Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö miehenne sairasteluanne? Minun ei, ero tulossa..

Vierailija
18.04.2017 |

En tarkoita sairastelulla nyt mitään tavallista sairatelua vaan vähän vakavampaa. Sellaista, joka esim. estää seksielämän.

Minä tipuin hevosen selästä vajaa kaksi viikkoa sitten. Selkäni on niin kipeä, etten oikein meinaa pystyä kävelemäänkään. Minulla oli myös mies, jonka kanssa melkein jo asuttiin yhdessä, eli hän oli täällä todella paljon. No onnettomuuteni jälkeen mies tuli aluksi tähän normaalisti ja keitti jopa kahvia, mutta illalla jouduin tuolloin rautalangasta vääntämään, etten nyt pysty harrastamaan seksiä ennen kuin selkäni on kunnossa, koska sattuu liikaa. No sen jälkeen ei ole miestä näkynyt, on vaan viesteillä avautunut, ettei voi olla viikkoja ilman seksiä, anna lupa mennä vieraisiin. Totesin, ettei ole enää tulemista takaisin edes sitten, kun tervehdyn.

Suututtaa, surettaa. Nyt jos koskaan olisin tarvinnut tukea, niin mies lähtee käpälämäkeen vain koska ei saa minusta seksuaalista hyötyä. :'(

Minkälaisia kokemuksia teillä on? Ei kai kaikki miehet ole tuollaisia?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat. 

Sairastan syöpää ja todella moni syöpää sairastava nainen on tullut jätetyksi. Miehet haluavat huolehpitäjän ja seksikumppanin - harva haluaa hoidettavan.

Samaan aikaan monet naiset hoitavat vakavasti sairaita miehiään...

Onneksi on kunnollisiakin miehiä. Toivon, että löydät seuraavalla kerralla kunnollisen. Parempaa vointia!

Nyt kun mietin aiempia suhteitani, niin kyllä niihinkin sopii tuo ajatus, että mies etsii itselleen huolepitäjää, muttei itse kykene vastavuoroisesti hellimään toista. Monesti olen pahasti flunssaisia tai muuten vaan apeita miehiä paaponut, muuten itse kipeänä saati murheissani ole saanut hoivaa takaisinpäin. Ärsyttävää, epäreilua!

Parepaa vointia sinullekin!

Ap

Vierailija
22/44 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki miehet tuollaisia. Mun mies ymmärsi, esim kun mun käsi murtu, ei ollu seksiä pitkään aikaan. Ei se miestä tuntunut haittaavan. Enemmänkin huolehti ja kyseli että voinko varmasti ja eihän satu, kun taas pystyin ja halusin seksiä. Tosin pitkä suhde, eikä mun mies muutenkaan ole niin yliseksuaalinen ettei vois paria viikkoa tvs olla ilman. En kyllä minäkään.

Kyllä säkin vielä kunnon miehen löydät. Hyvä, että pääsit tuosta eroon noinkin pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat. 

Sairastan syöpää ja todella moni syöpää sairastava nainen on tullut jätetyksi. Miehet haluavat huolehpitäjän ja seksikumppanin - harva haluaa hoidettavan.

Onneksi on kunnollisiakin miehiä. Toivon, että löydät seuraavalla kerralla kunnollisen. Parempaa vointia!

Nyt kun mietin aiempia suhteitani, niin kyllä niihinkin sopii tuo ajatus, että mies etsii itselleen huolepitäjää, muttei itse kykene vastavuoroisesti hellimään toista. Monesti olen pahasti flunssaisia tai muuten vaan apeita miehiä paaponut, muuten itse kipeänä saati murheissani ole saanut hoivaa takaisinpäin. Ärsyttävää, epäreilua!

Ap

Kiitos.

Olethan kuullut miesflunssasta? :D

Vierailija
24/44 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat. 

Ap

Kiitos.

Olethan kuullut miesflunssasta? :D

Kyllä, se on sitä kun aikuinen iso mies on flunssassa säälittävämpi kuin pikkulapsi. Onpa sitä silti tullut ihastuneena noita "pikkuisia" paapottua. :)

Ihmetyttää, ettei monille miehille näytä tulevan sellaista hoivaviettiä jos kumppani sairastaa. Tuntuu pahalta edes ajatella, että jos tilanne olisi meilläkin ollut toisinpäin, niin olisin heti ottanut miehen luokseni vuodepotilaaksi, hoivannut ja tehnyt kaikkeni, jotta hänen olonsa olisi ollut parempi.. Tuntuu todella petetyltä henkiesti. :(

Ap

Vierailija
25/44 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mitä miehiä. Ei ole kaikki tuollaisia, sairastuin itse vakavasti ja meni yli puolivuotta että olis tullut mieleenkään seksi.. Mies ei vongannut kertaakaan.

Vierailija
26/44 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi selvisi jo nyt, eikä sitten kun olisitte jo muuttaneet yhteen. Itse ehdin muuttaa jo yhteen, valitettavasti luovuin todella ihanasta kaupungin (Helsingin, tosi vaikea saada) vuokra-asunnosta ja muutin miehen luokse. 

