Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko mitä Barbeja teillä oli lapsena?

Vierailija
18.04.2017 |

Mulla oli ainakin Ariel ja Esmeralda. Sitten muistan hämärästi, että mulla olis ollut sellanen joku jumppabarbi, jolla oli siis sellanen rekki missä re roikkui. Hämärästi muistan myös sellaisen Barbin, jonka mukana tuli joku pieni miekkavalas, ja sillä Barbilla oli sukelluspuku päällä ja räpylät kuulu siihen kans. Muita en nyt muista. Kyllä mulla enemmän niitä oli, mut ehkä ne muut ei oo jääny mieleen.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pink Barbie oli kokoelmani huippu. Oli myös brunetti Barbie, jolla oli Taapero ja yksi Barbie, jonka sinisessä mekossa oli pimeässä loistavia tähtiä.

Vierailija
62/70 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tosi kova brittifani etenkin joskus vuosituhannen vaihteessa ja kaverini ostivat yhdessä minulle tällaisen Burberryn keräily-Barbien synttärilahjaksi 2002 :) Taisivat hommata sen Lontoosta, suhteilla.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/91/ba/85/91ba85175cfbec66fdc5…

Tuo oli sitä aikaa kun muotisuunnittelijat alkoivat tehdä omia Barbie-versioitaan.

Oi miten kaunis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääbarbi ja joku keijukaisbarbi

Vierailija
64/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disneybarbeista oli Ariel, Jasmin, Belle, muistaakseni Tuhkimo sekä Pocahontas, joka oli selvästi hienoin ja laadukkain.

Arielista en tykännyt kun simpukkarintsikat olivat aika heikkoa tekoa ja se taisi olla myös muita barbeja lyhyempi. Tavallisten lisäksi ainakin oli ainakin hääbarbi. Viimeinen barbini oli vähän tummaihoisempi ja aika coolin näköinen.

Mullakin oli Ariel, joka oli muita barbeja lyhyempi, mutta tykkäsin siitä, Ariel oli barbileikeissä teinitytär 😄

Vierailija
65/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään Barbia. Sain lainata isosiskoni Barbia. Niinpä  ostin omalle tyttärelleni ensimmäisen Barbien, kun hänellä oli ikää 4 kk. Ja sittenhän niitä riittikin. Ja nelikymppisenä aloin ostaa Barbeja itsellenikin. Sekä nk keräilybarbeja että myös ihan käytettyjä tavallisia kirppiksiltä, joita tuunailin aikani kuluksi. 

Vierailija
66/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykännyt Barbeista mutta se vedessä väriä vaihtava merenneito mulla oli, joskus -95 :D 

Vierailija
67/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä ne blondit oli, mutta mustatukkainen oli eskimo barbie.

Vierailija
68/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 90-luvun lapsi, ja parhaat Barbiet oli ballerina ja jumppaaja liikkuvine nivelineen(kun ekoilla barbeilla ei jalat taipuneet edes polvesta, niitä oli vaikea saada esim. istumaan pöydän ääressä.) Varsinkin jumppabarbin "kunnon" jalat tekivät minuun vaikutuksek, en koskaan ymmärtänyt miksi barbit kävelevät varpaillaan 😄

Vierailija
69/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin Barbie-iässä 80-luvulla mutta en tykännyt niistä sen ajan Barbieista. Eka oma Barbieni oli Twirly Curl Barbie, jonka mukana tuli letityslaite. Joku tuossa edellä sen mainitsikin. Samoihin aikoihin sain Great Shape Barbien (siis se jumppabarbi) ja pari-kolme vuotta myöhemmin Dee Deen ja Divan Barbie and the Rockersista (ne oli minusta ihan hirveitä!)

Eniten tykkäsin isosiskojen 1970-luvun alun Barbieista, jotka sain omakseni kun he muuttivat kotoa. Näitä Barbieita oli varmaan yli kymmenen ja niille oli paljon ihanampia vaatteita, kuin 1980-luvulla!

Näistä vanhemmista Barbieista minun suosikit olivat Malibu Barbie ja Ken sekä heidän ystävä (olisiko nimi myös Dee Dee?), jolla oli isommat silmät kuin Barbiella ja jakaus keskellä. Ne olivat ihan ruskettuneita ja vaaleatukkaisia!

Vierailija
70/70 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up