Miten vanhempaa miestä kannattaa lähestyä jos haluaa tämän kanssa parisuhteen
Kaverin setä, 55v, eronnut vaimostaan 2 kk aiemmin ja minä iskin häneen silmäni. Olen 30v nainen ja ihastunut häneen, olemme jutelleet muutaman kerran. En saa miestä mielestäni, näen jo hänet tulevien lasten isänä ja maalailen unelmia. Miten voisin päästä suhteeseen hänen kanssaan?
Kommentit (11)
Kerro tunteistasi ja lupaa kaikkea seksiä mitä maa päällään kantaa ja huolehtia hänestä. Itselläni ihana viisikymppinen mies jolla jo aikuiset lapset. Ollaan kuin teinejä :)
N32
Tuo lasten isäksi oli liian paksua, muuten yrityksestä 2/5
Et sinä sitä tule saamaan, valitettavasti. Ei muuta kuin lady mooniin ensi viikonloppuna.
No pyydä treffeille? Mutta muista että 55v ei välttämättä enää halua/jaksa alkaa tekemään lapsia, vaikka sinusta pitäisikin.
Eikös tuossa iässä voi jo ihan normaalisti alkaa jutella jne.
Mutta vastoin yleistä harhakäsitystä, kaikki miehet eivät haikaile montaa kymmentä vuotta nuorempien naisten perään - minusta oli jo se hassua, joskin söpöä, kun meillä kesätöissä ollut kymmenisen vuotta nuorempi nainen oli ihastunut minuun viime kesänä. 30 vs 20-jotain. Eli aiheellista asennoitua niin, ettei se välttämättä lämpene tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tunteistasi ja lupaa kaikkea seksiä mitä maa päällään kantaa ja huolehtia hänestä. Itselläni ihana viisikymppinen mies jolla jo aikuiset lapset. Ollaan kuin teinejä :)
N32
Miehellä ei ole lapsia ja on todella murtunut erosta. Haluan hänen kanssaan parisuhteen ja tutustua kunnolla ennen seksiä. Mietin miten voisin lohduttaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo lasten isäksi oli liian paksua, muuten yrityksestä 2/5
Itse tunnen kyllä tuollaisen pariskunnan. Ikää molemmilla pari vuotta vähemmän tavatessa kuin ap:n tapauksessa, eka lapsi syntyi alle vuosi tapaamisesta ja seuraava siitä reilun vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
No pyydä treffeille? Mutta muista että 55v ei välttämättä enää halua/jaksa alkaa tekemään lapsia, vaikka sinusta pitäisikin.
Vaikka maalailen haaveita lapsista miehen kanssa niin tärkeintä on olla hänen lähellään. Lapset eivät ole välttämättömiä kunhan vaan saan tutustua häneen. Yritän saada järjestettyä tapaamisen miehen kanssa. :)
Reps 😂😂