Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta kaulahuivia nainen tarvitsee?

Vierailija
18.04.2017 |

Mulla on tällä hetkellä erilaisia huiveja 9 kappaletta ja yksikään ei ole sellainen täydellinen. Paria käytän ulkoillessa, yksi on niin ohut rimpula että on lähinnä vain koriste, yksi villahuivi on kovia pakkasia varten. Sitten on polyesterihuiveja jotka ritisee ja rätisee koska ovat niin sähköisiä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkäfriikki en sitten koskaan ole ollut, mutta suosin mieluummin mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman laadukkaita kenkiä. Ja tietysti ne pitää olla hyvät jalassa, sopia käyttötarkoitukseen ja kulloiseenkin asuun mieluiten. Mikään kauhea vaatefriikkikään en ole, mutta ehkä voisin astetta tai paria nykyistä enemmän ostaa vaatteita joskus, mahdollisuuksien mukaan tietenkin ja tahtoisin siinäkin enemmän laatua. Laukkuja mulla ei ole kauheasti. Tällä hetkellä käytän olkalaukkuna pientä mustavalkoista Conversen laukkua ja loput tavarat kannan isommassa kösilaukussa tai kassissa, joskus pidän selässä reppua.

Vierailija
22/25 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan muutaman, yhtään en tarvitse. En osaa käyttää. Kaulan suojaaminen ulkoillessa on paljon kätevämpää kaulurilla tai tuubi-/monitoimihuivilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä katella kuvia vaatteista ja asusteista netistä ja lehdistä ja miettiä mitkä on mun tyylisiä, mutta olen välillä vähän laiska ostamaan vaatteita ja melko pienikokoisena en aina löydä sopivia, aina joko liian kilttanoita/puristavia tai liian isoja. Kenkienkin kanssa vähän sama ongelma, kun kengän koko on talvikengissä yleensä 35 ja muuten 34. Mutta näillä mennään =)

Vierailija
24/25 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä tarvitsee moneen eri lähtöön.

kashmiriä, silkkiä, puuvillaa, pellavaa, eri kuoseja, eri värejä.  Huivit on tosi monikäyttöisiä ja kauniita.

Periaatteessa pärjäisi parilla, kolmella huippulaatuisella.

Minulla on häpeäkseni 50+ huivia...äkkilaskemalta rahaa niissä on kiinni pari tuhatta euroa! 🙈🙃

Vierailija
25/25 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minä en nimittäin omista ainuttakaan kaulahuivia.

Millä sä suoraat kaulasi kylmältä talvella?

Minä en käytä kaulahuivia enkä mitään muutakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi