Asioita joita et kertakaikkiaan ymmärrä!
Asioita joita et kertakaikkiaan ymmärrä!
klo 19:17 | 17.4.2017
Aloitan itse:
Pieni- tai keskituloinen, joka kannattaa oikeistoa.
Aloitan itse:
Pieni- tai keskituloinen, joka kannattaa oikeistoa.
Ladataan...
Sivut
FINNEJÄ
Että jopa siistit ihmiset antavat itsestään törkeän ja homssuisen vaikutelman käyttämällä paskaista ja kauhtunutta kånken-reppua.
Shakkia
Nyöripaidat
Tämän palstan ketjujen ja kommenttien poistaminen ja kyllä, niiden asiallistenkin, jos sinulla on väärä mielipide
Lamaa ja talouskasvua. Miksi ne aina tietyn väliajoin toistuvat. En vaan ymmärrä.
Se, että jopa pakkasilla kuljetaan nilkat paljaana.
Ihmisten puuttumista muiden tekemisiin, jotka eivät suoranaisesti vaikuta heidän omaan elämäänsä.
Makkarassa on kaksi päätä: toinen pää ja tää. Sitä on vaikea ymmärtää.
ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ!
Vanhuksien törkeää käytöstä
Kysymystä: mihin mä laitan tän?
Entä jos elää miljoonaperinnöllä, muttei ole tuloja?
Naisten miehenvalintaa.
Matematiikka. En vaan tajua.
Hymiöitten tunkemista joka mahdolliseen paikkaan.
Että joku selittää toisten avioeroratkaisujen olevan turhia ja liian helposti erotaan.
Ihmisiä jotka väittävät, etteivät "vaan ymmärrä" jotain, vaikka tarkoittavat oikeasti etteivät hyväksy. Kuitenkaan mikään selitys ei koskaan kelpaa koska "MINÄ ainakin...".
Sitä, miksi joidenkin sukupuoli-identiteetti on joillekin niin iso asia. Mulle on hemmetti ihan sama vaikka Pekka Kuusamosta ilmoittaisi olevansa puoliksi intersukupuolinen, jossa kolmasosa kollikissaa ja loput Miss Suomea, ei vaikuta minun elämääni just niin tasan mitenkään.
Eli et antaisi ilmi vaikka pedofiiliä,koska sehän ei liity omaan elämääsi,niinkö?
Sivut