Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava hissi uni!

Vierailija
18.04.2017 |

Unessa oli yö/ilta ja todella pimeää. Olin ulkona ja menossa kotiin päin. Unessa asuin kerrostalossa. Avasin rapunoven ja olin menossa hissiin. Edessäni seisoi tummaihoinen mies. Kävelin hissiä kohti ja huomasin, että koko rappu oli täynnä tummaihoisia miehiä. Siinä vaiheessa alkoi hieman ahdistamaan ja pelottamaan, koska en tuntenut heitä eivätkä he asuneet siinä rapussa. Avasin hissin oven ja menin hissiin. Yksi niistä miehistä tuli perässä ja otti kiinni. Säikähdin siinä unessa ihan sikana ja sydän alko jyskyttää. Sitten ne muut miehet tulivat perässä ja sanoivat sille toiselle miehelle että lopettaa. Siinä kohin tajusin ettei ole mitään hätää ja hetken ehdin jo hengähtää helpotuksesta. Kunnes yhtäkkiä mulla ei ollutkaan housuja jalassa siinä unessa vaan ne olivat tippuneet siihen hissin lattialle. Siinä kohin alkoi taas pelottamaan aivan saatanasti. Nää miehet alkoi taas tulla lähemmäksi..ja no niin. Tiedätte varmaan mitä olisivat tehneet, mutta tossa kohin unta olin jo niin paniiikissa, että heräsin. Hyi hitto kun sydän pomppi tuhatta ja sataa...olin ihan paniikissa vaikka tajusin, että se olikin vain unta. Vaikka tossa unessa ei perjaatteessa kerennyt tapahtua mitään niin silti ahdistaa ihan sikana. Se pelko ja paniikki siinä unessa oli ihan kauheaa, kun ei tiedä mitä ne toiset meinaa...yök. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ää

2/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unesi kertoo, että haaveilet mustasta makkarasta. 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Unesi kertoo, että haaveilet mustasta makkarasta. 

Mielenkiintoinen tulkinta. Tällä hetkellä tuntuu enemmänkin siltä että se mustamakkara ahdistaa aivan liikaa. Ap.

4/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä, että olet vähän kiihottunut ajatuksesta kuitenkin... ;)

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Myönnä, että olet vähän kiihottunut ajatuksesta kuitenkin... ;)

No uni oli sen verran ahdistava, että ei kiihottanut millinvertaa...lähinnä pelotti ja ahdisti. Siinä tilanteessa vain tuntee itsensä niin avuttomaksi. Ap.

Vierailija
6/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on todellisuutta tuhansille suomalaisille naisille tänäkin vuonna.

Se kai siinä unessa niin ahdistavaa olikin, koska tuntui niin todelta ja tiedostaa, että se olisi voinut olla todellista itselle tai jollekin muulle. :/ Ap.

Vierailija
7/7 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on todellisuutta tuhansille suomalaisille naisille tänäkin vuonna.

Oikeastiko tuhansille? Onko niin yleistä? :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi