisi naisen iholle.
Tai eihän siinä oikein iholle pääse, jos on kumia välissä =D
Aloitekyvyttömyys naisten kanssa on antanut 100% suojan.
Mulla on kierukka. Otin vuosi sitten kun olim vielä avioliitossa. Nyt eronnut ja kierukka on ja pysty ja 4vuoden päästä otan uuden miettimättä hetkeäkään 🙂
Ei tartte pelätä raskaaksi tulemista. Tapailen erästä miestä mutta ei olla vielä yhdessä. Mutta seksiä on nyt useammin kun avioliitossa koskaan on ollut 😁
Aspiriini polvien välissä kunhan muistat ettet kumartele.
Luotan kyllä kondomiin, vaikka ne tulevat aina miehiltä enkä voi esim. tietää, onko ko. kumi joku vuoden lompakossa pyörinyt. En halua e-pillereiden kemikaalien sekoittavan kroppaani satunnaisen seksin takia.
Minun ehkäisy on oikea käsi. Sen kanssa olen viettänyt monet herkät hetket.
Mitä jos sinulla olisi Femcap kumin lisäksi? Et saisi hormoneita elimistöösi, mutta olisi tuplavarmistus. Femcap ei siis ole mikään naisten kondomi vaan pessaarin tapainen kapine, mutta pessaaria varmempi. Sen voi laittaa paikalleen hyvissä ajoin, tyyliin jos aiot baarista jonkun pokata laitat sen ennen kuin lähdet kotoa. Itse en ole kokeillut mutta voisin harkita kokeilevani jos olisi ehkäisyn tarvetta. Nyt ei ole kun olen vakisuhteessa ja isännällä piuhat poikki.
http://www.pessar.nu/files/FemCap-bruksanvisning-p%C3%A5-finska.pdf
Toki jos olisin sinä, harkitsisin kannattaako sitä satunnaista seksiä edes harrastaa pari kertaa vuodessa? Ymmärrän jos on niin seksiaddikti että on vaan pakko saada vaikka kerran viikossa ja siksi tulee yhden illan juttuja, mutta mikä helvetin järki on panna kahdesti vuodessa? Minä olisin sitten mieluummin kokonaan ilman.
Sinulla sentään on mahdollisuus ottaa jälkiehäisypilleri ja hakeutua keskeytykseen. Miehellä ei ole.