Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastutko helposti?

Vierailija
19.04.2017 |

Miten tuosta pääsee eroon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun kyllä. Mutta en ole pitänyt sitä ongelmana. 

Vierailija
2/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

3 ihastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan. Hyvin hyvin harvoin tapaan niin kiinnostavia ihmisiä että ihastuisin. Olen yli viiskymppinen, ja ollut ihastunut ehkä viisi kertaa elämässäni.

Vierailija
4/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen töissä hyvin naisvaltaisella alalla ja suurinpiirtein aina kun tapaan jonkun miehen työtehtävien kautta niin ihastun häneen.

Vierailija
5/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu helposti mutta sillon KUN ihastun, ihastun TODELLA palavasti. Siis ihan sairaalloisen vahvasti. Onneksi en tällä hetkellä ole ihastunut keneenkään. Se on kamala tunne kun menee ihan sekaisin jostain ihmisestä eikä saa tunteilleen vastakaikua :( Olen kerran yrittänyt itsemurhaakin tämän takia.

Vierailija
6/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on tosi ärsyttävää ja turhaa olla ihastunut koska itse olen varattu. Vasta annoin pakit yhdelle miehelle (tottakai) ja silti vielä mietin häntä. Ottihan se vielä uudelleen yhteyttä ja annoin uudet pakit. Ei ole aikomustakaan pettää.

Vierailija
7/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihastu helposti mutta sillon KUN ihastun, ihastun TODELLA palavasti. Siis ihan sairaalloisen vahvasti. Onneksi en tällä hetkellä ole ihastunut keneenkään. Se on kamala tunne kun menee ihan sekaisin jostain ihmisestä eikä saa tunteilleen vastakaikua :( Olen kerran yrittänyt itsemurhaakin tämän takia.

Tähän voisi auttaa sellainen että opettelet säätelemään tunnetasoasi ihastuksen kohteesi antaman vastakaiun mukaan. Eli järki edellä ja joskus se helpottaa laannuttamaan ihastusta lievemmäksi kun tarkastelee oikeasti sitä miten ei ole todellista yhteyttä toiseen ja kaikki romanttinen on syntynyt omassa pinkissä pääkopassa.

Itse en ihastu helposti mutta olen ihastunut samaan ihmiseen tosi pitkään ja on vaikeaa sammuttaa ihastusta. Joskus se on vain sitä että uutta ihastusta ei ole löytynyt korvaamaan edelllistä ja aivot silti tykkää olla ihastuneen moodissa koska silloin kaikki on kivaa.

Vierailija
8/8 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun ihastut palavasti silloin, kkun sinusta aiemmin kiinnistunut on mennyt jo eteenpäin. Tuo on vielä kaameampi tunne.