Miten ihmeessä te muistatte onko lääke otettu vai ei?
Mulla on kuuri jonka aikana lääke otetaan 4x päivässä ja ainakin pari kertaa on käynyt niin,että en muista oonko ottanut vai en. Ei mitään muistikuvaa, oonko käynyt juomassa vaan vettä vai ottanut lääkkeen samalla. Pitää joku systeemi kehittää. Kiva oon vasta 30!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö dosentteja muualla kuin apteekeissa? Paljonko dosentti maksaa? Voiko sellaisen löytää esim. Lidlistä?
Luulisin että yliopistolta saat itsellesi adoptoitua oman dosentin, akateeminen työttömyys näes. Kunhan maksat dosentin palkan, tarjoat virikkeellistä tekemistä ja ruokit dosenttisi hyvin, voisit hyvinkin saada yhden kotiin.
Ja aivan varmaan tuo dosentti muistuttaisi sinua ottamaan lääkkeet. Pahoin vaan pelkään dosentin tulevan aika kalliiksi.
Lääketieteen dosetit ovat kyllä hyviä kaikin puolin. Tosin, lääketieteen dosetin käyttökään ei aina suojaa turhilta lääkekuureilta, jos huono tuuri käy...
Itsellä auttoi kun aloin piirrellä niihin perhanan pillereihin pieniä kuvia. Toimii pirun hyvin, efekti on suurin piirtein tämä: "otinko mä depislääkkeet jo... ...otin mä, siinä oli tänään kirkkoveneen kuva". Paljon hauskempaa kuin dosetti.