Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella korvatulehdus - vienkö päivähoitoon?

Vierailija
18.04.2017 |

Lapsella todettiin korvatulehdus maanantaina ja tuolloin oli kuumetta. Lapsi sai antibiootti kuurin ja kuume on laskenut, mutta korva on vielä kipeä ja arka ja heräilee öisin välillä itkien. Voinko teidän mielestä viedä lapsen huomenna päivähoitoon ?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelliselle kommentoineelle: ei ollutkaan kyse siitä että lapsi olis vaan nukkunut yön huonosti vaan siitä että oli valvonut kivun vuoksi ja itkenyt. KIPEÄ

Onko sulla kokemusta lapsen korvatulehduskierteestä?

Heitän pallon sulle takaisin: onko sulla kokemusta korvakivusta? Mulla on, se on aika helvetillistä.

Eli sulla ei ole kokemusta lapsen korvakierteestä. No ei se mitään, täällä saavat keskustella kaikenlaiset ihmiset.

Mä olen entinen korvakierrelapsi, kahden korvakierrelapsen sisko ja kahden äiti. Omista kokemuksistani kaikkein kamalinta on tärykalvopisto, jonka olen kokenut monta kertaa.

Ja vinkkinä: kannattaa ottaa reilusti sitä särkylääkettä.

Vierailija
22/24 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelliselle kommentoineelle: ei ollutkaan kyse siitä että lapsi olis vaan nukkunut yön huonosti vaan siitä että oli valvonut kivun vuoksi ja itkenyt. KIPEÄ

Onko sulla kokemusta lapsen korvatulehduskierteestä?

Heitän pallon sulle takaisin: onko sulla kokemusta korvakivusta? Mulla on, se on aika helvetillistä.

Eli sulla ei ole kokemusta lapsen korvakierteestä. No ei se mitään, täällä saavat keskustella kaikenlaiset ihmiset.

Mä olen entinen korvakierrelapsi, kahden korvakierrelapsen sisko ja kahden äiti. Omista kokemuksistani kaikkein kamalinta on tärykalvopisto, jonka olen kokenut monta kertaa.

Ja vinkkinä: kannattaa ottaa reilusti sitä särkylääkettä.

Kaikenlaiset ihmiset?? 😄 Haha anna mun kaikki kestää. Kipulääkettä voi antaa kotona joo mutta kun ne päikyn hoitajat ei voi sitä kipulääkettä antaa. Jos lapsi siis tekee yhtään pidempää hoitopäivää. Korvakivusta on kokemusta, edelleen: se on yhtä helvettiä se kipu. Mikä sinä oot ditä lyttäämään, sitä paitsi kipu koetaan yksillölisesti. Jos lapsi itkee kivusta, en väittäisi että häntä ei korvat satu ja on hoitokunnossa.

Nyt sekoitat asioita, ap sanoi lapsen korvan olleen niin KIPEÄ että itkee. Tietenkin lapsi on hoitokunnossa ellei kipuja ole ja jaksaa leikkiä/toimia normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kuumeiselle korvatulehduslapselle lääkäri kirjoitti het kättelyssä 3 vrk sairaslomaa. Kuume loppui eka päivään, mutta vaati vielä sen kaks päivää, että muksu oli touhussa ja olis pärjänny päiväkodissa.

Vierailija
24/24 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ollut kaksi korvakierteistä lasta, ja pakko on ollut töitäkin tehdä.

Tietty jos vaihtoehtoja on, niin koti on totta kai parempi paikka puolikuntoiselle.

Vaihtoehto on hoitaa ITSE kotona sairasta lasta! On ihan hemmetin itsekästä laittaa työt oman lapsen edelle, jos toinen ei ole terve. Eikö lapsi edes silloin olisi oikeutettu hyvään hoitoon? Suututtaa tuollainen asenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän