Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko salaa otettu, jos joku tuntematon mies kehuu kannujasi tai pylleröäsi?

Vierailija
19.04.2017 |

Suoraanhan sitä ei tietenkään tule myöntää, mutta aiheuttavatko nuo kommentit mielihyvää pinnan alla?

- kehujamies

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiinaLeena kirjoitti:

Tottakai ilahdun! Hoitotyössä esim. kuulee kaikenlaista, ja otan aina huumorilla kommentit. Hyviä kommentteja aina kaikki. Miksi naiset otatte kaiken aina niin vakavasti? Meillä on töissä näitä mielensäpahoittajia, jotka ovat samalla niin tärkeitä.

Sama asiakaspalvelutyössä. Asiakkailta kuulee kaikenlaista, yleensä kehuja. Aina otan ne huumorilla ja nauraen vastaan. Kiitän jopa, jos siltä tuntuu. En jaksa ottaa kaikkia niin vakavasti. Ja kyllä, olen salaa otettu, jos joku suoraan minun muotojani kehuisi, vaikka hän käyttäisi niistä mitä sanaa tahansa.

Vierailija
22/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraanhan sitä ei tietenkään tule myöntää, mutta aiheuttavatko nuo kommentit mielihyvää pinnan alla?

- kehujamies

Kokisin moisen ahdistavana ja loukkaavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi kenenkään tuntemattoman suusta. Joltain naiselta joskus kuulin salin pukkarissa kommentin et hyvä takapuoli, ja se meni niukasti läpi koska, noh, pukkarissa pukeutuessa on ehkä vähän intiimimpi ja välittömämpi tunnelma ja kyse oli naisesta. Ympäristö oli oikea. Olin otettu.

Muussa ympäristössä ja miehen suusta sanottuna se tuskin tekisi muuta kuin ällöttäisi.

Aijaa. Mä taas ihan vähän kiusaantuisin, jos salin pukkarissa joku nainen kommentoisi muotojani. Ei kiitos. Joku mies jos joskus kommentoisi, niin tässä iässä (40 v.) voisin jo vähän ilahtuakin, tai sitten en edes reagoi sen kummemmin. En ainakaan suutu, miksi suuttuisin?

Ehkä parikymppisiä risoo kommentointi. He kuulevat sitä ilmeisesti niin paljon, vääränlaisilta miehiltä ja lisäksi tietävät hyväperseisyytensä liiankin hyvin.

Vierailija
24/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Harva ihminen haluaa olla arvosteltu ruuminosiensa perusteella julkisesti.

Jos noin kommentoi toisen anatomiaa päin naamaa, pitää toista lähinnä ympäristön osana vs ihmisenä, joka ansaitsee samankaltaista moraalista harkintaa, jonka on varannut itselle.

25/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, on ainoastaan esineellistetty ja hyväksikäytetty olo.

Vierailija
26/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kehujamies

No jos kehut tyylikkäästi naista itselleen, on ok. Jos kehut jotakin tiettyä naista toiselle naiselle, olet yksinkertaisesti imbesilli moukka. Kaikella rakkaudella.

Vierailija
27/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi kenenkään tuntemattoman suusta. Joltain naiselta joskus kuulin salin pukkarissa kommentin et hyvä takapuoli, ja se meni niukasti läpi koska, noh, pukkarissa pukeutuessa on ehkä vähän intiimimpi ja välittömämpi tunnelma ja kyse oli naisesta. Ympäristö oli oikea. Olin otettu.

Muussa ympäristössä ja miehen suusta sanottuna se tuskin tekisi muuta kuin ällöttäisi.

Aijaa. Mä taas ihan vähän kiusaantuisin, jos salin pukkarissa joku nainen kommentoisi muotojani. Ei kiitos. Joku mies jos joskus kommentoisi, niin tässä iässä (40 v.) voisin jo vähän ilahtuakin, tai sitten en edes reagoi sen kummemmin. En ainakaan suutu, miksi suuttuisin?

Ehkä parikymppisiä risoo kommentointi. He kuulevat sitä ilmeisesti niin paljon, vääränlaisilta miehiltä ja lisäksi tietävät hyväperseisyytensä liiankin hyvin.

Olen viisikymppinen ja inhoan tuollaista moukkamaista kommentointia. Se on ihan sama minkänäköiseltä mieheltä tai naiselta sen kuulee, joka kerta yhtä vastenmielistä.

Vierailija
28/32 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikon luettua tiesi jo alapeukukkujen runsaan tulvan. toki aihe on typerä ja barbaarimainen.

Vierailija
29/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen ja kuulen tuollaista kommentointia todella usein, jopa enemmän kuin nuoruudessani.

Vierailija
30/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen ja kuulen tuollaista kommentointia todella usein, jopa enemmän kuin nuoruudessani.

Ja lisään että kyllä se kommentointi näin nelikymppisenäkin tuntuu kiusalliselta, kun sitä paljon joutuu kuulemaan.

Vierailija
31/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kunhan mies ei ole mikään epäilyttävä hyypiö, eikä käytä otsikon tyylisiä sanoja, vaan ilmaisee jotenkin tyylikkäästi. Ja ei, ei parikymppisetkään joka päivä mitään huutelua kuule.

Vierailija
32/32 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. ahdistaa