Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Aloitan itse:

Pieni- tai keskituloinen, joka kannattaa oikeistoa.

• ylös 93
  • alas 9

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Että jopa siistit ihmiset antavat itsestään törkeän ja homssuisen vaikutelman käyttämällä paskaista ja kauhtunutta kånken-reppua.

• ylös 35
  • alas 49
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tämän palstan ketjujen ja kommenttien poistaminen ja kyllä, niiden asiallistenkin, jos sinulla on väärä mielipide

• ylös 83
  • alas 3
Vierailija

Lamaa ja talouskasvua. Miksi ne aina tietyn väliajoin toistuvat. En vaan ymmärrä.

• ylös 52
  • alas 7
Avarakatseinen

Ihmisten puuttumista muiden tekemisiin, jotka eivät suoranaisesti vaikuta heidän omaan elämäänsä.

• ylös 77
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloitan itse:

Pieni- tai keskituloinen, joka kannattaa oikeistoa.

Entä jos elää miljoonaperinnöllä, muttei ole tuloja?

• ylös 4
  • alas 24
Vierailija

Että joku selittää toisten avioeroratkaisujen olevan turhia ja liian helposti erotaan.

• ylös 30
  • alas 5
Vierailija

Ihmisiä jotka väittävät, etteivät "vaan ymmärrä" jotain, vaikka tarkoittavat oikeasti etteivät hyväksy. Kuitenkaan mikään selitys ei koskaan kelpaa koska "MINÄ ainakin...".

• ylös 33
  • alas 3
Vierailija

Sitä, miksi joidenkin sukupuoli-identiteetti on joillekin niin iso asia. Mulle on hemmetti ihan sama vaikka Pekka Kuusamosta ilmoittaisi olevansa puoliksi intersukupuolinen, jossa kolmasosa kollikissaa ja loput Miss Suomea, ei vaikuta minun elämääni just niin tasan mitenkään.

• ylös 74
  • alas 5
Vierailija

Avarakatseinen kirjoitti:
Ihmisten puuttumista muiden tekemisiin, jotka eivät suoranaisesti vaikuta heidän omaan elämäänsä.

Eli et antaisi ilmi vaikka pedofiiliä,koska sehän ei liity omaan elämääsi,niinkö?

• ylös 6
  • alas 30

Sivut