Kun veljeni sairastui vakavasti, murehdin sitä ja yritin kaikkeni etänä mitä pystyin auttamaan veljeni vaimoa selviämään arjesta lasten kanssa. Ja kävin viikonloput heillä lapsia hoitamassa, jotta veljen vaimo pääsi sairalaan pidemmiksi ajoiksi. 

Avomieheni, halusi puhua kanssani vakavasti. Ja kyllä, hän oli erittäin tuohtunut ja loukkaantunut, etten sunnuntaisin palattuani halunnut seksiä, kun olin huolissani tehoaako veljeni hoito vai menehtyykö hän. 

Siis vittu aikuinen mies todelkain vonkasi ja vonkui, sitten vaihtoi vittuiluun ja kiristykseen - seksiä olisi pitänyt olla. Piste. 

Hirveä juttu! Voi sinua. :( Miten tilanne sitten raukesi? Saitko miehen ymmärtämään vai jouduitko taipumaan hänen tahtoonsa? Onko hän arjessa lainkaan empaattinen sinua kohtaan?

Ap

Vierailija
27/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sattuma, että tein eilen tämän aloituksen ja tänään mies laittoi aamulla viestin "miten selkä voi? :)" ihan kuin häntä muka kiinnostaisi. En vastannut vielä mitään,koska olemme eronneet.

Ap

Vierailija
28/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies. Hyvä jos eroat.

Itse makasin sairastuneena 3 viikkoa sairaalassa ja kotona toipumiseen meni ainakin kuukausi. Mies ei tehnyt lähtöä.

Vierailija
29/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma tyttöystävä oli semmosessa tilassa ettei seksiä voinut harrastaa niin minä nuolin häntä samalla kun tyydytin itseäni. Yli kuukauteen ei ollut seksiä ja ikää silloin itsellä 21v

Kävisikö miehelle tämä?

Vierailija
30/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sattuma, että tein eilen tämän aloituksen ja tänään mies laittoi aamulla viestin "miten selkä voi? :)" ihan kuin häntä muka kiinnostaisi. En vastannut vielä mitään,koska olemme eronneet.

Ap

Montako tuntia meinasit odottaa, että vastaat?

Vierailija
31/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikki miehet ole tuollaisia...miten lapsellinen pitää olla, että tulee edes mieleen kysyä tuollaista?!

Vierailija
32/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi luoja mikä sika. Nyt sitten yrittääkin esittää huolehtivaa herrasmiestä :D

Vierailija
33/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen mies sinulla.

M44

Vierailija
34/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarvitseeko tuollaiselle edes vastata? Anna olla ja himmaa koko tyyppi. Tai korkeintaan kysy joko sai kassit tyhjiksi ja hyvää loppuelämää. 

Vierailija
35/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi luoja mikä sika. Nyt sitten yrittääkin esittää huolehtivaa herrasmiestä :D

Niin tai utelee, että olisikohan selkä jo  tänään siinä kunnossa, että nyt sais... :(

Vierailija
36/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ymmärsit itse että ainoa vaihtoehto on ero. Todella törkeää käytöstä mieheltä.

Vierailija
37/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että saat sinua oikeasti rakastavan miehen. Parane pian.

Vierailija
38/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette tapailleet? Voisiko olla että miehelle seksi on tärkeää parisuhteessa , niinkuin monelle, ja jos ette ole kauaa tapaillut niin on sitten "säikähtänyt" sitä tosiasiaa että näinkin voi käydä. Kyllä rakasta ihmistä hoivaa ja jaksaa odottaa, mutta pelkkä ihastuminen ei siihen vielä välttämättä riitä. Kuitenkin, hyvä että selvisi näin aikaisin kuinka eri aaltopituudella esim tässä asiassa olette.

Vierailija
39/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eipä tossa mitään. Pikaista paranemista ja eikun uutta matoa koukkuun!

Vierailija
40/44 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten krooninen sairauteni paheni niin, että jouduin olemaan yli viikon sairaalassa ja monta kuukautta sairauslomalla. Lääkitys ei meinannut tehota ja olin todella huonossa kunnossa. Mies oli hyvin huolehtivainen ja jaksoi tsempata, että kyllä tämä tästä. Mies hoiti kauppareissut ja ruuanlaitot, osti ja teki kaikkea sellaista, mikä minulle maistui. Siivoukset jäi kyllä minimiin siksi aikaa, mutta se oli pieni murhe.

Pari vuotta sitten mies sairastui syöpään ja sai takaisin kaiken sen, mitä oli minua kohtaan tehnyt. Mies vitsailikin, että hoivaan hänet hengiltä, mutta mies selvisi siitäkin. Nykyisin jännätään porukalla kontrolleja.

Ap, hyvä, että miehen luonne selvisi noin aikaisessa vaiheessa. Ystävä sai rintasyövän ja  sopeutumisvalmennuskurssilla sanottiin, että miehet jättävät sairastuneen vaimon helpommin mitä nainen jättää miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi