Ymmärtääkö miehenne sairasteluanne? Minun ei, ero tulossa..
En tarkoita sairastelulla nyt mitään tavallista sairatelua vaan vähän vakavampaa. Sellaista, joka esim. estää seksielämän.
Minä tipuin hevosen selästä vajaa kaksi viikkoa sitten. Selkäni on niin kipeä, etten oikein meinaa pystyä kävelemäänkään. Minulla oli myös mies, jonka kanssa melkein jo asuttiin yhdessä, eli hän oli täällä todella paljon. No onnettomuuteni jälkeen mies tuli aluksi tähän normaalisti ja keitti jopa kahvia, mutta illalla jouduin tuolloin rautalangasta vääntämään, etten nyt pysty harrastamaan seksiä ennen kuin selkäni on kunnossa, koska sattuu liikaa. No sen jälkeen ei ole miestä näkynyt, on vaan viesteillä avautunut, ettei voi olla viikkoja ilman seksiä, anna lupa mennä vieraisiin. Totesin, ettei ole enää tulemista takaisin edes sitten, kun tervehdyn.
Suututtaa, surettaa. Nyt jos koskaan olisin tarvinnut tukea, niin mies lähtee käpälämäkeen vain koska ei saa minusta seksuaalista hyötyä. :'(
Minkälaisia kokemuksia teillä on? Ei kai kaikki miehet ole tuollaisia?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vajaa kaksi viikkoa mies parka joutunut olemaan ilman seksiä!? Eikä kestä millään enempää. Voi hyvä luoja tätä maailman menoa. Toivottavasti se mies ei ikinä milloinkaan erehdy tekemään kenenkään kanssa lapsia koska voipi olla ettei äityli synnytyksen jälkeen pystyisi seksiin moneen kuukauteen! Ja sehän olisi jo ennenkuulumatonta ja lähes maailmanloppu!
naiset jakelee nykyään niin auliisti jänniksille, niin miksi ne katselisi kotona mököttävää ämmää.
Oksettava mies. Ap on ollut miehelle vain alusta. Toisaalta tosi hyvä, että todellinen karva paljastui nyt, ennen kuin on mitään isompaa yhteistä (asuntoa, lapsia).
Sinuna vastaisin että "Vointini ei kuulu sinulle millään tavalla, en tahdo kuulla sinusta enää mitään. Älä yritä ottaa enää yhteyttä."
Vajaa kaksi viikkoa mies parka joutunut olemaan ilman seksiä!? Eikä kestä millään enempää. Voi hyvä luoja tätä maailman menoa. Toivottavasti se mies ei ikinä milloinkaan erehdy tekemään kenenkään kanssa lapsia koska voipi olla ettei äityli synnytyksen jälkeen pystyisi seksiin moneen kuukauteen! Ja sehän olisi jo ennenkuulumatonta ja lähes maailmanloppu!