Hellyyden puute on pahinta sinkkuudessa
En ymmärrä miten joku voi väittää olevansa vapaaehtoisesti sinkku. Ihminen kaipaa toiselta hellyyttä. Sinkkuna sitä ei saa. Voihan tietenkin ostaa koiran ja silitellä sitä, mutta ei sitä voi verrata ihmiseen.
Täytyy olla aika kylmä tapaus jos ei edes kaipaa toisen läheisyyttä vaan oikeasti haluaa olla yksin.
Kommentit (26)
hellyyden puute parisuhteessa on vielä hirveämpää.
Niin ja seuran, kumppanuuden ja seksin puute hellyyden puutteen lisäksi.
Minä en saa kunnolla seksuaalista tyydytystä ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Irtosuhteet, fuckbuddy, fwb-suhde
Entä kumppanuus, sitoutuminen jne? ??
Hellyyden, seksin ja seuran puute parisuhteessa se vasta kamalaa on.
Onneksi jokaisella on 50% mahdollisuus syntyä naiseksi ja sillä ongelma hoituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kumppanuus, sitoutuminen jne? ??
Tarkoitin jos on vapaaehtoisesti sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja seuran, kumppanuuden ja seksin puute hellyyden puutteen lisäksi.
Minä en saa kunnolla seksuaalista tyydytystä ilman miestä.
Miten tämä on saanut miinuksia?? :0
Vierailija kirjoitti:
Hellyyden, seksin ja seuran puute parisuhteessa se vasta kamalaa on.
Tämän aioin lisätä minäkin. En mitenkään vähättele kenenkään tuntemuksia mutta näin parisuhteessa varmasti kaikki olettavat minun saavan hellyyttä. Väärin, olen nauttinut hellyydestä ja läheisyydestä parisuhteessa viimeksi 1990.
Olen 53 vuotias nainen ja ollut sinkkuna 14 vuotta.Siis täysin ilman miehen läheisyyttä. Voin kertoa että mitä kauemmin olet yksin, sitä vähemmän kaipaat mitään. Itse en edes voisi kuvitella mitään kanssakäymistä miehen kanssa. Näin on hyvä.
Olin vuosikausia parisuhteessa yksin, ilman hellyyttä, läheisyyttä, toisen huomioimista, seksiä. Nyt tyytyväisenä yksin kun en halua tyytyä mihin tahansa noita saadakseni. Kyllä tämä huonon parisuhteen voittaa.
Siitäkin oon jossain jonkun tutkimuksen nähnyt miten paljon toisen ihmisen kosketuksella on merkitystä. Ja kyllähän ne henkiseen puoleen vaikuttavat jutut on aika isoja. Varmasti jos on pitkän aikaa ilman kosketusta, muuttuu persoona. En usko yhtään näitä vapaaehtoisesti sinkkuja. Ellei sitten ole jotain neurologista takana..
kalmaX kirjoitti:
hellyyden puute parisuhteessa on vielä hirveämpää.
kuten on saada hellyyttä mutta ei seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollisia tavis sinkkumiehelle.
Sanotaanko vaikka näin, että en panisi pahakseni, jos vierelläni olisi joku, joka hellisi ja jota helliä. Tosin tiedostan, etten tarvitse ketään, koska en kuole tai edes millään tasolla ikävysty, vaikka en saisi koskaan haluamaani. Siksipä minun on aivan yhtä hyvä olla näin sinkkunakin ja yksin. Mitä ikävää tässä kaikessa nyt muka on?
En tiedä pitääkö olla huolissaan kun huomaan, että kaipaan kumppania vain ajoittain. Mutta mieluummmin jatkan sinkkuna kuin olen jonkun kanssa väkisin, tai alkaisin vallan mahdottomasti etsimään a haeskelemaan kumppania. "Se" oikea tulee vastaan sitten tai on tulematta. Täydellistä en etis tai halua; enhän ole sellainen itsekään. Toisinaan harmittaa se, että välillä tuntuu kuin sinkkuuteni olisi enempi ongelma muille kuin minulle itselleni. (Aivan kuin hyvää ja laadukasta elämää ei voisi elää myös sinkkuna) Tai se, että jos kohtaan jonkun minua kiinnostavan ja sytyttävän, niin valitettavan usein tuo tunne on jäänyt yksipuoliseksi. Ei minulla ole taitoa saati edes halua pakottaa ketään parisuhteeseen kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollisia tavis sinkkumiehelle.
on, jos kelpaa 140 kiloinen valas.
Minä en ainakaan seurustelisi ap:n kaltaisen ihmisen kanssa. Siis sellaisen, joka ei ymmärrä erilaisia tapoja elää tai on heti kutsumassa toista kylmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko vaikka näin, että en panisi pahakseni, jos vierelläni olisi joku, joka hellisi ja jota helliä. Tosin tiedostan, etten tarvitse ketään, koska en kuole tai edes millään tasolla ikävysty, vaikka en saisi koskaan haluamaani. Siksipä minun on aivan yhtä hyvä olla näin sinkkunakin ja yksin. Mitä ikävää tässä kaikessa nyt muka on?
Itse ajattelen samoin. Ihan kiva, jos olisi joku mukava kumppani vierellä, mutta yksinkin pärjää, elän elämääni onnellisena sinkkuna. Ei sinkkuus tarkoita kaikille maailmanloppua. Osaan nauttia elämästäni myös yksin. Maailma on kaunis ilman kumppaniakin, nautin keväästä, kevät on parasta aikaa. Olen ihminen, joka löytää rauhan sisältään yksinäisyydessä. Hauskaa kevättä kaikille!
No eiköhän se läheisyyden tarve ole myös hyvä tunnistaa niin alkaa enemmän katselemaan josko se kumppani löytyisi jostain.. Eli toisinsanoen eihän mitään ikinä tapahdu jos ei ole sellaisessa tilanteessa että se itseään ärsyttää ja haluaa muutosta. Noille jotka totuttelevat ja pyrkivät tunnottomuuden tilaan on suurempi todennäköisyys jäädä siihen. Itse en ainakaan sitä haluaisi! eikä tunnu mitenkään luonnolliselta. Ne jotka ovat tuota kokemusta kokonaan vailla ei heillä myöskään mielestäni ole mitään ongelmaa. Kaikkihan on joskus lähtenyt nollasta, ja vaan siitä halusta kokea..