Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wc-paperi, joka ei jää alapäähän kiinni?

Vierailija
19.04.2017 |

Onko sellaista edes olemassa? Kaikista jää inhottavia paperinpaloja alapäähän. Vähän hölmö aihe, mutta minua ne häiritsee!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kyllä tuollaista ongelmaa ole huomannut KOSKAAN. Käytän yleensä Serlan valkoista paperia, mitään karheita puunsäästäjiä en kotioloissa voi käyttää lainkaan koska iho menee heti rikki (takamusta pyyhkiessä). 

Ja ikää on 38 jos sillä nyt on sitten jotain merkitystä :D

Vierailija
22/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Floralys (se missä karhun kuva suomilippu kädessä). On vieläpä halpa ja riittoisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperit on nykyisin niin hajoavia, koska uudet pytyt huuhdellaan niin pienellä vesimäärällä, että putket olisi tukossa, jos paperi ei hajoaisi.

Eli pyllyn pesu on unohdettava kakkimisen jälkeen, jos haluaa ettei krämmäleitä paperista jää. Epäilen että ne joilla ei paperia pyllystä ole löytynyt raapivat kuivaa pe..tä.

Gynelle tiedoksi, että käy vastaanotolle tullessa hätäpissalla ja haluan huuhdella pissanhajut pois, mutta jatkossakaan en käsilaukkuun pikkupyyhettä ota mukaan, yritän kaivella ne krämmäleet pois.

Vierailija
24/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkialan toiveesta paperit ovat yhä harsomaisempia ja hajoavampi, samalla tarttuvampia. Tarkkuutta vain lisää toosahygieniaan.

Vierailija
25/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te oikein pyyhitte? Hinkkaatte? Huh. Ei ole ikinä jäänyt kyllä mitään :) Pyyhkikää kerran ja painakaa samalla ja thats it.. Ei sitä hinkuttaa tartte niin että paperi hajoaa.

Vierailija
26/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te oikein pyyhitte? Hinkkaatte? Huh. Ei ole ikinä jäänyt kyllä mitään :) Pyyhkikää kerran ja painakaa samalla ja thats it.. Ei sitä hinkuttaa tartte niin että paperi hajoaa.

Minä en kyllä ala paskaa painamaan ihoa vasten, yök! Kyllä se pitää pyyhkiä useamman kerran, taitan paperin ja pyyhin toiseen kertaan.

Vierailija
27/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin on hyvää

Ei muuten ole. Pahinta se on tässä ongelmassa. Mutta ehkä siellä on parempaakin laatua kuin se mitä kerran erehdyin ostamaan.

Vierailija
28/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serlan oravapaperi ja Lidlin punertava Floralys on mun luottotuotteita. Pari palaa riittää oikein hyvin eikä mössöönny persvakoon :D

Vierailija
29/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies valittaa samasta asiasta usein suuseksin yhteydessä. :D

-.- Huoh. Siis SINUN MIEHESI. Ei mikään vitun MEILLÄMIES edelleenkään. Meillä mies meillä mies meillä mies meillä mies.

Vierailija
30/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperit on nykyisin niin hajoavia, koska uudet pytyt huuhdellaan niin pienellä vesimäärällä, että putket olisi tukossa, jos paperi ei hajoaisi.

Eli pyllyn pesu on unohdettava kakkimisen jälkeen, jos haluaa ettei krämmäleitä paperista jää. Epäilen että ne joilla ei paperia pyllystä ole löytynyt raapivat kuivaa pe..tä.

Gynelle tiedoksi, että käy vastaanotolle tullessa hätäpissalla ja haluan huuhdella pissanhajut pois, mutta jatkossakaan en käsilaukkuun pikkupyyhettä ota mukaan, yritän kaivella ne krämmäleet pois.

Krämmäleet??????? :DDDDD Oletteko tosissanne... LÄHMÄINEN (ei tässä ketjussa) ja KRÄMMÄLEET. Voi jumalauta oikeasti...

Vierailija
31/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä ala paskaa painamaan ihoa vasten, yök! Kyllä se pitää pyyhkiä useamman kerran, taitan paperin ja pyyhin toiseen kertaan.

Mä kaivelen sillä paperilla yleensä pikkasen siitä peppureiän sisäpuoleltakin. Mulla on vähän peräpukamaa niin se kakka jää muuten inhottavasti kutisemaan siihen suuaukolle. Mulla ei pelkkä edestä taakse pyyhkiminen riitä.

Vierailija
32/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ongelma ole pyllyn pyyhkiminen, koska pesen aina vedellä ja vain hellästi kuivaan. Mutta pimppiin jää jostain syystä helposti paperia. Ehkä se johtuu karvoista?? Tai paremminkin sängestä... En tiedä, mutta ärsyttävää on. Enkä todellakaan hankaa voimakkaasti, koska herkät paikat.

Mun mielestä parasta on sileäpintainen ja jämäkkä paperi. Keltainen paperi on liian karheaa, mutta tuo Lidlin vaaleanpunainen on ihan ok. Soft Embo on pahinta.

P. S. Miksi tänne kommentoi ihmiset "ei mulla jää paperia sinne"? Good for you, mutta tää tieto ei kiinnosta eikä hyödytä ketään :D

Vierailija
33/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P. S. Miksi tänne kommentoi ihmiset "ei mulla jää paperia sinne"? Good for you, mutta tää tieto ei kiinnosta eikä hyödytä ketään :D

Koska heillä on huono itsetunto jota yrittävät kohottaa vtuilemalla ja alistamalla muita. Sitähän tämä sivusto on täynnä. Jotenkin säälittävää. :(

Vierailija
34/44 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehti on varmaat tarpeeksi tukevaa ja kestävää.

Vierailija
35/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut tää samainen ongelma nyt kun oon raskaana, ihan loppuvaiheessa. Ilmeisesti limakalvot muuttuneet jotenkin? Ei oo ennen ollut tällaista ongelmaa.

Vierailija
36/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen Serla ei jätä mitään.

Vierailija
37/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies valittaa samasta asiasta usein suuseksin yhteydessä. :D

Kannattaa pestä alapää ennenku semmosta harrastaa😉

Vierailija
38/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS

Vierailija
39/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko jos mies pyyhkisi pimpsun?

Vierailija
40/44 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä käy ne mainoslehdet ja uutislehdet ulkovessassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme