Miehen mukaan kaikki hänen eksänsä ovat olleet hulluja ä**iä
Siis miehen mielestä hänen neljä edellistään ovat kaikki henkisesti pahoinpidelleet häntä ja hän on ollut aina uhrina. Jos kerron mun huonosta voinnista joskus hänelle niin kääntää sen aina sen kuuloiseksi että minun pahaolo satuttaa häntä ja hän kun yrittää aina vaan auttaa ja olla tukena. Aina varoitellaan tälläisistä miehistä että on narsisteja mutta jotenkaam en haluaisi uskoa kun osaa myös olla ihana ihminen.
Kommentit (23)
Muututtuasi eksäksi sinustakin tulee miehen puheissa hullu ä**ä.
Narsisteja, mt-häröjä, hyväksikäytettyjä, se on mun saldo eron jälkeen.
Missä ovat kunnon naiset ?
M41
Tässä on vielä se outoa että hänellä on yhden eksänsä kanssa kaverisuhde ja itse en kyllä koskisi pitkällä tikullakaan ihmiseen joka on minua kohtaan ollut väkivaltainen.
Ap
No minulla kyllä soisi hälytyskellot.
Anteeksi nyt ap, kaikella rakkaudella, mutta et sinäkään ihan täysillä käy.... tajuat selkeästi tilanteen ja yhä vain olet suhteessa?
Välillä ihana, välillä kamala. Tuo kuuluu taudin kuvaan, se on sitä kaksoissidosta.
Jos tuntuu että energiaa menee suhteeseen enemmän kuin sitä saa suhteesta, on aika miettiä tarkkaan.
Sen verran epävakaalta kuulostaa ettei tuosta mitään tule. Voit toki roikkua suhteessa pitkäänkin mutta helpommalla pääset jos jätät tuon ongelmakimpun heti ja mietit miksi tunnet vetoa tuollaiseen mieheen. Jatkossa sitten viisaampia valintoja miesten suhteen. Pyri lisäämään itsetuntemustasi.
Jännä, minunkin exälläni oli pelkkiä friikkejä exinä... No, nyt on varmaan yksi lisää, minä, vaikka mielestäni olenkin ihan normaali ihminen. =D Ne tilanteet, joissa hänen entisensä olivat käyttäytyneet "friikisti", oli jälkeenpäin tilanteita, jotka toistuivat meidänkin suhteessa ja joissa tuli reagoitua varmaan aika normaalisti... Tyyliin, toinen on yön poissa ilmoittamatta ja kun tulee kotiin, saattaa siinä kumppani aika kiihtyneenä tivata että missä tuli oltua. Tai kun miestä "ei nyt huvita" seksi (loppujen lopuksi sitä huvitti aika harvoin), niin ei kumppanin tarvitse mikään nymfo olla, kun tilanne käy hiukan ahdistamaan. Tai miehen välinpitämättömyys, saattaahan se ihan normaaliakin naista syödä ja tilanteesta haluaisi puhua ilman, että hän on sellainen, joka haluaa "analysoida ihan kaiken puhki".
Loppuaikoina en ollenkaan ihmetellyt että exät on exiä, sympatiat vaan heille. Omia entisiäni ei tuota ihmistä enempää ole tehnyt mieli näin julkisesti kummastella, se, että suhteet eivät ole onnistuneet, eivät ole missään vaiheessa johtuneet siitä, että ne ihmiset olisivat friikkejä, ihan lämmöllä voin muistella.
T: eräs FRIIKKI EXÄ
Vierailija kirjoitti:
Narsisteja, mt-häröjä, hyväksikäytettyjä, se on mun saldo eron jälkeen.
Missä ovat kunnon naiset ?
M41
Kirjoitustesi perusteella ymmärrän hyvin tulkintasi eksistä ja olen heidän puolestaan pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt ap, kaikella rakkaudella, mutta et sinäkään ihan täysillä käy.... tajuat selkeästi tilanteen ja yhä vain olet suhteessa?
Tajuan kyllä tilanteen mutta minusta on vain hieman outoa että tälläiseen suhteeseen olen ajautunut kun yleensä olen aika tietoinen siitä millaisen ihmisen kanssa olen. Kun ajattelem suhdettamme muutenkin niin hän tuntuu keräävän kehuja jatkuvasti ja kun minä "kerään" niitä esim kysymällä että olenko kaunis niin tämä on lapsellista käytöstä.
Minusta on aina hälyttävää, jos mies haukkuu exiään ihan överisti. Eikös se kerro silloin miehestä itsestään jotain, jos on aina vain pyörinyt "hullujen ämmien" kanssa?
En nyt tarkoita että pitäisi edelleen ihannoida tai vertailla, mutta että puhuu normaalisti/kuittaa lyhyesti.
Oma mieheni teki minuun vaikutuksen kun kertoi edellisestä suhteestaan, että exänsä on hyvä tyyppi edelleen, mutta ei vain natsannut enää yhteiselo ja sovinnossa erosivat. Samoin oman exäni kanssa olemme edelleen ok väleissä. Yhteyttä ei exiin pidetä, mutta moikataan kun kaupungilla törmätään.
Sori, mä harhauduin kai aiheesta, olen viinihiprakassa, Loma :D!!
Olen myöskin miettinyt tätä. Mieheni molemmat exät ovat kuulemma pettäneet ja käyttäneet henkistä väkivaltaa. Joskus synkkinä hetkinä on tullut mieleen, että jos erottaisiin niin puhuisino minusta samoin seuraavalle. Mies tosin alkaa suurennella myös kaikkia minua kohtaan sattuneita törkeyksiä (siis jos minulla on ollut vaikka erimielisyyksiä jonkun kanssa) ja haukkuu nuo ihmiset täysin.
Mä olen aina lopettanut suhteen siihen, jos mies on todennut että kaikki hänen exät on hulluja ämmiä tai parjanneet törkeästi exiään.
Minusta se lause kertoo paljon miehen omasta luonteesta ja samalla on tullut mietittyä, mitä se minusta puhuu, jos juttu ei toimikaan.
Nykyinen mies ei ole koskaan puhunut existään mitään, sanoi aikoinaan vaan että ne on mennyttä ja haavat nuoltu, ja päättyivät erinäisistä syistä. (En minäkään ole existäni paljon jauhanut, kertonut vaan että vakavammista suhteista nro 1 oli liian lapsellinen, päättyi omaan mahdottomuuteensa, nro 2 oli muuten kiva mutta kun sillä oli liian löysä vyö housuissa, ne putoili koko ajan naisten kanssa kahvitellessa, nro 3 oli taivaanrannan maalari. Eikä mies ole sen kummempia minulta kysellyt, mitäpä sitä vanhoja jauhamaan ja niistä lyhyistä 14 välinumeroista en ole mitään kertonut, kuten yhdestä vauhtitoimittajasta, kirjailijasta ja julkkistoimittajasta, urheilijasta ja muutamasta muusta. Ehtiväinen tyttö olin aikoinaan ;)
20 vuotta oltu naimisissa.
Naiset olisi aika varakkaita, jos heille joka kerta maksettaisiin kun heille kerrotaan entisen olevan hullu. Tosin ei kyseessä ole sukupuolisidonnainen asia. Miehethän on auttamatta niitä sikoja.
Hulluja äijiä? Ei homo tai bi-seksuaalisuus ole paha asia mutta jos miehesi on homo niin ehkä jättäisin hänet.
Niin ja kaikkia näitä hulluja ämmiä yhdistää yksi yhteinen tekijä eli miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuan kyllä tilanteen mutta minusta on vain hieman outoa että tälläiseen suhteeseen olen ajautunut kun yleensä olen aika tietoinen siitä millaisen ihmisen kanssa olen. Kun ajattelem suhdettamme muutenkin niin hän tuntuu keräävän kehuja jatkuvasti ja kun minä "kerään" niitä esim kysymällä että olenko kaunis niin tämä on lapsellista käytöstä.
Taitavat manipuloijat onnistuvat saamaan myös fiksun ja tietoisen ihmisen kiikkiin. Onneksi vaistosi kuitenkin sanoo jotain ...
Tapasin kerran muuten tuollaisen äijän, joka aivan liian aikaisin lähetteli aivan liikaa kaikenlaisia sydämenkuvia ja muita ja esitti suuresti rakastunutta. Ei noin suoraan lytännyt kaikkia edellisiä exiään vaan aika hienovaraisesti ilmaisi jonkin todella viattoman asian itsestään jonka takia hänen edellinen suhde meni poikki. Sitten alkoi kysellä minulta, miksi minun suhteet ovat menneet poikki. Eli ilmeisesti halusi kaivella syitä, että voisi sitten myöhemmässä vaiheessa haukkua minua hulluksi ämmäksi.
Tuo on yksi vaaran merkki. Epäempaattisuus toinen. Jo noilla perusteilla juoksisin karkuun.