Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ehkäisykeinoja teillä muilla sinkuilla on käytössä?

Vierailija
20.04.2017 |

Onko teillä sinkuilla käytössä ehkäisynä pelkkä kondomi vai käytättekö jotain muutakin? Itse pelkään aina noiden kondomien varmuutta eikä jälkiehkäisyäkään voi aina hakea. Mutta toisaalta tuntuisi hölmöltä syödä pillereitä tai hankkia kierukka, jos harrastaa seksiä noin kaksi kertaa vuodessa. Vai pitäisikö, oman mielenrauhan vuoksi?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn kotona ja välttelen vastakkaista sukupuolta. Hyvin on toiminut.

Vierailija
42/57 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla käytössä vain kumi. aina ollut ja aina tulee olemaan. T. Forever single N28

Eli käytät mekaanista dildoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi kapseli suhteesta. Ei ole ehtinyt olemaan kauan. Taidan toistaiseksi pitää vaikka en harrastakaan nyt seksiä, sillä olen ollut huolimaton ehkäisyn käyttäjä. Minulla on riskikäyttäytymistä seksin suhteen. Parempi suojata omaa epävakaata päätä näin pari keskeytystä kärsineenä.

Vierailija
44/57 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön elämä toimii hyvin, joskus kun seksiä vielä harrastin niin aina pelkäsin hysteerisesti raskautta. En halua missään nimessä lapsia ja abortti ei houkuttele, joten parempi pitää jalat ristissä tykkänään.

Vierailija
45/57 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio toimii hyvin.

Vierailija
46/57 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikö kerran vuodessa seksiin ole helpoin tapa vetästä se jälkiehkäisypilleri

Vierailija
47/57 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomilla mennään, seksiä harrastan muutaman kerran/kk. En pelkää raskautta, kun ikää alkaa jo olla ja oikein käytettynä kondomit ovat hyvin luotettavia. Osa miehistä vinkuu kondomin käytöstä, en kyllä ymmärrä miten uskaltavat paneskella ympäriinsä ilman. N40

Vierailija
48/57 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksinkertaisesti se että harrastan vain sooloseksiä. Viimeksi seksiä naisen kanssa harrastin noin 20 vuotiaana ja olen nyt reilu 30 vuotias mieshenkilö.

Vierailija
49/57 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu- ja suuseksi. Parhaat ja luonnolliset ehkäisymenetelmät.

Vierailija
50/57 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisten pimatsujen kanssa olen jättänyt kortsut pois ja ehkäisyn heidän huolekseen, ei se enää näin vanhana kirpaise maksella ruokkoja, ja onhan se romanttista jos gimuli haluaa pullan uuniin :)

t.rosvopaistimies

Aika törkee sika

Vierailija
51/57 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että tässä joku mies vaan yrittää mustamaalata kortsuja, jotta naiset käyttäisivät kierukkaa/pillereitä ja pääsisi panemaan paljaalla... Olen nimittäin kokenut painostusta tähän miesten puolelta. Onneksi löysin seksisuhteeseen miehen, jolle kortsu ei ole ongelma! Ongelma se on vain pienille ja pehmeille...

Vierailija
52/57 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkiehkäisypilleri estää tai siirtää munasolun irtoamisen. Joten jos munasolu on jo irronnut yhdynnän aikoihin tai irtoaa ennen kuin ehdit apteekkiin, ei jälkiehkäisy auta mitenkään. En pitäisi sitäkään kovin varmana ehkäisykeinona...

Tämä. Sain lapsen jälkiehkäisypilleristä huolimatta. Otin pillerin samana päivänä.

No, lapsi on rakas kuitenkin.

Vierailija
53/57 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että tässä joku mies vaan yrittää mustamaalata kortsuja, jotta naiset käyttäisivät kierukkaa/pillereitä ja pääsisi panemaan paljaalla... Olen nimittäin kokenut painostusta tähän miesten puolelta. Onneksi löysin seksisuhteeseen miehen, jolle kortsu ei ole ongelma! Ongelma se on vain pienille ja pehmeille...

Ongelma on tässä, että sitä kumia joutuu mies käyttämään ja oikeesti se vie lähes kaiken tunnon. Kumia vaativille naisille olen ilmoitanut olevni terve suomalainen mies, enkä temppuile kumien kanssa ja nainen saa vapaasti valita painostamatta onko ilman vai ottaako naturellina makkaraa sisään.  Naisen tehtävä on olla puhdas ja huolehtia ehkäisystä kun olen laskenut sisään lastini. 

Vierailija
54/57 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin lisäksi itselläni oli hormonikierukka. Kierukka vei kuukautisongelmat pois (oli aiemmin todella epäsäännölliset ja kierukka poisti ne kokonaan) joten en siitä luopunut sinkkunakaan.

Vierailija
55/57 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista painostusta?

Vierailija
56/57 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ehkäisyä

Vierailija
57/57 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sterilaatiossa. Ei tarvitse pelätä raskautta. Tauteja vastaan kortsu