Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö etelään kesälomalla ja minne? Paketti- vai omatoimimatka?

Elovehnä
17.04.2017 |

Siinäpä kysymys :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä tehtiin automatka Saarenmaalle ja Riikaan.

Saarenmaalla tai no tarkkaan ottaen Muhun saarella majatalomajoitus ja käytiin myös Saarenmaan pääkaupungissa, Kuressaaressa.

Muhusta ajettiin Latvian puolelle Riikaan, josta oli ihan keskustasta iso kerrostalohuoneisto vuokrattuna.

Riikasta tultiin 5 tuntia yhtä soittoa sitten Tallinnaan paluumatkalla.

Hki-Tallinna ylitykset Silja Europalla, majoitukset Booking.comin kautta. Lauttaliput mantereelta Muhun saarelle netistä etukäteen.

Jurmala oli tosi kiva, sinne varmaan mennään uudestaan niin että voidaan olla esim. viikko perillä.

Vierailija
42/44 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatoimimatkat on varattuna lokakuuhun asti. Lähden toukokuussa yksin Italiaan vaeltamaan. Kesäkuussa perheen kanssa Unkariin: Budapestiin ja Balatonille. Loppukesä ollaan mökillä. Syyskuussa menen yksin Prahaan. Lokakuussa perheen kanssa Norjaan vaeltamaan.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka vuokraatte taloja/ huviloita, niin palkkaatteko jonkun tekemään aamupalat, lounaat ja illalliset vai käyttekö ravintolassa syömässä? Mulle monta kertaa ehdotettu talon vuokrausta mut en oo suostunu ku muut ajattelis ite tehdä ainaki aamiaisen mut musta se ei oo lomaa jos joutui jotain safkoja vääntään.

Aamiaiset tehdään itse ( tuoretta leipää ja xroissanteja leioomsta, hedelmiä pihan puista jne). Muut ateriat syödään ravintoloissa. Yleensä 1x 3 -4 viikon aikana ostetaan tuoremakkaraa ja lihoja ja grillataan talolla.

1

Vierailija
44/44 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatoimimatka Espanjaan. Vajaa 4 viikkoa. Huoneisto vuokralla.Itse kokkaillaan aina aamupalat. Välillä syödään ulkona, välillä grillaillaan ulkosalla. Tykätään kyllä kokkailla muutenkin. Ulkomailla (ja lomalla yleensä) kokkailu on vielä mukavampaa kun ei ole aikatauluja :).