Miten viettäisit syntymäpäiväsi yksin?
Minulla ei ole ainuttakaan ystävää kenen kanssa viettää kiva päivä/ilta juhlistaen syntymäpäivääni. Joka vuosi sama harmitus ja pettymys, mutta tänä vuonna päätin tehdä poikkeuksen murehtimisen sijaan ja keksiä jotain mukavaa, joka piristäisi.
Mitä sinä tekisit tilanteessani?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Mennään yhdessä syömään jonnekin ja muutamalle drinkille.
Ihana tarjous, kiitos. :) Pirkanmaalla asun.
-Ap
Milloin juhlit? Mulla olisi oikeasti lyhyt matka esim Tampereelle 😊
Olen täyttämässä 15 ja vietän syntymäpäivät yksin nii kuin kaikki muutkin päivät. Muutettiin reilu vuosi sitten toiselle paikkakunnalle ja olen siitä asti ollut todella yksinäinen. Koulut päättyvät samana päivänä kun synttärini ja muut minun ikäiseni menevät kaupungille juhlistamaan kesälomaa kun samaan aikaan minä olen yksin kotona katsomassa leffoja jotka on katsottu useampaan kertaan.
Mä kävin viimeksi Lonnassa saunomassa, joogaamassa, syömässä terassilla ja join pari lasia hyvää viiniä. Mukava päivä oli yksinkin.
Kerran kävin konsertissa. Tänä vuonna ostin kukan, kakun ja kahvittelin kauniisti katetussa pöydässä.
Tuota noin jos näin nuorena vielä sanon äitini vietti isot bileet kun oli hänen synttärit kaikki saa viettää miten haluaa syntymäpäivää!
Täytän täään 22v ja vietän synttäreitäni ensimmäistä kertaa yksin. Stressasin tästä päivästä eilen et mitä sitä tekis. Olin suunnitellut lähteväni hämeenlinnan linnaan, mutta ahistus iski. En ole siis ikinä käynyt siellä ja olen aina halunnut mennä sinne. Tällä hetkellä veivaan mielessäi edestakas kahta vaihtoehtoa siitä miten keskipäivän vietän. Joko siellä linnassa käynti tai kotikunnan keskustast haen polaroid kameran sekä tarot kortit. Aamulla kävin hakemassa lähikaupasta paistopisteeltä pari kroisanttia ja leivos osastolta vohveleita. Täytin kroisantit ja päällystin vohvelikt marjarahkalla oli muuten hyvää ja tavallisesta kahenleivän aamupalasta poikkeava. Ostin myös itselleni ruusukimpun ja sitruuna muffineita kakun sijaasta. Luulen, että päädyn tuohon linnassa käyntiin ahistuksesta huolimatta, sillä luulen, et voisin tulla jopa iloiseksi tuosta käynnistä.
Toivottavati joku saa tästä minun sohelluksesta yksinäiseen syntymäpäivään jotain ideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Mennään yhdessä syömään jonnekin ja muutamalle drinkille.
Ihana tarjous, kiitos. :) Pirkanmaalla asun.
-Ap
Milloin juhlit? Mulla olisi oikeasti lyhyt matka esim Tampereelle 😊
Vaikka onkin vanha ketju, kiinnostaisi tietää vietittekö synttäreitä yhdessä? :)
Tämmöistä voisin tosissaan suositella myös itse, luontoon menemistä, koska siellä mieli lepää aina eikä tunnu niin yksinäiseltä. Jos viettää aikaa kaupungissa, saattaa tulla aika yksinäinen ja surullnen fiilis, mutta luonnossa ei ainakaan itselleeni tule koskaan sellaista oloa. Siellä viihtyy aina ...
Mökillä on kiva olla välillä itsekseen (koiran kanssa) synttärit syksyllä niin pimeät syysillat on jotenkin ihania siellä. Saunoisin ja varmaan kävisin järvessäkin tai ainakin paljussa, illalla vaikka valkkaria, grillattua kalaa ja hyvä kirja 😊
Jos ei sellaista mahdollisuutta ole niin miten olisi luontoretki jossain luontopolulla, illalla saunomista jos mahis, joku saunakasvonaamio ja hyvää ruokaa, juomaa ja hyvä elokuva. Tai pidätkö hemmottelupäivästä: kasvohoito, hieronta ja sitten illalla tuo hyvä ruoka ja juoma?
Tuli paha mieli, ettei ole ystäviä nyt viettämässä sinun päivääsi, toivon sydämestäni onnellista synttäriä sinulle <3