Saitteko paljon veronpalautuksia?
Avasin kirjekuoren ja luki Palautettava, veronpalautus 850 euroa, maksetaan tilille 5.12.2017. Wuhuu olen ollut ahkera pikku työmuurahainen!
Kommentit (58)
950e takaisin. Tää on mun keino säästää.
Missä minun verolaput perrrrkele!!
800€ palautuksia ja nekin vetää ulosottomies välistä.
Vierailija kirjoitti:
1970 mätkyt
Mutta mutta, nythän on jo vuosi 2017.
Olin aivan varma että takkiin tulee mutta tulikin isommat palautukset vuosiin. Reippaat 1200€ palautuksia.
Säästöön menee!
Liian paljon palautuksia. 4213 euroa. Kiva joulubonari, mutta silti olisin ottanut tuon pitkin viime vuotta mieluummin.
Loppuvuodesta hain uuden verokortinkin ja nostivat prosentin verran prosenttia. :(
Vierailija kirjoitti:
Avasin kirjekuoren ja luki Palautettava, veronpalautus 850 euroa, maksetaan tilille 5.12.2017. Wuhuu olen ollut ahkera pikku työmuurahainen!
Ööö.. kai sä nyt ihan yhtä ahkera olisit ollut, vaikka olisit kiertänyt ennakonpidätysprosentin ajoissa kohdalleen. Mutta toisaalta, onhan tuo nyt ollut ikään kuin "pakkosäästämistä" n. 70 euroa kuukaudessa koko viime vuosi. Jos sitä ei ole niin huomannut, niin onhan mukava yllätys.
Tuleeko kirjeet aakkosjärjestyksessä?
Vai onko kaikki P:llä alkavat jo saaneet kirjeensä..
Vastahan sieltä on tullut veroehdotus, eikä verotuspäätöstä, eikä siksi lopullisia palatuksia/maksettavia ole vielä laskettu eikä vahvistettu.
Työmatkavähennykset, kotitaloustyövähennykset vielä lisättävä, niin sitten on selvillä lopullinen (palautettava) summa.
Kai te muutkin muistatte laittaa kaikki vähennyksenne, joihin olette oikeutettuja?
Esitäytetyssä palautuksia 2073€. Laitoin vielä matkakortista aiheutuneet kulut vähennyksiin, sieltä varmaan joku roponen päälle. Helppo tapa saada jouluksi tuplaliksa. Tai enemmänkin, kun palkasta jää elämiseen 1300€/kk käteen.
Vierailija kirjoitti:
Olet maksanut liikaa veroja...
Vierailija kirjoitti:
1650€. Jättäydyin viime vuonna työttömäksi nii tulee takasin kivasti. :)
Logiikkasi hiukan ontuu, mutta mitäpä tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet maksanut liikaa veroja...
Tämä on kyllä ihan totta. Tein koko vuoden töitä vähän liian suurella veroprosentilla. Tälle vuodelle otin sopivamman. -ap
38 € pitää maksaa lisää. Piti vähän säätää, kun ollut niin paljon sivutuloja viime vuonna. Hyvin onnistuin.
Itseä ärsyttää kun on aina tullut palautuksia ja siihen olenkin pyrkinyt, että maksan hieman liikaa veroja jotta tulisi se 600-800€ juuri ennen joulua ja se tuntuisi "extra" rahalta. Mutta tänä vuonna pitääkin maksaa lisää 130e :(
Mätkyjä 5500. Aivan kun ei olisi riittänyt jo >45% verot ja vielä päällekin.
Helvetin verenimijät. Onneksi tätä voi pelata myös toiseen suuntaan: downshiftasin niin että veroprossa tältä vuodelta hädin tuskin 20%...
Huh kyllä ahdistaisi jos tulisi pari tonnia mätkyjä.