Kaverin työttömyys ärsyttää
Ärsyttääkö ketään muuta joidenkin työttömänä loisiminen ja tuilla eläminen. Minulla on yksi kaveri, jolla ei ole ammattia,eikä näillä näkymin ole edes hakemassa mihinkään kouluun,töihin työkokeiluun tai muuhun työllistävään juttuun. Hakee tukia koko ajan ja saa melko hyvin rahaa. Lasten isä maksaa hyvät elatusmaksut ja osallistuu muihin menoihin hyvin. Aina löytyy selitys sille miksi ei voi hakea töihin tai kouluun. Se on yksi hyvä selitys että on yksinhuoltaja ja entä jos lapsi on kipeä,ei voi antaa vieraalle hoitoon ja ei kehtaa aina soittaa töihin, että on taas poissa. En tiedä mitä on työkkärissä puhunut, mutta hällä aina jatkaavat työttömyyttä. Itse olin hetken työttömänä ja etsin töitä koko ajan ja silti työkkäri hiillosti koko ajan. Ärsyttää vaan se loisiminen ja valittaminen,että rahat ei riitä ja tuet on niin huonoja jne.. Eikä itse tee mitään. Lapset on kuitenkin hoidossa joka päivä 8-15. Ja kesälläkin ovat.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa maksaa näiden elämä.
Sinä idiootti maksat silti vapaaehtoisesti, sillä töissä käynti on vapaaehtoista.
Ja mistä otetaan rahat sunkin ruokkimiseen, jos kaikki olisivat kaltaisiasi paskahousuja? Aikuinen elättää itse itsensä, eikä loisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa maksaa näiden elämä.
Sinä idiootti maksat silti vapaaehtoisesti, sillä töissä käynti on vapaaehtoista.
Ja mistä otetaan rahat sunkin ruokkimiseen, jos kaikki olisivat kaltaisiasi paskahousuja? Aikuinen elättää itse itsensä, eikä loisi.
Varo vaan aikuista leikkiessäsi, ettet kuole ennen eläkeikää vitutukseen siitä, kun raadat paskaduunia meidän älykkäämpien eteen ja muista maanantaina kun menet lapioimaan paskaa, että tienaat siinä minun kalja- ja pilvirahoja, kun itse samaan aikaan haistelen omia pieruja lämpimässä vuoteessa :D harmittaako?
Kela huijarit voi käräyttää, joutuvat sitten maksamaan tuet takaisin. Ei muuta kuin luuri laulamaan Kelaan tai ilmianto Kelan sivuilla.