Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kampaaja osaa olla turpa kiinni?

Vierailija
19.04.2017 |

En haluaisi vaihtaa liikettä, koska hän leikkaa hyvin siten kuin tykkään, mutta en vain enää jaksa ylisosiaalisuutta.

Eilen kävin ja taas samaa lässytystä koko operaatio; Miten mennyt? Onko kesäsuunnitelmia jo? Meinaatko matkustaa lomalla? Oletko jo töissä vai opiskeletko vielä? MIten opiskelu edennyt? Oletko viihtnyt koulussa? Onko se vaikeaa? Se on hyvä ala, minun tytär harkitsee samaa, olisiko antaa käytännön vinkkejä? On kaunis päivä, tykkäätkö itse ulkoilla? Haluatko kuulla mitä minä meinaan kesällä? Mitä harrastat? Milloin viimeksi kävitkään täällä?

V1ttu en vaan kestä enää kyseistä eukkoa. Ylimääräisen diipadaapan takia hommaan menee varmaan tupla-aika vielä. Koitan vastailla mahdollisimman lyhyesti olematta kuitenkaa tyly ja yritän keskittyä lehteen.

Jos on täällä kampaajia/partureita, niin olkaa HILJAA jos huomaatte, että asiakas ei ole yhtä ekstrovertti kuin itse ehkä olet.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin kampaajaa jos mulla ois tuollanen hölösuu. Haluan olla hiljaa kampaajalla/kasvohoidossa/hierojalla jne. Onneksi kohdalle on sattunut sellaisia jotka hienovaraisesti ymmärtää olla liikoja höpisemättä.

Vierailija
2/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut sille. Ei kampaajalle tule yllätyksenä se, että joku ei halua keskustella ollessaan kampaajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaajalla, ei tartte kuunnella lässytystä. Niinpä hevilettini liuhuu pitkänä.

Vierailija
4/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen uteleminen on kyllä todella rasittavaa. Joiltakin kampaajilta puuttuu sellainen sosiaalinen silmä ihan täysin. Ei kaikki ihmiset tosiaankaan ole samanlaisia hölösuita ja juoruilijoita kuin nämä itse. Varsinkin jos ei mene kovin hyvin, niin tuollaisiin uteluihin on kiusallista vastata.

Vierailija
5/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Eikä se siis tajua että Suomessa ei saa puhua?

Vierailija
6/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaa mä niiin tiedän mistä sä puhut. Mä en ole vielä löytänyt kampaajaa joka oikeesti ois hiljaa. Ei kukaan niistä ole hokannut että jos otan lehden käteen niin haluan lukea sitä rauhassa. Pahinta oli yks kampaaja, joka selitti pysäkki pysäkiltä siskonsa pojan koulumatkan bussireittiä! Siinä vaiheessa mietin jo että se rouva on kyllä hoidon tarpeessa. Ja mä vielä joudun maksaa siitä. En tiedä mitä teen kun taas tarvis leikkauttaa latvoja.

Vierailija
7/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä haluaisi sille sanoa päin naamaa, että ole nyt s'**tana hiljaa! Yritän vastailla lyhyesti tyliin "enpä tiedä vielä" "saa nähdä" "on se ihan mukavaa" jne. viemättä keskustelua mitenkään eteenpäin. Mielestäni tuosta täysijärkisen pitäisi ymmärtää, että zättäily ei kiinnosta.

Onko tämä yleistä ehkä ekstroverteillä ymmärtää, että kaikki muut ihmiset eivät saa energiaa ja elinvoimaa turhasta lässytyksestä, vaan se lähinnä koetaan rasittavaksi?

ap

Vierailija
8/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihahaa ap!

Vierailija
9/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin hierojalla ihan hiljaa kun se tuppas olemaan juoruämmä. Ei tainnut tajuta, kun höpötti edellisen asiakkaan sairauksista mulle.

Vierailija
10/13 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samoja kokemuksia! Kävin aikani kampaajalla, jolla oli jatkuva puheripuli, jäi seisomaan sakset kädessä kertoessaan jostain viikonlopun reissusta. Seisoi ja selitti. Sain pinnistettyä jotenkin itseni, etten sanonut suoraan, että voisitko jo jatkaa työtäsi.

Tällä hetkellä kiva ja hyvä kampaaja, mutta kappas vaan samassa kampaamossa työskentelee tietysti tollanen puhekone, joka kaiken lisäksi HUUTAA ne juttunsa. Miten ne ei voi tajuta, miten paljon häiritsevät muita. Ainoastaan tuon huutajan takia olen vaihtamassa liikettä, vaikka harmittaa ihan hirveästi kun kerrankin olen löytänyt hyvän kampaajan. Voi itku.....

Vierailija
11/13 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin samaa mieltä ja hierojalla sama juttu.Kokoajan suu käy. Olisi ihanaa kun saisi joskus vain olla jossakin rauhassa,eikä pölpötettäisi kokoajan.

Vierailija
12/13 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Otan aina heti lehden käteeni tai laitan silmät kiinni mutta eikös jossakin vaiheessa ala tuo

jutustelu- ootko jo lomat pitäny ym ym.. Hyvät kampaajat, eikö tuo lehdenluku ole merkki että asiakas

haluaa sen hetken olla hiljaa omissa ajatuksissaan? Varmaan riittää puheliaitakin asiakkaita joitten kanssa

saatte purkaa puhumistarvettanne!

Vierailija
13/13 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelästytin kerran ulkomailla kampaajan, joka ilmeou tapansa mukaan yritti olla ystävällinen ja kysellä mitä olen lomalla puuhaillut jne. Olin tosi väsynyt ilmeisen tylysti vaan totesin "nothing". Rassu ei uskaltanut sanoa enää mitään ja ilme oli vähintäänkin järkyttynyt. Tunsin hieman huonoa omaatuntoa, mutta en korjannut asian tilaa, koska en jaksanut sillä hetkellä olla yhtään sosiaalinen. Varmaan lisäsin omalta osaltani suomalaisten mainetta tylyinä juntteina...