Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten viettäisit syntymäpäiväsi yksin?

Vierailija
18.04.2017 |

Minulla ei ole ainuttakaan ystävää kenen kanssa viettää kiva päivä/ilta juhlistaen syntymäpäivääni. Joka vuosi sama harmitus ja pettymys, mutta tänä vuonna päätin tehdä poikkeuksen murehtimisen sijaan ja keksiä jotain mukavaa, joka piristäisi.

Mitä sinä tekisit tilanteessani?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin jostain mistä nauttisin.  Menisin esim. teatteriin, koska rakastan teatteria. Ostaisin pullon hyvää viiniä sitten kotiin ja nautiskelisin sitä jonkun herkullisen aterian kanssa (ehkä hakisin jotain noutoruokaa, niin ei tarvitsisi kokata).

Vierailija
2/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologille johonkin ihanaan hemmotteluhoitoon ja kotona jotain hyvää ruokaa.

Tai jos aika antaa myöten niin reissuun :)

Yksinkin voi olla mukavaa ja saa ainakin tehdä juuri mitä haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että toivon sinun löytävän jonkun jonka kanssa sitten voit juhlia seuraavia synttäreitä. Vaikka yksinkin kyllä voi omassa seurassa olla ihan mainiota. Mukavaa synttäripäivää sinulle.

Vierailija
4/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Mennään yhdessä syömään jonnekin ja muutamalle drinkille.

Vierailija
5/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin niin kuin minkä tahansa muukin päivän, enkä tekisi mitään erityistä numeroa siitä edes itselleni.

Vierailija
6/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivät merkitsee jotain alle 10 vuotiaille. Minkälaista aikuista kiinnostaa oma syntymäpäivä??

Vierailija
7/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpäivät merkitsee jotain alle 10 vuotiaille. Minkälaista aikuista kiinnostaa oma syntymäpäivä??

Elämäniloista .

Vierailija
8/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut hikeä asiasta sitten alakoulu iän. :D

Vierailija
9/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin leffaan. Elokuvateatterissa on mukava olla yksin, pimeässä ja pehmeillä penkeillä nauttia elämyksestä keskeytyksettä.

Sen jälkeen varmaan syömään johonkin kahvilaan, jossa voisi lukea kirjaa tai selata nettiä huoletta syömisen yhteydessä.

Vierailija
10/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläisin niin kuin minkä tahansa muukin päivän, enkä tekisi mitään erityistä numeroa siitä edes itselleni.

Minä teen näin jo nyt. En tee mitään erityistä edes itsekseni, koska alkaa vain masentaa, kun se yksinäisyys tuntuu oikein korostuvan normaalia enemmän. Kokeiltu on.

Siksi en nykyään tee mitään.

Vierailija
11/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin metsäkävelyllä ihan umpimetsässä. Siellä voisi tunnelmoida sen mukaan mikä olo itsellä olisi. Ja vaikka jutella puille. Kotona söisin iltaruuaksi kasvis- tai kinkkupiirakkaa, jota olisin leiponut aiemmin. En tee noita juuri koskaan, joten se olisi erityistä ja mieleistä. Ja koska en ole vuosiin katsonut juurikaan telkkaria, niin olisin tallentanut sinne jonkin romanttisen komedian, jonka sitten illalla katsoisin perinteisten elokuvaherkkujen kanssa.

Olisin siis omissa oloissani mieleisen tekemisen parissa. Toki jos päivä osuisi viikonloppuun, niin menisin lavatansseihin. Se on niin virkistävää toimintaa, että sopisi hyvin päivään.

Vierailija
12/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin pizzaa, sipsejä ja kokista ja pelaisin koko illan.

Vierailija
13/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin Ibizalle bailaamaan.

Vierailija
14/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama. Ei ole yhtään ystävää, on kuitenkin perhe. Silti en ole juhlinut synttäreitäni vuosiin ja ihan vain siksi, kun ei ole niitä ystäviä, joita kutsua kahville tms. On jotenkin tosi masentavaa, kun on nuori, mutta ei yhtään synttärivierasta. 3-kymppiset varsinkin tuntui ahdistavalta, kun ei voinut pitää samalaisia juhlia kuin moni pitää. Vähän kauhulla odotan 4-kymppisiä. Olisi ihana pitää kunnon juhlat, mutta ei ole ketään ketä kutsua.

Lapset sentään aina aamulla tulee sänkyyn onnittelemaan, mutta sinne sänkyyn ne tulee muulloinkin.

Sori, ei siis mitään vinkkejä ja ideoita, kunhan avauduin.

