Tyttö sanoi päiväkotiin vietäessä
"olet ihana ja rakas" ja halattiin.
Arvatkaapa montako kertaa vaimo on 15v aikana sanonut vastaavaa...
M40
Kommentit (10)
varmaan 0 krt kun kerta kysyt täällä. En mäkään yleensä sano miehelle eikä se mulle, koen sellaiset pusipusit teeskentelynä ja höpönlöpönä. Teot puhukoot puolestaan, ja niitä kyllä olen miehen ja perheen hyväksi tehnyt.
oletko lesbo, kun sinulla on vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Oletko vammainen / WT, vai etkö ymmärtänyt lukemaasi ?
Vierailija kirjoitti:
No ei pöhkö ku se on M40 = Mainen 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vammainen / WT, vai etkö ymmärtänyt lukemaasi ?
Siis mitä ihmettä. Yksi puupää luulee että lesboudessa on jotain huvittavaa ja toinen on ilmeisesti sitä mieltä, että vammaisuutta tai alhaista sosio-ekonomista asemaa voi käyttää ihan oikeutetusti lyömäaseena.
Häpeäisitte molemmat.
Ja aloittajan kannattaa varmaan jutella aiheesta puolisonsa kanssa. Että toivoisi tämän useammin kertovan että on tärkeä ja ihana. Ja vaikka kertoa itsekin. Ei se välttämättä ole kaikille niin kovin helppoa, jos ei esim. ole kotona ollut sellaista tapaa.
Mä kyllä sanon miehelle lähes päivittäin:) Ei siinä ole teeskentelyä, on vain niin ihanaa kun se toinen on siinä. Eikä se tarkoita etten sitten tekisi asioita miehen ja kodin eteen myös. En ymmärrä tätä suomalaista mökömökö kulttuuria jossa tunteista ei voi puhua (ellei ne ole negatiivisia). Onneksi mies on samanlainen lässyttäjä kuin minäkin.
Muistakaa myös kiittää puolisoitanne usein! Sekin tekee paljon.
Vierailija kirjoitti:
varmaan 0 krt kun kerta kysyt täällä. En mäkään yleensä sano miehelle eikä se mulle, koen sellaiset pusipusit teeskentelynä ja höpönlöpönä. Teot puhukoot puolestaan, ja niitä kyllä olen miehen ja perheen hyväksi tehnyt.
Googlaa rakkauden kielet. Teot on vain yksi niistä.
Sanotko sinä niin vaimollesi?
Meillä mies ei alkuun oikein osannut sanallisesti ilmaista asioita (muuten kyllä), mutta kun olen kymmenen vuotta sille hokenut miten rakas ja ihana se on, se on alkanut vastata samalla mitalla. :)
Kuinka usein sanot noin itse vaimollesi? Ja oletko kertonut, että sinusta olisi kiva vaimolta joskus suullisesti kuulla rakkaudenosoituksia? Voi olla, että vaimolle on luontevampaa osoittaa rakkauttaan teoilla (hyvää ruokaa, puhtaa vaatteet kaapissa viikattuna, aamiainen valmiina ja kahvi keitettynä), eikä tule ajatelleeksi, että sinulle olisi tärkeää asia joskus kuullakin. Kannattaa jutella sen vaimon kanssa, eikä kysellä täällä.
Lupasi vielä laulaa illalla päivänsäde ja menninkäinen laulun.
ap