Nam nam käy kaupassa ja syö
Tänään kaupassa oli mies. Mies joka teki minusta jotain todella ärsyttävää..
Otti mandariineja pussiin ja sitten punnitsi ne ja mitä sitten? otti sieltä mandariinin ja rupesi syömään sitä mandariinia! Matka jatkui kohti paistopistettä missä pussiin riisipiirakat ja sitten punnitus sekä syöminen. Sitten tämä äijä meni valitsemaan irtopähkinöitä pussiin ja punnitsi sen. Taas kävi käsi pussissa ja pähkinät menee alas...
Irtokarkkien kohdalla toistui sama!
Aivan uskomaton mies! Sellainen ponihäntäinen hipsterin oloinen.
Kommentit (7)
Syöminen ennen maksamista on varastamista! Maksa ensin, ahmi sitten.
en hyväksy kirjoitti:
Huomaa, että tavara on punnittu ja maksetaan sen punnituksen mukaan. Mitään ei varasteta.
Näin kahdesti kaupassa sellaisen tosi hyvännäköisen miehen ja namittelin nättiä naamaa :D En sanonut että on ihana naminaama joka pelasti päiväni ettei poloinen säikähdä ja saa traumoja.
Onneksi tekee edes noinpäin. Olisi pahempi, jos söisi ennen punnitusta.
monesti kun olen ollut tosi janoinen ja hakenut kaupasta juotavaa,olen jo siellä hyllyllä juonut puoli pulloa ensi janoon ennenkuin olen mennyt tiskille maksamaan.Koskaan ei kassaneiti ole valittanut siitä että olen ennen maksamista juonut jo pullosta puolet.Tärkeintähän tässä on että tuotteesta maksetaan,se ei silloin ole varastamista eri asia olisi jos tuotteesta ei maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
en hyväksy kirjoitti:
Huomaa, että tavara on punnittu ja maksetaan sen punnituksen mukaan. Mitään ei varasteta.
Ei vaikuta. Vaikka tavara on punnittu, se ei ole vielä vaihtanut omistajaa. Sitä ei ole maksettu, tavara/ tuote kuuluu edelleen kaupalle.
No eikai se haittaa? Kun kuiteskin maksaa ostokset.