Ensi treffit miehen luona. Menisitkö ?
Jos itse etsisin naisseuraa niin laittaisin heti ison vaihteen päälle ja lupautuisin tekemään ruokaa. Voisitko ajatella nainen että lähtisit ensimmäisille treffeille miehen luokse syömään vaikka klo 17:00 ?
Kommentit (24)
Menin kans kerran treffeille naisen luo sen asuntoon kun myös lupasi tehdä hyvää ruokaa. Toiset treffit kyseessä. Ei se mitään ruokaa tehny. Halusi seksiä vaan ja kiehnas siinä. Sanoin että en anna kun etsin laatunaista ja kumppania. :D ;) Noh. Kahvit join. Nauratti kyllä :)
Ihan vaan gallup pohjalla. kirjoitti:
Hold your horses. Kovin oli jyrkät ensikommentit. Sehän kertoisi naisestakin jo jotain nimittäin sen mitenkä vakavissaan ollaan liikenteessä. Miksi se pitää olla puolueettomalla maaperällä ? Kyllä kai sitä nyt voi kokeilla raaputtaa arvan jos vaikka tulisi täysosuma. Mikäli ei natsaisi niin ainahan sitä voi kiittää ateriasta ja toivottaa hyvää loppuelämää.
Jos naiselle sattuisi siellä jotain, mies vaikka kävisi päälle, niin mitä kommentoisit silloin? Tulisikohan jotain, että siinä taas nähtiin naisten tyhmyys, oma vika, kun tuntemattoman miehen asunnolle lähti?
En menisi.Kaikki treffit olen sopinut jonnekin julkiselle paikalle.Ei ole tullut vastaan ketään hullua tai pillunvonkaajaa.Jos parin tunnin keskustelun aikana on tullut sellainen fiilis että kolahtaa niin usein siinä sovimme seuraavista treffeistä.Onneksi nykyään sosiaalisen median kautta saa paljon ennakkotietoja deitistä vaikka ei sekään aina anna oikeaa kuvaa.
No tässähän se tuli selvästi, miksi en itse menisi. "Syöminen" tai "teen juonti" miehen luona on vain signaali sille, että heti voi yrittää.