Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikista odottajaryhmistä noi tän hetkiset marraskuiset ovat kyllä omaa luokkaansa ;-)

Vierailija
24.03.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko siellä on uusia marraskuisia.... Kylläpä se aika kuluu nopsaan.

T. viime vuoden marraskuinen.

Vierailija
2/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap... perustelehan väittämäsi...??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miks sä meet kyttäämään niitä pinoja, että pääset kommentoimaan niitä tänne?!

Vierailija
4/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh.. miksi ihmeessä kaikki luulivat, että jotain negatiivista... taitaa olla teidän päässä ;-)

Vierailija
5/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin luekmassa ja hämmästyin minkalaista kolotusta, kremppaa ja pahoinvointia sitä voikaan olla, kun viikkoja on vasta 7.

Vierailija
6/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

höh.. miksi ihmeessä kaikki luulivat, että jotain negatiivista... taitaa olla teidän päässä ;-)

Vierailija
7/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauslomalle " supistusten" takia tyyliin viikolla 5, miehellä teetetään kaikki kotihommat raskauden varjolla vaikka itse kotona ja toinen töissä, sitten tuntuu jo potkujakin...

Ihan oikeasti, mitä lähiöporukkaa vailla omaa elämää nuo oikein ovat? Samaa voisi kysyä kyllä kaikilta syys-, loka-, ja marrasmammoilta. Missä on maalaisjärki, missä aivot, missä normaali elämä?

Vierailija
8/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voi tehdä 8-tuntista työpäivää raskaana...heh... aika moni voi ja vielä sen työpäivän jälkeen hoitaa jo ennestään olevat lapset!!!!

Samaten tuntuu erikoiselta tilata vaunut rv4, mutta toisaalta kukin tyylillään... Taidan olla katkerakin mutta mulla on syyni.

Vierailija
9/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kykene väittämään, että tietäisin kyseisiä ihmisiä paremmin heidän vointinsa, jaksamisensa ja vaatteiden mahtumisen :D

Kuinka te siihen pystytte? ;)

Vierailija
10/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olette sitä mieltä, että he liioittelevat tms. Tunnetteko te jotenkin asioita heidän puolestaan?

20

Vierailija
11/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten joku voi tehdä 8-tuntista työpäivää, mutta mä kärsinkin 24-tuntisesta oksentamisesta raskauden alkuvaiheissa enkä todellakaan voinut tehdä 8-tuntista työpäivää.

Ja kaikkihan raskauden alkuvaiheissa valittelevat niitä kremppoja jotka tulee, älkää nyt leikkikö kaikkitietäviä. Ei sitä alussa tajua että kuinka pahaksi ne voi vielä mennäkään kun lähtee nollapisteestä!!!

Terveisin toista odottava jo vähän pidempänä kun rv 5 ;)

Vierailija
12/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meistä marraskuisista ei vielä kukaan ole ollut sairaslomalla supistuksista!! Älä lue meidän juttuja kun kerta ovat niin typeriä!!!

Vierailija
13/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään terve, hyväkuntoinen nainen ole TOIMINTAKYVYTÖN raskauden alkuviikoista asti. Mutta jos elää pizzalla ja irtokarkilla ja liikuntaa on harrastettu viimeksi peruskoulussa, ei ihme jos " vauvamasu" alkaa kasvaa heti hedelmöityksen jälkeen...

Vierailija
14/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan niistä käy töissä, koulussa, eikö vietä aikaa niiden jo olemassa olevien lasten kanssa..? Koko elämä on yhtä raskautta heti plussatestistä alkaen, jokainen vihlaisu ja nippaisu raportoidaan ja lasketaan päiviä neuvolakäyntiin tai ultraan. Onhan raskaus iloinen asia mutta tuota älytöntä vouhottamista en ymmärrä. Eikä sitä harrasta kukaan tuttunikaan, sillä meillä on ihan ihka oikeat mies, joillakin jo ennestään lapsia, on työ, opiskelu, harrastukset, arjen velvollisuudet jotka on hoidettava.

Ovatko nuo kaikki teiniäitejä?

