Mitä mieltä tilanteesta? (ongelma avioliitossa?)
Viime viiikonloppuna kerroin miehelle, että vihdoin tuntuu, et ole päässyt oman äitini kuoleman yli (yli vuosi sitten tapahtui). Nyt haluan olla onnellinen, miettiä mitä haluan loppu elämäni tehdä, huolehtia itsestäni. Nyt kävi ilmi, että mies on varannut meille ajan johkin perheneuvontaan. Juu, seksiä tosi harvoin, ei suurta läheisyyden tunnetta ym ym, mutta olen todella keskittynyt itseeni ja suureen suruun menneen vuoden aikana. Tuli vaan tunne, että eiks ois voinu jättää vähäks aikaa, että oisin saanu pienen levähdystauon. Ja toisaalta olen järkyttynyt, että hänelle tämä on kriisi, kun esim seksi asian olen ajattelut ihan normaalina, kun on pieni lapsi perheessä.
Jotenkin ärsyttää mennä jollekin terapeutille jorisemaan. Huh huh.
Kommentit (4)
Eihän siinä mitään menetä jos siellä käy. Ole onnellinen että sun mies yrittää tehdä asioille jotain. Mun äijää ei saa kirveelläkään mihinkään vaikka syytä olisi ja paljon.
Sää saatat saada lisää hyvää vointia ja intoa kun menette jutteleen. Sua kohdannu kriisi koskettaa KAIKKIA teijän perheessä. Tosi itsekästä ajatella et haluat nyt vaan olla yksin jos teitä on kuitenkin kolme.
Toivottavasti parisuhde kukoistaa muutenkin kuin seksin osalta!
Jos jaksat, niin käytkä kertomassa miten meni? : )
Sulla on oikeesti ihana mies. Mene ihmeessä terapiaan, eihän siellä oo pakko heti kaikkea kertoa. Yleensähän se on niin että emännät roudaa kirkuvan miehensä terapiaan ...ja sulle on sattunut tommonen kultakimpale joka haluaa oikeasti tehdä töitä suhteen eteen. Mahtavaa!