En voisi seurustella miehen kanssa, joka
on harrastanut jotain pettämiskännipanoja. Mutta sellaisen kanssa voisin, joka on suhteen aikana rakastunut toiseen ja siksi pettänyt sen kyseisen naisen kanssa.
Näillä on kyllä suuri ero, tekeekö pettämisen vaihtelunhalusta vai tunteesta.
Kommentit (12)
Sama. Jos pettää kännissä ja "emmä tarkoittanut" voi tehdä sen oikeastaan koska vaan uudestaan. Jos rakastuu toiseen niin se oli siinä eikä tarvitse enää miettiä.
Juuri tuollaisia asioita kumppanille kerrotaan.
Minä en voisi seurustella miehen kanssa, joka kokisi tarpeelliseksi avautua vuosien takaisista asioista.
Oikea kysymys kuuluu: "Luottaisitko mieheen, joka kertoo tuollaisia asioita?"
Mun ex oli juuri tuollainen; petti aina kännissä ja petikumppanilla ei suurempia kriteerejä. En usko, että tulee missään koskaam muuttumaan muuksi. Joku hänetkin nyt saa/ on saanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä en voisi seurustella miehen kanssa, joka kokisi tarpeelliseksi avautua vuosien takaisista asioista.
Minä en voisi seurustella naisen kanssa, jonka kanssa ei voisi perustaa niin vahvaa luottamusta, että voisi puhua mistä vain. Menneisyyden virheet mukaanlukien.
En voisi seurustella miehen kanssa, joka on koskaan pettänyt.
En voisi ikinä seurustella sellaisen kanssa, joka märisee jostain pankin palvelumaksuista.
Mieheni on pettänyt edellisessä suhteessa. Siinä suhteessa oli paljon muita vikoja. Häpeää sitä ja sanoo ettei enää ikinä petä vaan osaa erota ennen sitä.
En suostunut olemaan se jonka kanssa petetään. Niinpä vollotan yksin ja pettäjämiehellä on hauskaa ap tyttiksensä ja viiden muun heilan kanssa. Mutta on minulla sentään itsekunnioitukseni jonka kanssa elellä elämäni loppuun saakka, niiH!
Eikö jälkimmäinen ole muka pahempi?