Nanna ja Jere Karalahti: ERO!
Kommentit (924)
No nyt Jere ollu jossain leffassa ja seiskassa kuvia..alan todella uskoo että seiska maksaa näille ja sit myydään lehteä..outo leffavalinta näillä kahdella.
Herranjestas näitä kommentteja. Naisen vikahan se on kun mies löytää uuden naisen ja jättää perheensä, lapsi alle vuoden. Onko mies joku elukka ja täysin viettiensä vanki kun ei kestä vauva-aikaa jolloin laittaa omat tarpeensa hieman vähemmälle? Moni imettää lasta ensimmäisen vuoden jolloin on helpompaa että lapsi nukkuu äitinsä kanssa. Vuoden imettäminen on pieni hinta siitä, mitä terveyshyötyjä lapsi saa koko elämäänsä varten. Siihen lisäksi turva ja läheisyys ja äidin tuoksu. Osa lapsista nukkuu hyvin omassa sängystään mutta kaikki ei. Silloin on tehtävä eri ratkaisuja jotta kaikki saavat nukuttua.
Tavallaan hyvä erossa on, että Oksanan mukaan ovat sopineet jo, että Jere alkaisi tavata tytärtään. Että Stella saa ehkä jollain tasolla isän elämään. Sinänsä ihmetyttää, mikä säätäjä se Jere on. Ensin inhotaan Oksanaa, nyt sitten ehkä alkaakin pitää yhteyttä Oksanaan. Tulee mieleen, että oliko se Nanna sittenkään niin hyvätahtoinen...
Vierailija kirjoitti:
Miten kampaajalla, ja vieläpä yrittäjällä, on aikaa ja rahaa matkustella noin
paljon?
Tuntematta tapausta, sanon ot, että joillain kampaajilla on rahaa kun rosvolla, koska osa on rosvoja.
Tuttu kampaaja tekee niin paljon pimeänä työtä, että osti juuri 17 000 euron auton käteisellä ja kaksi ulkomaanlomaa maksoi käteisellä, toinen Thaimaassa.
En oikeasti käsitä, miten verottaja ei saa kuriin tätä kauneusalan harmaata bisnestä, järkyttävät summat jää saamattaa vuositasolla.
Itse olen ainakin tämän kyseisen ilmiantanut verottajalle, mutta sama meno jatkuu. Ilmeisesti näitä ei vaan saada kiinni.
Ei taida eropaperit olla vetämässä ja tuskin Nanna niitä laittaakaan..
Nanna uskoo, että avioliitto jatkuu joko virallisesti tai henkisellä tasolla. Samaan aikaan Oksanakin on muuttanut Helsinkiin ja odottaa, että Jere alkaa tavata säännöllisesti, tytärtään, mutta kai siinä nähdään äitiäkin samalla.
Nanna ja Jere Karalahti ovat säilyttäneet puhevälit erosta huolimatta: "Meillä on henkinen yhteys" http://www.iltalehti.fi/viihde/201705242200160345_vi.shtml
Onko kenelläkään mitään uutta tietoa Jerestä ja tästä Noorasta? Mahtavatko enää edes olla yhdessä kun nanna alkanut taas julkisesti puhumaan positiivisesti Jerestä..
Jere lopettanut nooran seuraamisen instagrammissa joten olisikohan Jere tajunnut että tämä norppa uiskentelee vaan julkisuuden ja jääkiekkopiirien perässä! Toivon todella että Nanna ja Jere menisivät yhteen, täydentävät sopivasti toisiaan ❤️
Aikamoinen ovimatto Nanna olisi jos huolisi miehen takasin joka käynyt vähän hässimässä nuorempaa misua ja palaa takasin häntä koipien välissä. Yäk. Ei ikinä.
Toivottavasti olet itse ihan puhdaskukkanen kun tuollaista kirjoitat, luulen että heille tekee vaan hyvää pieni "tauko" ehkä tekivät liian hätäisen ratkaisun.
Nyt niiltä (tai siis Nannalta) viedään ne ilmaiseksi saadut ja tv:ssä esitellyt huonekalutkin. Pariskunta oli varmaan jakamassa ilmaiseksi soponssattuja kaluja, mutta eihän niitä voi jakaa, kun ne on kerran annettu ja kuviteltu että Nanna niitä aika ajoin blogissaan esittelee. Semmosta se sit on, kun pellossa eletään...
Soutaa huopaa vedetään taas nuottaa
Sano mis mä tarviin sua, oh oh oh
Soutaa huopaa edestakas luottaa
Ei kumpikaan voi toisiinsa, oh oh
Erotaan sit ollaan taas sovitaan tai ei ollenkaan
Toinen toisiamme moittimas taas, wo wo ou
Sä taisit olla oikeessa mä olin mielestäni oikeemmas
Vaan en muista mistä me riideltii-ii-ii-iin
Nannalla on nyt menossa empiminen ja kaupankäynti asialla, peruu ehdottomia puheitaan, jotka pikaistuksissaan aluksi antoi.
Ja linkki vielä mukaan:
http://www.is.fi/viihde/art-2000005236628.html
"Palaavatko Nanna ja Jere Karalahti yhteen? Nannalta vihjailevia vastauksia: ”Ei se ole poissuljettua”"
Mitähän Oksana tähän sanoo? Siinä on semmoinen akka että saattaa Jerekin löytää itsensä hame päältä keittiöstä..
Joko on kaikki kortit käännetty takaisin ja ikkunat suljettu?
Mä niin arvasin..nyt on sänky hankittu Jaxille ni Jerelläkin saumat mahtuu Nannan viereen!!
Ehkä Nanna on antanut Jerelle anteeksi ja Jere on nyt tervetullut takaisin?
Missä on muka puhuttu jotain huonekalujen menetyksestä?
Äitinsä kanssa kaksi kampaajaa ja taitaa perheellä tuota rahaa olla että toimeen tullaan erittäin hyvin..Noorahan ei taida päivystää koko ajan paikan päällä vaan varataan häneltä aika etukäteen..mikä kätevää jos hyvin menee..Jeren kanssa ei ainakaan Italiassa ole ja luulen että siksi insta nyt julkinen että turhat höpinät loppuu ehkä pitäneet hauskaa hetken jos ollenkaan.