Asioita joita et kertakaikkiaan ymmärrä!
Kommentit (50)
Että jopa siistit ihmiset antavat itsestään törkeän ja homssuisen vaikutelman käyttämällä paskaista ja kauhtunutta kånken-reppua.
Tämän palstan ketjujen ja kommenttien poistaminen ja kyllä, niiden asiallistenkin, jos sinulla on väärä mielipide
Lamaa ja talouskasvua. Miksi ne aina tietyn väliajoin toistuvat. En vaan ymmärrä.
Ihmisten puuttumista muiden tekemisiin, jotka eivät suoranaisesti vaikuta heidän omaan elämäänsä.
Makkarassa on kaksi päätä: toinen pää ja tää. Sitä on vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan itse:
Pieni- tai keskituloinen, joka kannattaa oikeistoa.
Entä jos elää miljoonaperinnöllä, muttei ole tuloja?
Että joku selittää toisten avioeroratkaisujen olevan turhia ja liian helposti erotaan.
Ihmisiä jotka väittävät, etteivät "vaan ymmärrä" jotain, vaikka tarkoittavat oikeasti etteivät hyväksy. Kuitenkaan mikään selitys ei koskaan kelpaa koska "MINÄ ainakin...".
Sitä, miksi joidenkin sukupuoli-identiteetti on joillekin niin iso asia. Mulle on hemmetti ihan sama vaikka Pekka Kuusamosta ilmoittaisi olevansa puoliksi intersukupuolinen, jossa kolmasosa kollikissaa ja loput Miss Suomea, ei vaikuta minun elämääni just niin tasan mitenkään.
Avarakatseinen kirjoitti:
Ihmisten puuttumista muiden tekemisiin, jotka eivät suoranaisesti vaikuta heidän omaan elämäänsä.
Eli et antaisi ilmi vaikka pedofiiliä,koska sehän ei liity omaan elämääsi,niinkö?
FINNEJÄ