Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat ehdoton EI kumppanissa?

Vierailija
17.04.2017 |

Nyt puhutaan pitkäaikaisesta suhteesta, ei yhdenillanjutuista jne.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcomelaisuus, rasmuslaisuus.

Vierailija
22/65 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinnan puute ts. Ei säästöjä,

Sotkuinen kämppä, ei tulevaisuuden suunnitelmia ja tavoitteita. Tylsä tyyli.. Pidän rokkareista :P tatuoinnit ja lävärit vaan plussaa. Jos ei pidä lapsista tai eläimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksen puute, löyhä työmoraali, "itse aiheutettu" työttömyys.

Oma mies sairaanhoitaja <3

Mä oletin, kun aloin lukea kirjoitustasi, että tarkoitat koulutuksen puutteella oikeaa koulutusta. Sairaanhoitaja, max. amiskorkeakoulun käynyt. No, joillekin se riittää tuokin.  

Vierailija
24/65 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisuus ja mustasukkaisuus

Lapset ja ex-vaimo(t)

Tupakointi

Alkoholin saati muiden päihteiden käyttö (saunakalja on ok)

Luottotiedottomuus

Ylipaino ja liikkumattomuus

N40

Vierailija
25/65 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksen puute, löyhä työmoraali, "itse aiheutettu" työttömyys.

Oma mies sairaanhoitaja <3

Koulutuksen puute ja mies on sairaanhoitaja ?

Wau....

Vierailija
26/65 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun entinen poikaystävä pelasi jatkuvasti sims freeplayta. Aina joku "quest" kesken jota piti naputtaa.............................ja naputtaa....................................ja naput..............................................

Vierailija
27/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV-positiivisuus.

Vierailija
28/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys, elämämkoulu ja laiskuus, nämä joko erikseen tai yhdessä esiintyen.

Vierailija
29/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys, narsistisuus.

Vierailija
30/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksittömyys

Vierailija
31/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi, naisviha, oikeistolaisuus. Tuskin tultais juttuun. Toki sitten päihdeongelmat, väkivaltaisuus, ilkeys ja muu tunne-elämän epävakaus on aika ehdottomia ein paikkoja myös.

Vierailija
32/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseseksittömyys

Beibi mä oon sulle täydellinen mies, voin työntyä aistikkaasti peppureikääsi 11 senttiselläni.

Vierailija
33/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä, vasemmistolaisuus, suvakkivajakkius, femakko tai korkeastikoulutettu tässä nämä ensimmäiset kohdat jotka ovat aivan ehdottomia no go juttuja.

T ä m ä !

Vierailija
34/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanissa vai kumpparissä?

Vierailija
35/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreä, vasemmistolaisuus, suvakkivajakkius, femakko tai korkeastikoulutettu tässä nämä ensimmäiset kohdat jotka ovat aivan ehdottomia no go juttuja.

T ä m ä !

Alkuperäinen viesti katosi kun pieru saharaan, mutta poliittisesti "vastapuolella" olevan samankaltainen listaus vieressä sai jäädä. Kas kummaa.

Vierailija
36/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokaiselle normaalille ihmiselle väkivaltaisuus ja päihdeongelmat on no-no?

..tämän lisäksi itselleni ehdoton ei on piheys. Kun parisuhteessa ollaan, molemmat maksaa, eikä sitä tarvitse kytätä. Olin parisuhteessa miehen kanssa joka tienasi 2 x sen mitä minä, halusi että kaikki maksetaan eurolleen puoliksi, mutta minä naisena teen kaikki kotityöt. Olisin suostunut tekemään kaikki kotityöt jos mies olisi esim. Taloudellisesti kompensoinut tätä. Mutta se älytön senttien kyttäys oli naurettavaa. Lopulta minä lähdin kun maksoin kuluistamme 2/3, tein kaikki kotityöt ja mies koitti vielä saada minulta osuutta jos Olin HÄNEN mukanaan veneilemässä, veneellä jonka hän oli ostanut ennen suhteemme alkua. En pitänyt veneilystä ja voin TODELLA pahoin siellä, ja lähdin mukaan vain miehen seuraksi, mutta se loppui kun olisi siitä lystistä alkaa miehelle vielä maksaakin.

Toinen turn off on rasistinen ja kapeakatseinen ajattelu. Varsinkin jos sitä julistetaan kovaan ääneen esim. Somessa, HUUTOKIRJOITTAEN JA KIRJOITUS VIRHEISTÄ VÄLITTÄMÄTTÄ!!111

Nykyinen mieheni ei myöskään tee kotona juuri mitään kotihommia, mutta maksaa kokonaan vuokran ja laskut, joten minulle jää vain ruokaostokset- ja voin tehdä 3 päiväistä työviikkoa joten ei se kotihommien tekokaan paljon haittaa.

Vierailija
37/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kesämökittömyys

- savusaunattomuus

- paljuttomuus

- rosvopaistittomuus

"kuuma paisti" N23

Vierailija
38/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykystandardien mukainen suvaitsevaisuus.

Tyhmyys.

Kilometri-ikenet (oikeesti, semmonen kiiltävä vaaleanpunainen hymy, jossa pienet hampaat alareunassa...hyi stana!)

Tupakointi ja liika alkoholin käyttö. Nuuska.

Vierailija
39/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies sanoisi vihaavansa koiria / kissoja / kaikkia eläimiä.

En voi eläinrakkaana ihmisenä ymmärtää sellaista ajattelua laisinkaan :) Paitsi jos se perustuu siihen, että pelkää koiria. Esim. siksi, että on tullut lapsena koiran puremaksi tms. Mutta silkkaa eläinvihaa ilman järkevää syytä en oikein ymmärrä, enkä haluaisi sellaista miestä tapailla.

Vierailija
40/65 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää p askaista k ånken-reppua. Noita sanoja ei voi kirjoitaa tai mo de poiz taa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän