Minkä kokoinen jonathan talvihaalari?
Jotka tietävät jonathanin mitoituksen niin mikähän koko olis hyvä ens talveksi tytölle joka käyttää nyt kokoa 80cm?
Kommentit (4)
Kokeilin vanhaa lassien 90cm pukua ja siinä lahkeet ovat hiukan tietysti vielä pitkät, mutta luulis ens talvena jo olevan sopiva. Sen takia nyt mietin sitä kokoa jos sen jonathanin ostan.
Leijona80:
talvena saa olla 92cm ihan se perusmalli. Meillä on esikois poika nyt pian 4,5v ja hän on syntynyt lokakuussa niin silloin kun hän täytti 2v niin hänellä oli 92cm haalari. Keskimmäinen poika meillä on ollut pieni kokoinen ja ihan alakäyrällä kasvanut sairauksien vuoksi niin hänellä oli silloin kun täytti lokakuussa 2v niin sen talven käytössä 86cm.
Mielestäni voisit ostaa sen 92cm haalarin jos nyt olet semmoista ostamassa.
Minkä ikäinen tyttäresi on ensi talvena?
siis nyt 1v2kk. Tammikuussa sitten 2v.
mutta meidän tyttö 1v3kk käyttää nyt 80cm vaatteita ja tämän talven (tammikuusta) on käyttänyt Jonathanin tavallista 80cm talvipukua. Lahkeissa on vielä varaa ja hihatkin on yhden kerran käännetty. Luulen että sopii vielä ensi syksynä samaan pukuun ja toivon, että menee vielä jouluun asti. Stten voin taas ostaa puvun alesta, eikä tarvitse niin paljon etukäteen arvailla kokoa...
Mun mielestä Jonathanissa on reilu mitoitus ja ottaen huomioon, ettei se kasvu ole välttämättä enää niin valtaisaa, niin ehkä 86 vois olla sopivampi. Toisaalta taas vyötärökuminauha ja talvikengät tasoittavat isomman puvun kanssa ja käyttöikä onkin pidempi...
Joo, ei mulla mitään konkreettista apua ollut siis tarjolla =)
T: MrsH
talvena saa olla 92cm ihan se perusmalli. Meillä on esikois poika nyt pian 4,5v ja hän on syntynyt lokakuussa niin silloin kun hän täytti 2v niin hänellä oli 92cm haalari. Keskimmäinen poika meillä on ollut pieni kokoinen ja ihan alakäyrällä kasvanut sairauksien vuoksi niin hänellä oli silloin kun täytti lokakuussa 2v niin sen talven käytössä 86cm.
Mielestäni voisit ostaa sen 92cm haalarin jos nyt olet semmoista ostamassa.
Minkä ikäinen tyttäresi on ensi talvena?