Vierailija
15/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt monta, monta syntymäpäivää yksin ja aina olen ensimmäiseksi päättänyt, että en tee mitään mitä en halua tehdä. Siis en juhli väkisin, jos ei siltä tunnu. Sitten alan kuulostella, mikä juuri sillä hetkellä tuntuisi kivalta. Joskus olen katsonut lempielokuviani, joskus lähtenyt shoppailemaan, joskus saunonut ja juonut viiniä kotosalla. Ihan sen mukaan mikä huvittaa. Joskus on onnekkaasti sattunut sille päivälle joku kiva tapahtuma, joten tietysti olen mennyt sinne.

Vierailija
16/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista aikuista, joka aina kuuntelee muiden upeista juhlista tai ihanista ystävistä, jotka on keksinyt vuosittain ystävälleen jotain mieluista. Sellaista, joka joka kerta kuuntelee kyseisiä tarinoita toivoen, että joskus minäkin saan kokea saman.

Ehkä olen vain 10-vuotiaan tasolla.

-ap

Vierailija
17/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet AP, ja millainen elämäntilanteesi muuten on? Onko perhettä, lapsia? Muistavatko sukulaiset merkkipäivinä?

Itse olen alle 3-kymppinen lapseton sinkku ja ollut aina varsinainen kotihiiri, joten vietän syntymäpäiväni ihan tarkoituksella yksin kotosalla. Varaan koko päivän mieleiselle kotitekemiselle niin, ettei koko päivänä tarvitse poistua edes kauppaan (teen valmistelut mielellään jopa paria päivää ennen). Nukun niin pitkään kuin nukuttaa, syön hyvää ruokaa ja herkuttelen läpi päivän (osa yleensä valmista, osa itsetehtyä), käyn pitkässä suihkussa ja saunassa ja muutenkin puunaan koko kropan ja hoidan ihoa ym. oikein pitkän kaavan kautta, kylvyn jälkeen joko tuunaan "täyden tällingin" päälle ihan vain omaksi ilokseni tai pistän suoraan yövaatteisilleni, ihan fiiliksen mukaan. Sen jälkeen heittäydyn yleensä tv:n ääreen röhnöttämään (kyllä, myös siinä täydessä tällingissä :D), katsomaan joko jotain hyvää leffaa tai maratoonaamaan kokonaista sarjaa. Alkomahooliakin saatan nauttia jos siltä tuntuu.

Ylläoleva saattaa kuulostaa monelle menevämmälle luonteelle jopa tylsältä, mutta mielestäni tärkeintä omassa synttäripäivässä on, että itse nauttii. Ketjuun onkin tähän asti tullut paljon ja monenlaisia tekemisideoita, joten siitä vain koostamaan sitä "omannäköistä" päivää!

Vierailija
18/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Mennään yhdessä syömään jonnekin ja muutamalle drinkille.

Ihana tarjous, kiitos. :) Pirkanmaalla asun.

-Ap

Vierailija
19/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä, että toivon sinun löytävän jonkun jonka kanssa sitten voit juhlia seuraavia synttäreitä. Vaikka yksinkin kyllä voi omassa seurassa olla ihan mainiota. Mukavaa synttäripäivää sinulle.

Kiitos :)

Joka vuosi on lähinnä mennyt toivoessa, että edes joku muistaisi. Omat vanhemmatkin onnittelevat, jos sattuvat muistamaan. Sisarukset eivät ole aikuisiällä koskaan onnitelleet.

Yksinäisyyshän tässä eniten painaa ja merkkipäivinä se oikein korostuu. Normaali arjessa asia on helppo sivuuttaa kiireen keskelle, mutta esim. syntymäpäivät on hyvä muistutus ettei ole tärkeä kenellekkään.

Vierailija
20/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis tollanen tilanne. Ni koska on kaunis sää voisin nauttia ensi yhden sidukan terassilla,vaikka onkin vähän kylmä, ennen tätä kävisi ostamassa naposteltavaa jos jonkin näköistä, tekisin vaikka pienen kakun heti aamusta.juustokakun. iltapäivällä sinne terassille ja sitten ostaisin jonkun hyvän tvsarjan, ja uusia kyniä,(oon hulluna kyniin) ilta ku lähenee niin haen jotain super epäterveellistä roskaruokaa, menisin kotiin ja linnottautuisin sohvan nurkkaan kattoo sarjaa ja syömään herkkuja. Piirtelisin uusilla kylillä ja nauttisi omasta seurastani, illalla hoitaisin itseni ja menisin tyytyväisenä nukkumaan