Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko teillä ystäviä, jotka katoavat kuvioista kokonaan tai melkein, kun alkavat seurustella?
19.04.2017 |
Mä menetin juuri parhaan ystäväni, koska hän palasi exänsä kanssa yhteen. Minua ei enää tarvita.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kaksi hyvää ystävääni "katosivat" viime syksyn alussa. Ihmettelin pitkään, mitä olin tehnyt, kun eivät pitäneet yhteyttä tai tapaamiset eivät koskaan sopineet. Myöhemmin kävi ilmi, että he löysivät samoihin aikoihin poikaystävät, jotka sitten tietysti menivät kaiken muun edelle. Nyt toinen ystäväni on jo sen verran laskeutunut alkuhuumasta, että tapaamme ihan entiseen malliin ja häneltä riittä aikaa myös ystäville. Toinen ystävä onkin sitten edelleen "kadoksissa". Huvittaa aika paljon se, että kyseinen ihminen aikoinaan vannoi, että sitten kun hänellä on poikaystävä, hän ei missään nimessä ole sellainen idiootti, joka unohtaa ystävänsä. Ei ihan omat vannomiset pidäkään enää, kun se poikaystävä on löytynyt.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, kuinka nopeasti olette saaneet tietää siitä, että ystävänne on löytänyt poikaystävän? Näistä kahdesta ystävästäni alkuhuumasta laskeutunut kertoi parin kuukauden jälkeen, että hän on löytänyt pojan, jonka kanssa seurustelee. "Kadoksissa oleva" kertoi vasta joulukuussa, vaikka olikin ollut yhdessä pojan kanssa jo kesän lopusta asti. Hieman loukkaannuin tästä. että miksi niin myöhään kertoi, vaikka yleensä kerromme toisillemme kaikki asiat heti.