Vierailija
15/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävilläni ei ole lapsia, ja on mukava vaihtaa kokemuksia muiden tulevien äitien kanssa. Aika räikeää yleistystä... Moni kirjoittaa odotuspuolelle aamulla ennen töihin (tai kouluun) lähtöä, tauolla jne. Se, että joku jostain pinosta on " erilainen" ei tarkoita sitä, että kaikki olisi. Jokainen tyylillään. Ja jos joku haluaa vouhottaa, niin siinäpä vouhottaa. Onko se keneltäkään pois?

Vierailija
16/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni teistä arvostelijoista haluaisi kuulua edes johkin tuola odotuspuolella...taitaa katkeruus olla syynä kirjoituksiinne, kun ei omaa lasta ole eikä näy

Vierailija
17/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinkahan moni teistä arvostelijoista haluaisi kuulua edes johkin tuola odotuspuolella...taitaa katkeruus olla syynä kirjoituksiinne, kun ei omaa lasta ole eikä näy

Öööö... itse olen kyllä raskaana mutta en ymmärrä miksi pitäisi haluta pinoutua joka ikinen päivä valittamaan " suurensuurista ongelmista" tai listaamaan, mitä olen syönyt, juonut tai ulostanut. Mutta onhan se hyvä että teineille on omat harrastuksensa, parempi tuo kuin kännääminen kaduilla.

Vierailija
18/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen lässytilässytivoivotivoivotikeskusteluun..

terv. Raskaana oleva jo yhden lapsen äiti

ps. Ja la muuten marraskuussa

Vierailija
19/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että miten joku voi tehdä 8-tuntista työpäivää, mutta mä kärsinkin 24-tuntisesta oksentamisesta raskauden alkuvaiheissa enkä todellakaan voinut tehdä 8-tuntista työpäivää.

Ja kaikkihan raskauden alkuvaiheissa valittelevat niitä kremppoja jotka tulee, älkää nyt leikkikö kaikkitietäviä. Ei sitä alussa tajua että kuinka pahaksi ne voi vielä mennäkään kun lähtee nollapisteestä!!!

Terveisin toista odottava jo vähän pidempänä kun rv 5 ;)

No tuota minä tein ja tein vielä ylitöitäkin =D. Mulla on kaikenlisäksi fyysinen ja raskas työ (työkaverit aina toppuutteli ja eivät antaneet mun kaikkein raskaimpia edes nostaa... ekaa ootellessa nostelin kyllä tosi raskaitakin laatikoita - rosteriosia yms., mutta toista odotellessa oli nainen esimiehenä ja hän ei antanut nostella... ymmärrettävistä syistä...) Mutta todellakin tein pitkiä päiviä kummankin raskauden aikana, mulla ei ollut mitään kremppoja missään vaiheessa. Jossain vaiheessa oli pientä kuvotusta ei mitään muuta. Neuvolassakin ovat aina kehuneet mua onnekkaaksi kun pääsen raskauksista niin helpolla =D. Eli en todellakaan tiedä miten huono olo ja kremppoja joillain toisilla on kun ite pääsen niin vähällä =D. Myös lasten hoito on helppoa siinä mielessä, kun meillä lapset ovat jo alusta asti nukkuneet hyvin. Esikoinen rupes nukkuun heti kun synnäriltä kotiuduttiin vähintään 6 h yöunet ja pikkukakkonenkin melko pian nukkuin jo 7 h putkeen öisin. Neuvolassa ovat aina sanoneet, että ollaan päästy helpolla =D. Meillä ei olla paljon lasten takia öisin valvottu...

Vierailija
20/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestin ja lopetin toisen viestin toisessa lauseessa, koska heidän asiansa eivät kuulu mielestäni muille kuin niille, jotka kyseiseen ketjuun kirjoittelemalla osallistuvat. Ihmettelen miksi ylipäätään ketään muuta kiinnostaisi lukea odottajille tarkoitettua viestiketjua.

En ollut teini, kännännyt viikonloppuisin kaduilla jne. mutta kirjoittelin odotuspalstalle välille kuulumisia raskausaikana vaikka

samalla oli muutakin elämää kuten esimerkiksi remontti, muutto, jokapäiväiset parin tunnin kävelylenkit, opiskelu, työnteko, jokailtainen leffojen tuijotus, neuvolakäynnit, VALMISTAUTUMINEN jne. Aika mustavalkoista ja äklöä hei. Antaa jokaisen tulla äidiksi ja tuetaan sitä. Marraskuussa on oma hohtonsa vaikkei horoskooppeihin uskokaan (skorpioni).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän